Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 979

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Noe nytt2020-01-01 12:43
Antall innlegg: 83

Tiltredes!!
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 12:57
Antall innlegg: 747

Spar meg erik.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 13:00
Antall innlegg: 747

Om du ikke forstår en dritt erik ,så kan du vel gi deg som spillvert istedenfor og sitte her på forum med 100nick og svare deg selv
 
Noe nytt2020-01-01 13:25
Antall innlegg: 83

Er kid i bakrus i dag?
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 13:31
Antall innlegg: 747

Nei.bare lettere irritert.men nå ikke på deg;)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-01 13:54
Antall innlegg: 4429

Hæ? Det er vel ikke i nærheten av å være alvorlig ment Billy?

De gjør denne, til tider drittjobben, og så skal de i tillegg arrangere turneringer? Og som Erik sier så er det ikke mange som vil være spillverter. Og nå skal vi skremme bort dem som faktisk orker?
Hvis ingen vil være spillverter, så blir det vel intet Ordspill! Skjønner du det Billy? Vi har absolutt ingenting å klage på nei!
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 14:09
Antall innlegg: 747

sier i fra når jeg syns det er på tide,orker? Er jo det som er poenget at dem gjør en slett jobb kontra før.og sikkert null stress og få nye spillverter ,men sånn som ståa er så passer det vel bossen dårlig.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 14:10
Antall innlegg: 747

Og drittjobb? Da er det dems egenskyld at det har blitt det
 
Cygnus2020-01-01 14:21
Antall innlegg: 44845

Jeg forstår ikke hva som har skjedd med ordspill. Jeg har vært med fra begynnelsen og må si dette er veldig spesielt. Først total kollaps i diskusjonene i de ymse trådene - samme hvilken tråd en befant seg i så kunne en være sikker på at det kom inn masse utenforsnakk - og deretter beskyldninger om å være sur dersom en påpekte det! Og nå alt dette. Vet ikke om Eriks referanse til sutring hadde noe å gjøre med disse reaksjonene, men det kan virke sånn. Men det blir ikke spesifisert hva sutringen går ut på. I det hele tatt virker det hele veldig kaotisk og det er så sørgelig.
 
Nixita2020-01-01 14:28
Antall innlegg: 4720

Du trenger ikke føle deg truffet Cygnus :)
 
Cygnus2020-01-01 14:31
Antall innlegg: 44845

Men all beskyldning om surhet VAR rettet mot meg (og noen andre) og noen trakk seg ut av forum pga disse misstemningene. Men slt dette bare en del av kaoset.
 
Nixita2020-01-01 14:45
Antall innlegg: 4720

Det gjaldt vel uenigheter om hvem hva hvor som skrives i forum. Syns vi kan tenke nytt år og nye muligheter til å få litt bedre stemning her.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-01 14:53
Antall innlegg: 4429

Nei, sånn har jeg ikke oppfatta det egentlig. Vi har alle bidratt positivt og mindre positivt synes jeg. Og vi har vel alle forbedringspotensial.
Glad for at du ikke forsvant Cygnus. Synd at Bris1 ikke vil mer.
Men egentlig er det vel plass til oss alle? Nå noen av dere synes at seriøse tråder etter hvert blir til babling, så føler jeg ofte at når man har delt det alvorlige, så burde det være rom for å løse opp litt. Sånn har jeg det i mitt eget liv; etter gråt kommer latter. Det er min måte å overleve på kan man si. Så overføre jeg det hit rett og slett. Men å si at man ikke har respekt for for eksempel selvmord (Ari Behn) fordi man tuller litt et godt stykke uti tråden; det henger jeg ikke med på. Så jeg vil gjerne ha seriøsitet, men galgenhumor og skråblikk må det vel være plass til.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 14:55
Antall innlegg: 747

Galgenhumor i sjølmord? Ta og gi deg..
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-01 15:08
Antall innlegg: 4429

Å? Jo, galgenhumor i alt; etter en tid selvfølgelig. Og "en tid" her i Ordspills Forum i Ari-tråden er jo ikke som tid ute i det virkelige liv; i dette tilfellet. Har du ikke sett forestillingen til Else K. Furuseth?
Noe av grunnen til at hun greide seg så bra etter selvmordene til mor og bror, er kanskje galgenhumoren; altså etter lang tid.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 15:14
Antall innlegg: 747

Trenger uansett ikke spøke med sjølmord her inne selv om ei else gjør det i et show.for mange kan jula gi vonde minner også her inne og det kan dreie seg om nettopp sjølmord ,enkelte ting kan vi spare oss for.
 
AaseB2020-01-01 15:14
Antall innlegg: 8147

Det er en stor og vesentlig forskjell på at de som har opplevd selvmord nært seg spøker med det, og at helt utenforstående gjør det.
Men det at dere babler bort temaet i alle tråder forårsaker bare en del av den dårlige stemningen her, Ordputter. Men at det skal være nødvendig å kommentere i alle trådene, selv om en ikke er engasjert i temaet, forstår jeg bare ikke.

Resten av problemet kommer av de multiple profilene som en av spillvertene står bak og bruker mye tid på her inne. Og at andre spillverter dekker over det er en mildt sagt pussig måte å opptre på for folk som har ansvaret for å legge til rette for et godt miljø.
Om dette siste blir en slutt på, så skal dere at miljøet blir bedre og at spillvertene blir respektert.
Ansvaret for å bedre stemningen er altså deres, ikke oss som er misfornøyde med hva som skjer.
 
Nixita2020-01-01 15:37
Antall innlegg: 4720

Begynner å bli ganske lei av disse beskyldningene gang på gang på gang. Hvor vil du med dette? Husk på at vi og er mennesker med følelser!
 
AaseB2020-01-01 15:55
Antall innlegg: 8147

Det som er det eneste målet mitt, er at den som holder på med å bruke tid på disse falske profilene her inne, gir seg med det. Jeg har sagt det utallige ganger uten at det har hjulpet. Han har holdt på med dette i lang tid nå, i fjor vinter var det under andre profilnavn som er sletta nå. Det må være mulig å kunne gi uttrykk for egne meninger rundt diverse tema med sitt eget profilnavn. Selv om en er administrator og selv om en får motbør.

Dessuten synes jeg at det er feigt av ham å skyve deg foran seg nå igjen, bare så det er sagt, Nixita.



 
Nixita2020-01-01 16:06
Antall innlegg: 4720

Jeg snakker for meg selv her og kan bare si at alt ikke er som du tror.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?