Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 892

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 22:25
Antall innlegg: 4429

Samhandlingsevnene hans er på nivå med en 3-4 åring. Da kan man trygt si at det ikke er så bra; og for det meste helt fraværende.
At han selv vet best er også en vesentlig del av diagnosen. Jeg vet best! Det er jo helt normalt for små barn; før de har skjønt at verden der ute er mer enn de selv.
Nå det gjelder lysten til å ta til seg ny lærdom, så er det ikke vrangvilje det går i; men hjernen hans har på mange måter "stivna"; og han har mista muligheten til å forstå mer komplekse spørsmål og hendelser i så stor grad at han ikke er i nærheten av å se det store bildet i ulike sammenhenger. Derfor reagerer han ofte spontant på mye (det meste).
 
Billy_Boy - Ikke medlem lenger2020-07-09 22:28
Antall innlegg: 247

Vel ordputter du vet vist best du også
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-09 22:37
Antall innlegg: 4429

Hei Billy! Nei, jeg vet ikke "best". Men jeg har erfaring fra området; så det hadde vært rart hvis jeg ikke hadde visst noenting. Der er jo ofte sånn det er, at erfaring gir kunnskap. Og Trump er ikke bare et "grensetilfelle" som man ikke helt kan plassere. Han er fullblods narsissist; ikke mange av dem. Derfor er det lettere å tyde ham, rett og slett.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-10 11:26
Antall innlegg: 935

Billy Boy, Trumps ivrigste kriger i forumland ;-)
Bang, bang.
 
baltez - Ikke medlem lenger2020-07-10 13:14
Antall innlegg: 1398

Snakk om smertefullt hat og misunnelse av en annen verden. Må være en trist hverdag, Ordputter?

Kan faktisk delvis forstå noe av kritikken mot Donald Trump, selv om jeg selv ser på han som kanskje vår tids aller største poltiker. Nitrist å se den barnslige og fjollete tonen til en typisk venstrevridd som mest sannsynlig ikke er i stand til å se annet en hat, og mer hat. Gremmes.
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-10 13:31
Antall innlegg: 935

Ok, Baltez. Du forstår, faktisk, noe av kritikken mot Trump. Kan du konkretisere?
 
Cygnus2020-07-10 15:28
Antall innlegg: 44845

Baltez synes ikke å vite at det er utrolig mange dypt konservative som roper varsku om Trump. Og at dette slett ikke har med left/right, men bl a den amerikanske grunnlov og de prinsippene som er nedfelt i den! (Selv et Supreme Court med konservativt flertall gikk f eks ikke med på Drumpfideen at oresidenten står over loven!)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-10 15:54
Antall innlegg: 4429

baltez er kanskje bare ute etter å provosere, igjen? Men sånn er det jo dessverre, at noen aldri verken vil eller kan forstå.
Cygnus gjør sitt beste for å opplyse, men akk, fånyttes. Om att og om att. Cygnus følger faktisk med, godt; i likhet med flere her. Men det nytter ikke Cygnus; de kommer aldri til å forstå. Jeg har "bare" min "psykologiske vinkling". Som jo dessverre er utgangspunkt for den absurde situasjonen "over there".
Om baltez vet eller ikke vet spiller nok mindre rolle; å skifte mening er farlig!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:03
Antall innlegg: 4429

Hehe- venstrevridd. Det er "forklaringen" de klamrer seg til, de som ikke klarer å se hvem han virkelig er. Men tenk, jeg er ikke venstrevridd!
Så da må det være en annen grunn...
Vår tids aller største politiker: Narsissisten Trump! Slå den.
 
London Rose2020-07-10 16:04
Antall innlegg: 10361

Kan ikke tenke på noen som bruker en mer barnslig og fjollete tone en Trump sjøl…
Han er en katastrofe ...
Så virkelighets fjern som det går an å bli…
 
Vannmann2020-07-10 16:05
Antall innlegg: 357

Det hjelper jo ikke å følge med hvis man samtidig er helt uvillig til å lytte til motpartens synspunkter.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:13
Antall innlegg: 4429

Motpart? Noen ganger så finnes det ingen motpart. Ingen av dere som er ute etter å "belyse saken fra flere sider"; ser ut til å ta innover dere at Trump er svært syk. At psykiatere i hopetall har satt diagnosen narsissist på ham. Det ser dere helt bort fra. Det er det helt umulig å forstå.
Det er bare komplett uforståelig at dere ikke tar innover dere sannheten. Nei, det er ikke jeg Ordputter som har funnet opp den!
 
Nixita2020-07-10 16:20
Antall innlegg: 4720

Må vel gå an å diskutere hva mannen gjør uten å hele tiden vise til en diagnose.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:21
Antall innlegg: 6062

Hvorfor kan ikke Trump konkretisere litt hva Obamagate er for noe ? Blir det for pinlig å konkretisere ?
 
TomTomTom - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:22
Antall innlegg: 935

Nå var det nettopp niesens bok og narsissismediagnosen som var trådtemaet her da.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:26
Antall innlegg: 6062

I am telling you. Bill has been fooling around with women too. Believe me. And what about Joe, old man Joe, look at him grabbing women, you should not believe it, but it is true.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:36
Antall innlegg: 4429

Det er ikke en hvilken som helst diagnose vi snakker om her. Det er en av de mest alvorlige diagnosene, som påvirker alt i denne personens liv. Og ikke minst alt og alle denne personen kommer i kontakt med.
Dette er ikke en diagnose som min eller LL sin; hvor man har evne til selvinnsikt og justering. Trump sin diagnose innebærer mangel på selvinnsikt, og det kan man ikke "se bort fra" når vi snakker om USA sin president!
Så svaret er NEI. Man kan ikke diskutere hva mannen gjør uten å hele tiden være oppmerksom på den alvorlige diagnosen.
Hvis man sier at narsissisme på en måte er lillebror til psykopati; og nevner Hitler; så kan man nok ikke løsrive person fra diagnose nei.
 
Aran - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:44
Antall innlegg: 6062

Oh, I am as healthy as one can be. Those left minded people just have their dirty tactics. Trying to mark me as not capable. But it will come one day that they all see what I did fr this country.
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:46
Antall innlegg: 4429

Du er jo heldigvis ikke Trumptilhenger Aran. Neida, så gæren er du ikke.

Hilsen Fruktdødaren!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-07-10 16:48
Antall innlegg: 4429

Ok TTT, du som oppretta denne tråden; hva tenker du om narsissisme og nieser og boka?
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?