Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede4
Mobilspill
Pågående8 994

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Kirsti2012-09-14 21:00
Antall innlegg: 1946

Jeg tror jeg kan avklare mysteriet med bingoene som ikke blir registert: De blir først registrert når spillet du legger dem i er ferdig. Jeg sjekket nå, da et av mine spill nærmet seg slutten, og idet det var avsluttet, kom de to bingoene jeg hadde lagt inn på statistikken min.
 
Fidelma2012-09-14 21:20
Antall innlegg: 3315

Det er mulig å lagre forumtråder som mangler tittel. Det er litt krøkkete å komme inn på disse trådene. Det burde absolutt vært en sperre slik at det ikke er mulig å lagre tråder uten tittel slik det er på nettet.

Oppfordrer alle som leser denne tråden til å skrive tittel når de oppretter en ny tråd.
 
Glory2012-09-15 04:00
Antall innlegg: 386

Nå har jeg skumlest raskt denne tråden da jeg mente jeg hadde sett spørsmålet tidligere. Men fordi jeg ikke kunne se det i farten, får dere bære over med meg om jeg gjentar et spørsmål som allerede er stilt.

Dersom du søker etter en du vil spille med via deres nick for å invitere til et spill; er det da ikke mulig å spesifisere hvilket brett man ønsker?
 
GreteSB2012-09-15 05:51
Antall innlegg: 7777

Gå inn på 'utfordre', der velger du en du vil utordre og hvilket brett.
 
Glory2012-09-15 12:18
Antall innlegg: 386

Ah- takk. Hadde ikke turt å gå så langt, jeg, fordi jeg trodde det bare ble sendt en invitasjon med en gang jeg trykket "utfordre".
 
GreteSB2012-09-15 21:37
Antall innlegg: 7777

Trengs på forsiden.
 
Måsen2012-09-18 09:25
Antall innlegg: 60

Hvordan er det med juks. Kan wordfeudjukseappene brukes til å jukse på ordspillappen også? Vil ikke en så lukrativ premie som den som foreligger nå tiltrekke seg juks?
 
piaf2012-09-18 10:23
Antall innlegg: 995

Det tror jeg og, Måsen! Det hadde vært bedre å premiere den med flest spill - spesielt hvis vinneren ikke har iPad fra før :-)
 
Boubou2012-09-18 13:28
Antall innlegg: 1210

Lista ryddes også ved å scrolle helt ned og opp igjen - men det tar kanskje lenger tid enn å logge av og på?

Veldig enig i at flere valgmuligheter på motspillersøk hadde vært fint - men stusser litt over at muligheten for å velge kjønn kombinert med område har blitt prioritert. Er ikke noe typisk sjekkested dette vel?

Jeg har ikke tilgang til pc lenger og får ikke oppdatert hurtigspørsmålene mine. Håper det blir mulig etterhvert.
 
ubestemt2012-09-18 14:39
Antall innlegg: 195

Jeg ønsker muligheten til å legge enkelte på ignorerliste slik at man ikke matcher dem uansett tilfeldigsøk på motspiller. Heller det enn å avvise motspiller ved spillopprettelse.
 
gompedyret2012-09-18 18:53
Antall innlegg: 4381

Android:
Er det bare meg, eller blir telefonen liggende "på" om man er inne i et spill og legger tlf vekk, slik at batteriet tappes?

Hvis dette er tilfelle er det en ganske stor sak. Veldig irriterende å komme tilbake til telefonen og se at halve batteriet er spist opp fordi skjermbildet har ligget påslått hele tiden.
 
Supersonic2012-09-19 05:22
Antall innlegg: 5

Har ikke lest gjennom hele tråden,men må si at det var SVÆRT lyse farger på denne appen,blir veldig rotete av den grunn.
 
Supersonic2012-09-19 05:50
Antall innlegg: 5

Eller sagt på en annen måte:Det er alt for liten fargenyanse mellom brikkene og brettet (de rutene som det ikke er 2x 3x osv)
 
AaseB2012-09-19 10:04
Antall innlegg: 8147

Min androidtelefon slår heller ikkje av skjermen dersom eg står inne i eit spel. Om eg forlet telefonen når eg er ute i spelrommet, funkar det som vanleg.

Eg har eit anna problem som kanskje fører til at eg bør gje meg med spelinga på mobilen. Eg får ganske fort kraftig skallebank av å sitte med telefonen i handa, når den er kobla til et trådlaust netterk og eg spelar Ordspill. Etter dei første dagane med intens speling, blei det veldig ille. Eg har eit mobilabonnement med ikkje så veldig stor mengde datatrafikk inkludert, derfor brukar eg helst anna tilkobling til nettet. Det som er rart, er at om eg brukar telefonen til andre ting, som å lese aviser eller e-post, merkar eg ingenting, sjølv om eg sitt ei god stund. (Forutan Ordspill-app'en, gjev dataoverføring via blåtann meg også denne huepina.) Mobilen min er blant dei telefonane som skal stråle minst, men...
Dette ødelegg ein del av gleda ved spelet for meg.:-(
Skulle gjerne visst om det er andre som har det på same måten, eller om det kanskje bare er meg?
 
hotspur2012-09-19 11:08
Antall innlegg: 57

Hodepine som følge av mye spilling tror jeg heller skyldes overanstrengelse av synet, kanskje kombinert med anspente muskler f.eks. i kjeve. Det eneste med selve appen som kan spille inn, er vel fargene. Stråleteorien har jeg ikke så stor tro på :)

Understreker at jeg verken er lege eller strålevernekspert...
 
hotspur2012-09-19 11:15
Antall innlegg: 57

For å presisere: jeg avfeier ikke stråling som sådan, og at blåtann kan gi hodepine er meget mulig. Men at appen skal gi mer stråling enn annen surfing, det virker fullstendig ulogisk.
 
AaseB2012-09-19 12:08
Antall innlegg: 8147

Det er ikkje aldeles logisk for meg heller, hotspur. Men nå har eg merka dette så mange gonger at eg blir litt usikker likevel.
Om det er ingen andre som har det slik, må eg bare trekke konklusjonen at det er ein slags "bug" i programvara på toppen av nakken min. ;-)
 
Reet2012-09-19 23:45
Antall innlegg: 249

Håper dere ikke forventer at jeg skal lese gjennom 10 sider for å se om dette er besvart når det siste det er snakk om er stråling, og det eneste jeg er opptatt av akkurat nå er at brikkene mine, som jeg la perfekt klart til hugg for litt siden, nå ligger i en uleselig haug nederst i bildet.
Det må gå an å kladde litt underveis. Håper dette blir brakt videre til den som måtte ha et ansvar for denne appen.
 
Glory2012-09-20 01:26
Antall innlegg: 386

Er det noen slags tidslimit på antall nyoppstartede spill? Får stadig melding om game-limit-reatched når jeg ikke har 30 spill igang. Også når spill nettopp er avsluttet, og jeg prøver å "etstatte" dem. Noen som vet?
 
AaseB2012-09-20 09:18
Antall innlegg: 8147

Sikker på at du ikkje har huka av for "Rist for å slette/blande" under innstillinger, Reet?
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?