Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 915

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 15:18
Antall innlegg: 4429

Uff ja; at noen kan være i nærheten av å tenke at en narsissist har noe å bidra med som president, er helt utrolig. At positive ting likevel skjer er ikke narsissistens fortjeneste. Helt absurd å tenke at det er noen som mener at en narsissist kan egne seg som president... Helt nifst at noen kan mene det. Som GreteSB sier: Enhver med puls hadde vært et bedre valg!
Vel, da vil det jo si at dere også gjerne ville hatt en narsissist som lærer for deres barn? Som fastlege kanskje? Eller, best av alt; som din partner i gode og onde dager! Ja, hvorfor ikke; når dere tenker at han " gjør jo en del positivt" som president; så vil han sikkert gjøre en del positivt som sykepleier også; for eksempel...
BB og DI, som ser ut som de er "tvillinger" ja; Nei, jeg OP og Cygnus og Grete og sikkert mange flere; vi er hatfulle vesener; særlig når det gjelder Trump. Rakke ned på narsissisten; fysj. Man må jo legge godviljen til, og se at han utretter gode ting; spiller ingen rolle om han er narsissist. Nei, man kan se helt bort fra det. Tanken har slått meg at dere ikke har snøringa på hva en narsissist kan "utrette". Nå er det ikke bare en tanke mer.
 
Dragedamen2020-07-09 15:35
Antall innlegg: 10

Enig!!!
 
Cygnus2020-07-09 16:12
Antall innlegg: 44845

vel, Vannmann, som flere har observert så er det ganske vanskelig å tilskrive presidenter økonomiske bragder så som unemployment rate - eller det motsatte av bragder, når det går nedover - vi kan jo ikke klandre Trump for arbeidsledigheten nå (skjønt han kan klandres for koronahjelp-utbetalingene som de nekter innsyn i, og som i liten grad hjelper de fattige, kan det se ut som. Vi så heller ikke så mye om at Obama fikk økonomien i gang igjen skjønt han tok over i en krise. Når det gjelder akkurat svart arbeidsledighet, er dette selvsagt Trumps yndlingsskryt (for litt balanse les endelig dette:
www.epi.org/blog/bef...lo yment/). Og altså en sannhet med modifikasjoner. Og så var det underskuddet da - som er TREMENDOUS og BIGLY, større enn noensinne! Kriger? vel, det er flere soldater i midtøsten enn da Trump tok over men de har blitt flyttet rundt, f eks fra Syria til Irak. Og særlig i gulfregionen har det økt.
Du nevner ikke angrepene på miljø, som for eksempel at alle tidligere bestemmelser om miljø- og helsesparende tiltak, omgjøres litt etter litt - fritt frem, for gifter i vann, for farlige kjemikalier! Osv. Men pytt!
Og for all del - hver sin smak! jeg er i allefall glad for at jeg ikke lenger bor i USA!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 17:02
Antall innlegg: 4429

Nettopp!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 19:08
Antall innlegg: 6062

Trump er kristen og liker bibelen.
 
Cygnus2020-07-09 19:47
Antall innlegg: 44845

Aran, det var ironi, ikke sant?
 
Vannmann2020-07-09 20:07
Antall innlegg: 357

Hvorfor i alle dager skal jeg nevne "angrepene på miljø" i et innlegg hvor jeg peker på noen av grunnene til at folk stemmer på Trump, Cygnus?

 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 20:11
Antall innlegg: 6062

Både ja og nei.

Ja bl.a. fordi Trump kan virke for egosentrisk

Nei bl.a. fordi Trump mener jeg faktisk støtter seg en del til den kristne tro.
 
Cygnus2020-07-09 20:12
Antall innlegg: 44845

Tenk at du er så naiv, Aran! Litt søtt! ;)
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 20:20
Antall innlegg: 6062

Jeg mener nå det jeg mener. Under forrige valgkamp sendte jeg en del info på Trump sin FB om nær døden opplevelser. Jeg var jo bare en av veldig mange som postet ulike ting. Men Trump har vist at han tror på et liv etter døden og for meg er det en svært positiv egenskap ved et menneske.
 
Cygnus2020-07-09 20:26
Antall innlegg: 44845

Hvordan har Trump vist at han tror på et liv etter døden? Det kan forsåvidt være sant, men du kan ikke vite det!
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 20:33
Antall innlegg: 6062

Trump har gjort ulike uttalelser i sine taler som tyder på at han tror på livet etter døden. Med min erfaring innen slike nær døden opplevelser så har jeg kompetanse til å kunne si med vektighet at det er slik.
 
Cygnus2020-07-09 20:42
Antall innlegg: 44845

Formodentlig lik grad av kompetanse som din språk-kompetanse?
:)
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 20:48
Antall innlegg: 6062

Nei, jeg er bedre på nær døden opplevelser.
 
Cygnus2020-07-09 20:55
Antall innlegg: 44845

:)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 21:39
Antall innlegg: 4429

Hehe- du kan være veldig artig Aran! Du mener at Trump kan virke for egosentrisk. Ja, det er nok helt normalt at en narsissist er egosentrisk. Det er selve kjernen i denne lidelsen. Hva trodde du narsissisme var?
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 21:47
Antall innlegg: 6062

Ja Trump virker egosentrisk. På den annen side. Så er det jo positivt å ha tro på seg selv og verne om seg selv.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 21:49
Antall innlegg: 6062

Men jeg tror Trump ikke forventet at det skulle være så mye jobb med denne presidentembedet. Jeg tror på Bolt som skriver at Trump bruker lite tid på å sette seg inn i saker og ting samenlignet med andre presidenter. På den annen side så betyr jo dette at medhjelperne får større innflytelse.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 21:56
Antall innlegg: 4429

Trump ER egosentrisk. Og nei, det er ingenting positivt med å være så egosentrisk som han er. Hvis vi alle hadde vært sånn i voksen alder, så hadde det ikke vært noen samhandling mellom oss. Og samhandling er jo helt nødvendig for å få samfunnet til å fungere. Han har ikke disse evnene.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-09 22:04
Antall innlegg: 6062

Joda , Trump kan nok samhandle, men ikke så bra, er enig i det. Han tror veldig lett at han selv vet det som er best og han har ikke så veldig lyst til å ta til seg ny lærdom.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?