Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 913

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
GreteSB2009-08-20 08:56
Antall innlegg: 7777

Jeg sier bare: www.facebook.com/eve...am p;ref=nf
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-20 10:12
Antall innlegg: 664

Er enig ang. oljen. Oljefondet er enormt. Hva i all verden skal vi med å pumpe opp enda mer olje som attpåtil forurenser og gir global oppvarming. Burde heller satse på utvikling av andre energiformer.

Har forhåndsstemt V.
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-20 10:27
Antall innlegg: 90

Bra innlegg, JamesO. Mange av frp-velgerne befinner seg desverre på følgende akse:

Evner ikke forstå det -> Vil ikke forstå det -> Forstår det men gir faen

Dette gjør det vanskelig å diskutere med dem, da man ikke vet når det dreier seg om uvitenhet og når det dreier seg om mangel på felleskapsfølelse og nestekjærlighet.
 
picassa2009-08-20 14:58
Antall innlegg: 596

Ja,naa har Giske vaert ute aa pirket paa nettopp fellesskapsfoelelsen dugnadsaanden i det norske folk.
Alle skal vaere med aa betale for GP arrangementet.
Hallo!!!!!
Om ikke Norge har raad til aa arrangere,far de slutte aa sende representanter til GP,det er min mening.

Hvordan greier de "fattige" landene det?Ekstra skatt der ogsaa ?:)

 
picassa2009-08-20 15:05
Antall innlegg: 596

JamesO sa blant annet:Det som er bra med Frp er at partiet ikke er redde for å foreslå utradisjonelle løsninger og det er en slags form for liberalisme i Frp-politikken som er bra.


Frp forslaar utradisjonelle loesninger,som blir mott med et hylekor fra de andre partiene.

Noen uker senere forslaar ratt et annet parti det samme.Da kan det bli godtatt,fordi alle har tenkt seg om.

Norge trenger FRP akkurat naa,Norge trenger nytenkning.Jag haaper paa Hoyre blir sterkt etter valget og kan danne regjering med frp

Godt valg
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-20 15:22
Antall innlegg: 90

Ja, klart vi trenger FRP. La oss kjøre dette landet skikkelig på dynga, bare picassa får sin daglige dose sprit, bensin og velfortjente luksus. Og hva skal vi egentlig med denne planeten alle snakker så varmt om? Oppskrytt!

Après nous le déluge!
 
GreteSB2009-08-20 15:48
Antall innlegg: 7777

Jeg har bodd utenlands i 11 år, jeg må få si at jeg ønsker for mitt barnebarn et samfunn bygd på solidaritet og hjertevarme. Hvor det er plass for alle, uansett tro og farge. Jeg tror ikke mange nordmenn vet hvor godt de har det nå, sammenlignet med mange andre land. Uansett, godt valg!
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-20 17:25
Antall innlegg: 1398

Det er tydeligvis ikke flaut å være venstrevridd lenger nei. Æsj, noe så kvalmt og gammeldags. Føler jeg snart må spy hvis jeg hører mer om likhet, solidaritet og miljø. Oppfordrer alle ordspillere til å stemme fascistisk denne gang!
 
angry-shoes - Ikke medlem lenger2009-08-20 18:11
Antall innlegg: 90

Hehe, der var´n. Lurte på hvor det ble av deg nå.

Jepp, bare å finne fram ridebuksa og brunskjorta ;)
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-20 20:01
Antall innlegg: 1398

Hehe. Skal vi prøve svartskjorta kanskje?? For deg spiller det vel ingen rolle, som alle andre sosialister; historieløs og blotta for kunnskap.

Kjenner forresten en tilbakestående 6-åring som vet forskjellen på en brunskjorte og en svartskjorte.
 
liselotta2009-08-20 22:12
Antall innlegg: 564

historieløse sosialister? hvilken del av historien er det sosialistene ikke har fått med seg da baltez?
 
støtende-nik - Ikke medlem lenger2009-08-20 22:13
Antall innlegg: 10

Haha, snakk om å drite på draget. Du har ikke en gang hørt om brunskjorter? Du får lese litt da vettu, baltus, så kanskje du lærer litt også. Kanskje du til og med får deg noen overraskelser om dine helter? Lykke til :)
 
baltez - Ikke medlem lenger2009-08-20 22:19
Antall innlegg: 1398

hehe.... hvis støtende-nik og angry-shoes tror at brunskjorter har noe med fascisme å gjøre, og eller noen sammenheng med det, er det duket for barneskolen om igjen. Ønsker dere lykke til.

Fjols. Lær dere forskjellen mellom brunskjorter og svartskjorter. Lær dere forskjellen mellom facisme og nazisme. Og lær dere at sosialisme er usosialt, urettferdig og noe jævelskap. Oppfordrer alle ordspillere igjen: stem fascistisk i år!

Benytter meg av samme link som før i dag til støtende-nik og angry-shoes :

no.wikipedia.org/wik...Ba rneskole
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-20 22:28
Antall innlegg: 664

Interessant om du kunne utdype litt om hvorfor etter ditt utsagn sosialisme er usosialt baltez ?
 
liselotta2009-08-20 22:53
Antall innlegg: 564

hvem vil du ha som leder i det fascistiske samfunnet ditt da baltez?
 
GreteSB2009-08-20 22:54
Antall innlegg: 7777

Det er forskjell på sosialisme og sosialdemokrati.
 
Amygdala2009-08-20 23:08
Antall innlegg: 48

Ja, og sosialdemokratiet i Norge gir bl.a. følgende resultat: 30 % av norsk arbeidsstokk står utenfor arbeidslivet og lever på trygd.

Jeg er ikke særlig god i matematikk, men noe sier meg at dette på sikt ikke kan opprettholdes. Selvsagt skal vi ha en velferdsstat, men den kan ikke være slik det er i dag: At den (staten, altså) forsøker å favne absolutt alle innbyggerne, men svikter å fange opp de som virkelig trenger det.
 
GULL - Ikke medlem lenger2009-08-20 23:16
Antall innlegg: 664

Det er mange som lever på trygdt fordi arbeidsmarkedet er psykisk og fysisk hardt. Det er for mye konkurranse. Ergo vi trenger ikke et Frp-samfunn, men en fornuftig avveiing mellom privatisering og offentlig eierskap.
 
GreteSB2009-08-20 23:23
Antall innlegg: 7777

Ja, Amygdala, det er mye som kan gjøres bedre. Men det er ingen grunn til å rasere den velferdsstaten vi tross alt har. Dessuten tror jeg at de som har trygd, har det fordi de er syke og ikke kan jobbe.
 
Amygdala2009-08-20 23:44
Antall innlegg: 48

Er arbeidsmarkedet i Norge psykisk og fysisk hardt? Kontra andre vestlige land? Nei, det kan ikke sammenlignes engang. Vi har det ekstremt godt her i landet. Ingen land har kortere arbeidstid enn oss og en HMS-ansvarlig i hver en bedrift.

Jeg nekter å tro at hele 30 % av landets befolkning er så syke og nedbrutte at de ikke kan bidra med verdiskapning. Det er et paradoks i verdens beste, sunneste land med gratis. Vi har høyest levealder, men likevel den laveste pensjonsalderen.

Hva er grunnlaget for velferdstaten? Jo, at verdier skapes. Men regnestykket vil i fremtiden ikke gå opp når så stor andel av befolkningen står utenfor.

Velferdsstaten skal ikke raseres. Hvilken skremselspropaganda er det som har lurt deg til å tro det? Ingen politiske partier i dette landet ønsker å gå inn for det. Velferdsstaten må bare prioritere annerledes. Hvor henter man penger til velferdsstaten fra i fremtiden når oljefondet begynner å ta slutt?

Men jeg skjønner jo at jeg er i klart mindretall her inne på Ordspill siden jeg stemmer borgerlig (Høyre).

 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?