Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 628

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-05-03 07:43
Antall innlegg: 352

En kan tolke tfs som en hyggelig hilsen, også om vedkommende spiller med lynets hastighet er over i neste spill. La hver ha sin individuelle stil! Det skulle være rikelig anledning til å finne noen en matcher med. Men spillet blir ikke alltid like bra, av udefinerbare grunner - en skal finne både konsentrasjon og ro og kombinerbare bokstaver.
 
olapaloma2008-05-03 09:40
Antall innlegg: 115

nokon er så raskt ute at når eg har skreve tfk har deo forlatt spelet
 
MyRuin2008-05-03 11:53
Antall innlegg: 201

Totalt enig med Janka, hvorfor irritere seg over det??
Det er mye å irritere seg i verden..
 
søta2008-05-03 13:15
Antall innlegg: 5

jeg er egentlig helt enig med MyRuin og Janka...

det er vel ikke alle som vil spille mer.

det er ikke noe å bli sint for, det hjelper liksom ikke å bli irritert.
 
tirex2008-05-03 14:44
Antall innlegg: 1

Ærlig talt; at en spiller går rett ut etter endt spill, sier vel ikke nødvendigvis noe om spillerens humør, eller hvorvidt han er uhøflig eller ei. Noen av oss logger oss faktisk på for det mentalhygeniske ved å legge ord; ikke for å skaffe oss nye venner.
 
tjihihi2008-05-03 14:55
Antall innlegg: 13

tirex har et godt poeng!
 
Tino - Ikke medlem lenger2008-05-03 15:49
Antall innlegg: 33

å si hei eller tfk handler om høflighet,ikke om å skaffe sg venner. Morsommere å spille mot mennesker enn maskiner. Å vise høflighet er en devaluert egenskap,men får igjen for det i det lange løp.
 
SOLY2008-05-03 15:53
Antall innlegg: 3

Jeg er nok en av de "noen" tirex nevner ja. Er sånn anlagt at jeg synes noe av det som er deilig med å spille på nettet er at du ikke MÅ være så fryktelig sosial hele tiden. Er det ikke spillet vi er her for? Hvis jeg rekker å se noen skriver tfs før jeg logger av forsøker jeg å skrive det samme før de rekker å logge av. Svarer hei hvis de jeg spiller mot sier hei. Men irriterer meg litt over de som bruker spillet som en ny chatte-kanal. Hvis jeg er litt fåmelt er det ikke fordi jeg er sur! Vi er forskjellige, og jeg prøver så godt jeg kan å ta folk som er annerledes anlagt enn meg med godt humør. Håper det samme gjelder for de fleste her inne.
 
SOLY2008-05-03 15:56
Antall innlegg: 3

Og om jeg er fåmælt så er det forresten helt uavhengig av om jeg vinner eller taper! :)
 
Cucumber2008-05-03 18:26
Antall innlegg: 1

Jeg har aldri møtt spillere her på ordspill som er direkte uhøffelige eller ufine. Ingen har fornærmet meg eller andre under noen av mine (mange) spill. Det er vel det viktigste? Hvis noen har hatt litt uflaks og blir så frustrerte at forlater spillet uten en 'tfs', er det helt OK for min del.
 
Xixixi2008-05-03 21:21
Antall innlegg: 5

Hei dere som har holdt på en stund.
Når jeg leser hva dere skriver her, så vet jeg ikke om jeg tør spille med dere. Jeg er totalt "grønn" i dette her og har bare våget meg å spille med andre enn meg selv et par ganger, men nå forstår jeg at jeg visst må bli MYE bedre for at dere ikke tror jeg spiller dårlig av vond vilje.
 
Roxy2008-05-03 21:56
Antall innlegg: 4

jeg er nok enig med søta, jeg synes man bruker opp energi av å bli sint og sur fordi noen ikke vil ha en lang kamp, og når den andre gir opp vinner du jo...


hva er så negativt med å vinne? :D
 
miau2008-05-03 21:59
Antall innlegg: 1

Og jeg kjenner at jeg er veldig enig med Xixixi, det finnes tydeligvis noen uskrevne regler vi nykommere ikke kjenner til, la oss nå få litt tid til å bli husvarme føre dere tilegner oss egenskaper vi muligens slett ikke har!
 
vilbringebær2008-05-03 22:01
Antall innlegg: 14

Xixixi:
Man bør kunne drøfte et tema uten at noen blir hårsåre og tror det automatisk gjelder dem selv. Dessuten er det helt sikkert en svært liten andel spillere her inne som tror at du eller andre spiller eller trekker dere "av vond" vilje.
Nei ha såpass selvtillit at du fortsetter.
 
heks19572008-05-04 01:12
Antall innlegg: 23

hei du nye
det er ikke så galt som det høres ut. de aller fleste her er hyggelige mennesker som liker å spille. det er bare å kaste seg utpå. Jeg er en elendig spiller men jeg finner alltid noen som gidder å spille med meg. Familien min vil aldri spille spill så jeg synes det er flott å kunne spille på nett. Et råd:
Vær ikke hårsår, hvis noen nekter å spille med deg har de en grunn og det er ikke noe å bli sur for. Om folk ikke chatter så mye kan det være at de konsentrere seg om å spille og ikke klarer å prate imens, --slik som jeg har det.

Lykke til og kos deg med ordspill.
 
Roxy2008-05-04 10:01
Antall innlegg: 4

Jeg lurer på hvem som gidder å bli forbannet av at andre lar deg vinne??
 
søta2008-05-04 12:24
Antall innlegg: 5

hvertfall ikke jeg, her om dagen så var det en som ikke ville si noe og bare ga opp fordi at ahn mistet alle forsøkene sine...


men jeg tenkte bare: jaja ahn var vel ikke så flink da:)
 
Roxy2008-05-04 14:35
Antall innlegg: 4

ahn??


hvem er det??
 
hompus2008-05-05 17:25
Antall innlegg: 3

hei,er novise her,selv om ordspill på brett har vært hyppig benyttet under ungenes oppvekst.Visste ikke at tfk var vanlig avskjedshilsen,men lærer stadig.Værst er det når man har forlatt spillet helt ufrivillig,og det ikke er mulig å komme inn igjen.Men det er gøy!
 
puddellady2008-05-05 18:58
Antall innlegg: 8

Jeg skjønner ikke problemet. Eh, men må jo skrive innlegg likevel;)
Når jeg spiller og starter spillet, er jeg så opphengt i å finne et ord med mest mulig poeng på kortest mulig tid. Da glemmer jeg veldig ofte å skrive hei el. Og når jeg avslutter, samme om jeg vinner el ikke, prøver jeg å huske å takke for spillet. Men glemmer det veldig ofte! Har ikke tid til å skrive mange ord i chattelinjen under et spill da.
Men dette har da ikke noe med høflighet eller ikke? Skjønner egentlig ikke hvorfor det blir tre sider med diskusjon over dette. Dette er småting å henge seg opp i... Min mening...
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?