Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 628

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
pinoks2008-09-06 12:41
Antall innlegg: 1

Jeg må ofte gå pga jeg skal noe, ikke pga jeg gir meg, men har fått statistikken ramponert pga det. Teit
 
Alfa932008-09-06 12:43
Antall innlegg: 7771

Jeg blir ofte irritert når folk forlater et spill rett etter siste bokstav, men det hender jo folk har det travelt. Det skjer stadig uforutsette ting, og jeg vil heller at folk skal spille ferdig og gå fort enn at de skal avslutte et halvferdig spill.
Men jeg har også opplevd direkte uhøflige spillere. En gang vant jeg over en person som sa FLAKS og forsvant før jeg fikk svart. Det synes jeg er unødvendig, da kan de heller la være å si noe.
Helst spiller jeg med folk som tar seg tid til litt chat, gratulasjoner ved bingo, hei, tfs og lignende. Det blir vanligvis de morsomste spillene.
 
Baron Waffel2008-09-06 17:14
Antall innlegg: 4

Hittil har jeg knapt spilt her. Og en av grunnene r at jeg vil være sikker på at når jeg spiller, så kan jeg fullføre uten avbrytelser. For en som har tre hjemmeboende tenåringer og nok å gjøre i arbeidstiden kan det kreve sitt.

Ellers vil det nok ta litt tid før nybegynnere hr har fått med seg tonen. Jeg skjønte ikke dette med å skrive kommentar til motspilleren med en gang. Men man lærer jo. Og mestrer de sosiale kodene etter hvrt.
 
Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?