Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede8
Mobilspill
Pågående8 868

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-26 18:51
Antall innlegg: 1807


Egentlig forstår jeg svært lite av hele denne "inndelingen" av kjønn.
Men jeg har på følelsen av at det er noe med "en litt for feminin" væremåte som kan virke provoserende på en del menn. Og sett i fra et ståsted "midt i mellom" så skjønner jeg det egentlig. Det er litt som med en del homser; fremtoningen tar mye plass. Hvis jeg skulle velge mellom en hyttetur med 9 menn eller 9 kvinner. Bare tanken på det siste alternativet...nei, er ikke til å holde ut!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-26 18:53
Antall innlegg: 11608

Herregud.
Jeg hadde da glatt valgt 9 damer!

Kan knapt tenke meg noe bedre utgangspunkt for en hyttetur!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-26 18:55
Antall innlegg: 1630

Hva har det med saken å gjøre?

Vel, jeg foreslår en hyttetur med meg, deg og jensine. Erik blir også med, enten han vil eller ei.
Bill. mrk "håndbak"
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-26 18:56
Antall innlegg: 1630

Svaret mitt var til abelon da, om det skulle være noe tvil :-)
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-26 19:13
Antall innlegg: 1807


Erik og ni kaklende damer på hyttetur! Da virker ikke hodet hans i flere dager etterpå, så han kan ikke spille ordspill. Men, hvis han "har homotendenser", så går det sikkert bra...
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-26 19:23
Antall innlegg: 1807


Synes i det hele tatt at det er for mye negativt fokus på mannen.
Han bygger hus, han fikser biler og han har en fysikk som gjør at han kan "ta i et tak". Dette er i hvert fall et sabla godt utgangspunkt!
Og ikke minst, han er som regel ikke særlig "jålete".
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-04-26 20:07
Antall innlegg: 11608

SMS-mysteriet er oppklart!

gyazo.com/9b39d48749...2c 623dad88
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-26 20:12
Antall innlegg: 1807


Fantastisk !
 
alone2018-04-27 15:54
Antall innlegg: 387

Det var det jeg sa og trodde :) 10 flotte menn er på hittetur , drikker og koser sæ:) .Fort gjort å blingse da dem skriver at de har lyst på hitta til hu Signe :)
Bra at feilen er oppdaget før politiet fikk brukt for mye resurser :)
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-27 17:03
Antall innlegg: 1807


Denne hytteturen kommer nok til å gå inn i historiebøkene !
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-05-02 18:16
Antall innlegg: 1630

Helt klart!

Merkelig utvikling i denne saken, de drar det ut. Ordfører Vigdenes har vært i søkelyset før. Men det har visst både den ene og den andre politikeren også, uansett partitilhørighet.

Er ikke bra for endel menn å komme i posisjon visst ;-)
 
alone2018-05-02 22:04
Antall innlegg: 387

Lurer på hva som ellers skjer ute i Norge :)
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-05-02 22:50
Antall innlegg: 1630

Litt av hvert, men lite annet i nettopp denne tråden ;-)
 
Cygnus2018-05-07 10:29
Antall innlegg: 44845

dagens.klassekampen....n- meldinga
Bra artikkel i dagens Klassekamp!
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-07 14:05
Antall innlegg: 1984

Har ikke abonnement på Klassekampen. Noen som kan kopiere teksten inn her ?
 
Cygnus2018-05-07 14:32
Antall innlegg: 44845

Skal prøve når jeg kommer hjem -
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-05-07 14:53
Antall innlegg: 1984

Fint.
 
Cygnus2018-05-07 16:35
Antall innlegg: 44845

Stephen Walton:
Viss du ikkje allereie har bladd vidare til side 4, er du av dei som ikkje har fått nok av Liv Signe-meldinga. No står folk av begge kjønn i kø for å formidle til allmenta at dei ikkje synest fyllemeldinga frå Åre er noko interessant, at saka har pågått altfor lenge, og at vi her oppe er så heldige at vi berre har i-landsproblem. Som alltid når folk bruker tid og retorisk energi på å fortelje at noko ikkje er interessant, undrast ein over korfor dei likevel gjer det.

Sjølve meldinga har kome bort i mediemerksemda, men ho er retorisk metta med innhald. «Vi har lyst på fitta di», altså. Avsendaren er mann, eller mellom éin og ti menn, mottakaren er ei kvinne som er noko eldre enn mennene. Det mannlege subjektet i setninga er i fleirtal, det kvinnelege objektet er i eintal. Tenk deg den alternative setninga «Eg har lyst på fitta di». Denne setninga kan seiast fram kjærleg og intimt frå ein mann eller ei kvinne i ein erotisk situasjon, og eventuelt framkalle glede. Svaret kan vere alt frå «Ja» og «Ver så god» til «Åh …». Den same setninga kan sjølvsagt også vere eit trugsmål, eller inngangen til eit overgrep, og framkalle vemjing, sinne, redsle, og avvising. Men i begge tilfelle er talet på subjekt og objekt likt.

I meldingssetninga er fitta bokstavleg tala overmanna av subjektet. Objektet, innehavaren av fitta, blir fråteken den mogelegheita for nyting som ligg i «Eg har lyst på fitta di». Setninga er i seg sjølv ei form for verbal valdtekt. Dette kan vere éin grunn til at mange opplever den så sterkt, og som så krenkande. Det bør vere lett å skjøne at dette viet aktualiserer angst for eit anonymt kollektiv av fysisk større og sterkare menn som er programmerte til å forsyne seg av kvinnekroppar utan å bry seg altfor mykje om kva kvinna sjølv vil.

Det direkte objektet i setninga er ikkje «fitta di», men «lyst». «Fitta di» er her adverbial, altså eit slags indirekte objekt i ein preposisjonsfrase med «på». Subjektets to til ti menn har altså ikkje fitte, dei har lyst på fitte, i dette tilfellet éi bestemt fitte, og den ønskjer dei saman. Da er vi i nærleiken av ein annan sterk stereotypi her som gir setninga ein gjenkjenningsfaktor, denne gongen kanskje mest for menn. Det beste ved sex, blir det av og til sagt, er at du kan snakke om det etterpå. Eller før. Eller for all del i staden for. Den gjensidige stimuleringa i homososiale kontekstar kan vere vel så tilfredsstillande som eit knull. Men slikt skal sjølvsagt ikkje leke ut i det offentlege rommet. Det kan jo hende at meldinga vart skriven av éin person i løynd, og at «vi»-et var reint kongeleg, eller at éin mann skreiv på vegner av veldig mange, men dersom meldinga vart skriven i tekstleg fellesskap slik «vi»-et legg opp til, er den faktiske nytinga lokalisert i den lysta som dei deler, og ikkje i den fitta dei gir seg ut for å drøyme om.

«I motsetning til ‘fitte’ kan ‘kuk’ uttrykkje noko i nærleiken av beundring»
Det tredje interessante punktet i meldinga er sjølvsagt fitta, det indirekte objektet. Liv Signe Navarsete har tolka meldinga slik at forfattarane har villa kommunisere at ho «er ein drit, og har alltid vore ein drit», som ho sa til NRK. Dette trur eg er feil. Det avsendarane nok har meint å fortelje, er at dei meiner at Liv Signe er ei fitte. Ikkje at ho har ei fitte, det er vel nokså opplagt, men at ho ikkje er noko anna enn fitta si. Ho kan vere så mykje tidlegare partileiar, kommunal- og regionalminister, samferdsleminister, stortingspolitikar, mor, energisk og ordhag folketalar, og alt ho elles er, som ho berre vil. For avsendarane kan ho reduserast til éin enkel dimensjon fordi ho er kvinne, og det er fitte.

Sjølvsagt kan menn ein ikkje liker, bli omtala som «kuk». I motsetning til «fitte» kan «kuk» derimot også uttrykkje noko i nærleiken av beundring. Grunnen er enkel. Vi lever i eit samfunn der heteroseksuelt samleie framleis blir forstått som ein prosess der ein aktiv penis penetrerer ein passiv vagina, og ikkje der kvinna «omslutter deg med mitt glinsende skjød», som Mia Berner så vakkert skreiv i diktet «Forførelse». Å vere ei fitte er altså å bli redusert til statusen som reint, ikkjehandlande objekt. Slik sett har Liv Signe heilt rett når ho seier at ho tek kampen på vegner av heile jentelaget. Ho, og alle kvinner, er blitt utsette for den vanlegaste stereotypien i eit samfunn der likestillinga frå tid til anna, ved harde nevrologiske punkt, avslører seg som livsløgn.

Dermed blir denne saka heller ikkje gløymd så raskt som somme gjerne vil, trur eg.

 
abelon - Ikke medlem lenger2018-05-07 17:48
Antall innlegg: 1807


Mye å le av her ! Og et skikkelig luksus"problem" er det.
Etter alle disse årene som jeg for det meste har vært i relasjoner med menn, privat og i arbeid. Også sjef for menn i typisk "mannsdominert" yrke: Snekker/tømrer. Jeg har ALDRI kjent på noe av dette underlige "kjønnsskille" eller hva man skal kalle det. Så jeg tror nok at hovedproblemet her er i hodene på disse kvinnene; rett og slett.
 
bris12018-05-07 18:02
Antall innlegg: 2595

Takk for at du delte innlegget, Cygnus. Innlegget til Stephen Walton er noe av det beste jeg har sett vedr denne saken. Han har satt ord på det jeg har tenkt, og det har han gjort veldig bra. Bruken av ordet "vi" indikerer at det er minst to som har vært enige om at en slik melding er greitt å sende, og jeg tenker at før denne meldingen ble skrevet har Liv Signe Navarsete vært diskutert, og da ikke i rosende ordelag. At noen synes dette er til å le av og et luksusproblem tenker jeg taler for seg. Jækla synd at trøndergjenget som var så høyt oppe en kveld for to år siden befinner seg på lavnivå i dag.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?