Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen3
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 901

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-08 18:41
Antall innlegg: 4429

Han kom såkalt "opp og fram" på grunn av farens penger, først og fremst. At han kun ved egen motor skulle ha greid seg bra, er ikke så sannsynlig. Niesen skriver noe om at han, på en måte, har vært institusjonalisert hele/mesteparten av livet; og det stemmer nok.
Sambo leste en del om ham i en periode; blant annet at han ikke deltok på forretningsmøter i særlig grad; og når han var innom, så lagde han "oppskaka stemning" (som man kan tenke at en 3-4 åring fort vil gjøre i en sånn sammenheng). Rett og slett fordi den voksne måten å være på fort provoserer ham. Det ser man jo tydelig de gangene en journalist stiller ham et spørsmål som han ikke liker; da har han fort for å gå til personangrep; og avfeie. Han klarer ikke å håndtere kritiske spørsmål på en reflektert måte.
 
Cygnus2020-07-08 18:47
Antall innlegg: 44845

Antagelig. Har stort sett lest de fleste bøkene om ham - holder på med Boltons nå, kjempekjedelig!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-08 19:02
Antall innlegg: 4429

Uff da. Men du holder ut! Jeg tenker jo at niesens bok går mer i dybden. At den, forhåpentligvis, gjør at leseren forstår mer av hans psyke. Ja, hvordan kan man egentlig forstå det uforståelige?
Jeg tenker at folk ofte vil normalisere; og da er det vanskelig å forstå "hans verden". Man må gå ut av "normaliseringsboksen"; og utfordre hjernen...kan man si.
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-08 20:15
Antall innlegg: 247

En bok av en sur slektning gjør vel neppe at en forstår noe mere av hans psyke,niesen er jo kun ute etter og sverte,at dere gidder
 
Cygnus2020-07-08 20:25
Antall innlegg: 44845

Jeg tror nok dessverre damen er mer enn en sur slektning, Billy. Men en god bok er Bob Woodward (‘Watergate journalisten’!) sin bok Fear. Anbefales. Solid journalisme!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-08 20:54
Antall innlegg: 4429

Kanskje BB liker Trump? Kan nesten virke sånn.
Husker ikke hvem som skrev boka: The Danger of Donald Trump. Men at flere 10-talls, om ikke 100-talls psykiatere er enige om diagnosen; ja, det er fakta. Noen vil alltid bestride fakta (av en eller annen grunn); så da må de bare fortsette med det.
Så på omtalen av Fear boka, og får lyst til å lese den, men er ikke så himla stø i engelsk.
 
Cygnus2020-07-08 21:14
Antall innlegg: 44845

Den er sikkert oversatt til norsk, Ordputter.
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-09 11:16
Antall innlegg: 247

Liker da ikke trump noe mere en jeg liker folk her inne,null forhold til altså.
Men om han redder liv så får han krittikk for da har han vel gått på vått gras eller noe,om han bidrar til og snu noe til positiv økonomi får han kritikk. ,Må ikke være noen trump digger for og være motstander av hets/mobbing som nå har pågått over en del år.og ja klart han svarer stygt tilbake hadde jaggu mæ vi gjort og om vi hadde stått i hans sko
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 12:31
Antall innlegg: 4429

Nei, det er ikke greit å gå i narsissistsko. Klart det finnes en "unnskyldning" for hans umodne oppførsel. Hva kan man forvente av en 3-4 åring?
Utgangspunktet her er at det er Trump som driver med hets og mobbing. Han blir tatt på med silkehansker. Fyren skulle ha vært fjerna fra stillingen for lenge siden, hvis det hadde vært fornuften som råder. Men det er det ikke! Som sagt, så er det normaliseringen av hans adferd som er problemet. At ting ikke har gått helt gærent skyldes de som passer på 3 åringen.
Men når du ikke kan ta det perspektivet BB, så får du beholde ditt eget perspektiv.
 
Duke Igthorn2020-07-09 12:48
Antall innlegg: 8

Blir så lite saklig med deg og visse andre her inne op,bare oser hat.gå og ta dere ei bolle og ei fladke med bamsebrus og smil litt.
 
Cygnus2020-07-09 12:48
Antall innlegg: 44845

Billy. Bolton er en superkonservativ republikaner som har hatt stillinger i flere republikanske regjeringer/administrasjo ner og slett ingen radikal venstregal person. Tror du han kritiserer Trump og forteller om Trumps sdministrasjon sånn helt uten grunn?
 
Duke Igthorn2020-07-09 12:49
Antall innlegg: 8

Har lest litt tundt omkring her i andre tråder,du fremstår ikke så veldig hyggelig selv,tenk på deg sjøl du før du rakker ned på andre
 
Cygnus2020-07-09 13:11
Antall innlegg: 44845

Duke - morsomt at du dukker opp, må jeg si! : )
Og, hvis rakkingen var myntet på meg, så vil jeg gjerne høre hva jeg har RAKKET? Er det usaklig å skrive om Boltons bok?
 
Duke Igthorn2020-07-09 13:30
Antall innlegg: 8

Var til op ja.men du er i samme bås.hat og hat,og dem som mener noe annet en deg er idioter og uvitende,uansett tema
 
GreteSB2020-07-09 13:36
Antall innlegg: 7777

Det er vel ikke hat, jeg er heller oppgitt over at et land som USA kan ha en totalt udugelig person som president.
Jeg har sett på pressekonferanser, lest diverse amerikanske aviser, lest hver eneste tweet han har skrevet og har null respekt for Trump.
Hva folk i USA gjør er opp til dem, men vinner han i høstens valg må jeg lure på hva de syns er bra med ham. Jeg kan ikke se noe.
 
Cygnus2020-07-09 13:39
Antall innlegg: 44845

Helledussen, Dukey!!
 
Duke Igthorn2020-07-09 13:40
Antall innlegg: 8

Så du grete hadde vært et bedre valg? Hoho
 
GreteSB2020-07-09 14:02
Antall innlegg: 7777

Enhver med puls hadde vært et bedre valg.
 
Vannmann2020-07-09 14:18
Antall innlegg: 357

Rimelig spesielt å ikke se noe som helst positivt med Trump som president.

Før coronaen satte inn var arbeidsledigheten for minoritetsbefolkningen i USA den laveste noensinne, det er slutt på å delta i meningsløse konflikter og kriger i resten av verden, og næringslivet går som bare rakkern med masser av jobber til folket. For å nevne noe.

Er folk så opptatt av personen at de ikke evner å se hva som skjer ellers?
 
Cygnus2020-07-09 14:26
Antall innlegg: 44845

Nå venter jeg med spenning på tvillingene!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?