Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 867

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-20 23:36
Antall innlegg: 1807


Gutteklubben Grei og Jenteklubben Ikke Grei ... Jeg uttaler meg som en som ser det fra begge sider, fordi mine feminine og maskuline personlighetstrekk er "smelta sammen" hvis man kan si det sånn.
Når folk er så himla opphengt i kjønn, så går det "gærent". Dette var selvfølgelig en ufyselig melding, men det å gjøre det til en slags "kamp" mot "mannskultur"/"ukultur", det mener jeg bare forsterker de fastlåste mønstrene vi har. Fæle menn som trakasserer uskyldige kvinner. Dette burde heller være en "kamp" mot idiotisk oppførsel, ikke en "kjønnskamp".
 
Cygnus2018-04-20 23:57
Antall innlegg: 44845

Men det ER jo akkurat det det er - en kamp mot ekkel oppførsel!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-21 00:10
Antall innlegg: 11608

..men, kun hvis det er menn som oppfører seg dårlig, tydeligvis!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-21 00:13
Antall innlegg: 1630

Vi vil ha kuken din, hilsen f.eks Liv Signe........

 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-21 00:17
Antall innlegg: 11608

Noen nøyer seg jo som kjent ikke med å sende sms heller, men går mer håndgripelig til verks på berusede ungdommer.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-21 00:29
Antall innlegg: 1630

Trine var såååå uheldig og misforsto konseptet med bondebryllup. Hun prøvde bare å passe inn. Det er ikke greit når det oppstår åpenbare kulturkrasj.
Det er noe alle skjønner.


Men hvem var også i bondebryllupet? Jooooo, Borten Moe.....

Det går en rød tråd mellom disse sakene. Sex, løgner, bønder og Borten Moe.

Hm ....... ;-)
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-21 00:48
Antall innlegg: 11608

Hun hadde jaggu uflaks med den svertekampanjen hun og rådgiverne hennes kjørte mot denne 17-åringen også, da ;)

Forøvrig er det lett forstemmende å konstatere at troikaen NRK, Aftenposten og VG allerede nå har skrevet flere saker om denne SMS'en enn de har gjort om hele Grande-sirkuset, med bryllupsoppførsel, svertekampanje og maktmisbruk fra ministerpost inkludert.

 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-21 00:56
Antall innlegg: 1630

De sakene hører jo sammen! Det dreier seg ikke om Liv Signe og Trine, men om Ola BM.
Det er noe med ham!
Tåler han ikke kvinner i posisjoner?
Et typisk eksempel på patriarkalsk bondesamfunn.

Men han lurer ikke oss!
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-21 02:39
Antall innlegg: 1807


Det er latterlig å fokusere på kjønn i det hele tatt. Den eller de "skyldige" skal tas for det det er: IDIOToppførsel !
Ja, fokuset på Grandes mulige "overgrep" på en 17åring er det ingen som bryr seg om, for hun har jo "forklart seg til Erna", og de har jo et sånt "kvinnefellesskap", så da så...! Men disse mennene i denne "mannskulturen" de har ikke noe "fellesskap", de har en Ukultur.
Nå sier vi at Grande er mann, og Borten er kvinne på "kvinnetur". Hvilken av disse sakene hadde fått mest oppmerksomhet da tror dere ?
Nei, det er rett og slett latterlig å se, som også Erik75 påpeker, hvor stort fokus det blir når "overgriperen" er en mann. Ganske komisk egentlig.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-21 03:06
Antall innlegg: 1807


Og så kan jeg "glede" Erik75 med ; at når vi "en vakker dag" møtes på JOVIALEN, så blir det kaffe og kanelboller med "noko attåt" ! Jeg bruker helst venstre...
 
berita2018-04-21 10:16
Antall innlegg: 848

Dette hører vel egentlig til i tråden for mer eller mindre spesielle overskrifter, men i dette tilfellet velger jeg bondetråden:

"KrF og Venstre har bondefanget bonden i Frps garn"

www.abcnyheter.no/ny...-f rps-garn
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-21 11:31
Antall innlegg: 1630

Abelon: du er sannelig et friskt pust her inne. Den skal du ha ;-)
Jeg kan ikke annet enn å le.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-21 11:59
Antall innlegg: 1630

Ang TSG: Hvis hun mener at hun er et offer i denne saken; hvorfor har hun ikke anmeldt saken?
Hvis det er slik at 17-åringen kastet seg over henne, er det ikke da naturlig å stritte i mot? Hvor mange vil gjøre som TSG; å bare la det stå til?

;-)
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-21 12:11
Antall innlegg: 11608

For ikke å snakke om hvorfor ingen har anmeldt Resett underveis i saken her, dersom det de har skrevet ikke har vært korrekt?
 
Cygnus2018-04-21 12:36
Antall innlegg: 44845

!!!!
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-21 17:12
Antall innlegg: 1807


Kaste seg over Grande ? ! Den tanken har i hvert fall ikke jeg tenkt !
Og da kommer det sånne artige bilder fram for ens indre blikk ...
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-21 17:22
Antall innlegg: 1807


Bare et lite spørsmål til Erik75 : Du er forhåpentlig ikke en "supertrent type", eller vektløfter, eller noe i den gata ? For da trekker jeg nok tilbake "tilbudet mitt"... Men hvis du er en kanelbollespisende "normalmann", så står tilbudet ved lag, og så kanskje jeg kan bruke Ritalina som "oppvarming" ? Og nei da, jeg spøker ikke !
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-21 17:30
Antall innlegg: 1630

abelon: her kan du jo kanskje lese litt om tsg-saken.

www.vg.no/nyheter/in...n- historie

Så, igjen, hvem snakker sant?


Ellers, abelon: "Oppvarming, spøker ikke, vektløfter...." osv.
Hva er det du babler om? ;-)
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-21 17:54
Antall innlegg: 1807


He he - En liten håndbakduell ! Og da mener jeg liten; maks 2 forsøk per person. Ingenting å frykte , bare moro. Men man må jo ta i da, ellers så er det intet poeng.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-21 18:24
Antall innlegg: 1807


Men tilbake til Grande : Så det eneste "tilbudet" hun fikk var fra en 17år gammel gutt med Downs Syndrom ... Man kan nok si mye pent om Grande, men på dette området så er hun nok ikke "øverst på lista" nei .
Men, å tenke tanken på at hun har hatt seg med en gutt med Downs ; nei, det tror jeg ikke. Dama er jo intelligent nok, så det er utelukket.
Hadde lest/hørt at gutten var litt tilbakestående, men visste ikke at det var Downs.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?