Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 977

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-01 23:56
Antall innlegg: 747

Og om alt åse kom med var usant så hadde man neppe angripet henne sånn som han gjør,prøver tydøigvis og drite henne ut, en god admin tar sånt internt. Sånt rakking bidrar ikke til mere ro
 
Cygnus2020-01-02 00:02
Antall innlegg: 44845

Ærlig talt, Ordputter, jeg har sagt det jeg vil si.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-02 00:03
Antall innlegg: 4429

Hvis den informasjonen han som administrator går ut med i en sånn sak som dette ikke er riktig, så har han vel et problem? De er tre adminer som har blitt enige om å gi ut informasjon som er personlig. Skal man anta at de lyver, en del? Hvorfor? Nei, det håper og tror jeg at de fleste ikke mener. Er det vanskelig å ta innover seg sannheten kanskje, for noen?
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-02 00:04
Antall innlegg: 747

Tydligvis for deg
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-02 00:11
Antall innlegg: 4429

Hæ? Hvordan kan vi se det så forskjellig? At han skulle prøve å drite henne ut? Rakke ned på henne? Snakk om å snu på flisa. Dere ser tydeligvis ikke det jeg ser, og leser ikke det jeg leser, så vi er på forskjellig planet. Han skriver at de har fått nok; og det skal man tvile på?
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2020-01-02 00:11
Antall innlegg: 11608

Billy : Vi gjorde to ting helt klart her.

1. At vi valgte å ta dette "offentlig" skyldtes at vi vurderte situasjonen som helt spesiell og uløselig med normale metoder. Vi gjorde også andre brukere oppmerksom på at ingen av de skal bekymre seg over å bli utlevert på denne måten.

2. Den meldingen jeg la ut som Ordputter henviser til er underskrevet av alle tre adminene, som alle også har vært aktive i tråden her etter dette.

Dette er som nevnt flere ganger nå en helt meningsløs krangel å fortsette med, p.g.a. de forholdene som vi har påpekt en rekke ganger nå.


Og da forsøker vi nok en gang å sette strek og oppfordrer alle til å følge CaBs forslag over her.

 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-01-02 00:16
Antall innlegg: 747

Ok skal slutte fred for nå.uenig får v bare i være lever fint med det,men uansett ha et godt nytt år
 
auau2020-01-02 10:45
Antall innlegg: 37981

Har ikke lest alt her, men viser til Ordputters forslag om nye spillverter. Hennes forslag bl a AaseB. Opplysnig fra Cygnus: AaseB har vaert spillvaert, hvorpaa Ordputter reagerer med: “og da var alt saa meget bedre”. Vanskelig for meg aa forstaa tankegangen til Ordputter. Hvorfor kan vi ikke heller legge godviljen til og ha en hyggelig tone, selv om vi er uenige?
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-01-02 11:18
Antall innlegg: 4429

Da burde du kanskje lese alt auau?
Ja, hvorfor skriver jeg det jeg gjør? På en måte for å provosere frem et svar; kanskje et ærlig svar. Og det fikk vi fra administratorene; gjorde vi ikke? Skjønner jo at det er vanskelig for noen av dere å forholde dere til det som kom frem. Så kan jeg jo si at mitt "forslag" til spillverter ble gjort med samme hensikt; å finne ut av ting. Altså ikke et ønske fra meg.
 
kda2020-01-02 21:45
Antall innlegg: 684

Her var det mye negativitet og skittkasting! Hva er poenget? At folk gidder, sier nå jeg!! Innlegg på en hel side, hvordan orker man? Synes Ordspill er helt topp, og at noen er villige til å være administratorer, må man vel bare være glad for etter all denne rasende kritikken. Tror enkelte har tatt seg et glass for mye jeg :)
 
Darrang2020-01-03 23:30
Antall innlegg: 1121

Helt enig, kda. Synes det er trivelig her inne og har ingenting å klage over!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?