Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Boubou | 2012-12-26 07:38 | |
![]() | Og Niillas er på rett plass igjen:-) | |
Boubou | 2012-12-26 07:42 | |
![]() | Pogern - jeg likte BOKA the Beach - i filmen vet jeg ikke engang hvem som er med :-) Johnny Depp er topp, men i the Rum Diaries er det faktisk mulig jeg foretrekker Giovanni Ribisi. For lite pen til hovedrollene, men han leverer alltid. | |
Niillas | 2012-12-26 12:27 | |
![]() | Vi sit på ein hotellterrasse og ser ut over ein innsjø der ein godt kan bade om ein vil. Nett no kjem ferga med nye gjester til denne marknadsplassen. Staden er ikkje så stor, om lag 2000 faste innbyggjarar, men i sommarsesongen er det mange mange fleire her. Sjøen trekkjer ein del folk, og her er også fjell for den som likar slikt. Byen ser ut som om han er klipt ut av ei eventyrbok – som så mange byar i dette landet. Både marknadsplassen og innsjøen har fått namn etter ein helgen – og namnet får kanskje også nokon til å tenkje på ein sentral musikar i dette landet. Mor til denne musikaren vart forresten fødd i nabokommunen – også den har namn etter ein helgen. Det ser altså ut til at vi er i eit sterkt katolsk område. Og elles er det sunge at hyllen blømer her heile sommaren, og kjærleiken blømer heile året. Egvil vita namnet på hotellet – det er sjølvsagt fleire av dei, men dette er nok det mest kjende. Holdrio! | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-12-26 15:36 | |
![]() | La meg tipse dere om denne geografi-quiz siden. veldig morsom. Klikk f.eks. på USA og prøv hhvor mange av de amerikanske statene dere greier plassere riktig. Hvor mange av de norske fylkene greier dere å plassere riktig. Her mener jeg man som borger av Norge bør lære seg å plassere alle fylker riktig. Sjekk dette opp. www.lizardpoint.com/...n/ geoquiz/ | |
USA - Ikke medlem lenger | 2012-12-26 15:58 | |
![]() | Og sjekk ut Europa-quizzen, skal du ut på interrail, ja så bør du i alle fall trene deg opp til 130 av 144 poeng ...... :) | |
Niillas | 2012-12-26 16:20 | |
![]() | Tak skal du ha, USA. Gode reiskapar til å få inn kunnskap. Eg rotar framleis fælt med statane i det gamle Jugoslavia. | |
leonella | 2012-12-26 16:38 | |
![]() | Er vi i nord Italia Niillas ? | |
Boubou | 2012-12-26 19:34 | |
![]() | I alle fall i Alpene? | |
Niillas | 2012-12-26 20:09 | |
![]() | Jau, det kan vel reknast som ein del av Alpane. Og det ligg ikkje i Nord-Italia, men her er jo eigentleg statsgrenesene ikkje heilt i tråd med kva som har vore rekna som ein einskap - og slik sett er ikkje Nord-Italia så dumt, emn altså ikkje rett. | |
Boubou | 2012-12-26 20:18 | |
![]() | Jeg rødmer men må innrømme at jeg ikke helt forstår det du skriver. Statsgrendene er ikke i tråd med det som har vært regnet som en enhet? Altså at det har vært endringer i landegrenser (nylig?) eller at det en gang har vært/burde ha vært en del av Italia??? | |
Niillas | 2012-12-26 20:22 | |
![]() | Vi er i eit landskap/område som i dag ligg i to ulike land - og landområdet har til tider vore under same herskar. Etter 1. verdskrigen vart den stormakta som landområdet da låg i. sterkt redusert, og området ligg i dag i to land. Italia er altså eitt av dei, men det er ikkje dit vi skal. | |
Niillas | 2012-12-26 20:27 | |
![]() | Det er vel heller slik, Boubou, at den delen som i dag ligg i Italia, ikkje eigentleg høyrer heime der om ein tenkjer på gamle språkgrenser. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-27 09:12 | |
![]() | Den gamle stormakten som ble redusert etter 1.verdenskrig må vel da bli Østerrike-Ungarn. Men, bare 2000 innbyggere på vårt sted? Hmmm.. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-27 09:39 | |
![]() | Bare for å oppsummere litt : (Ute av trening etter juleferie...) - Stedet har 2000 innbyggere og ligger ved en innsjø - Ligger i Alpene - Det går ferge dit - Markedsplass og innsjø har samme navn, etter en helgen - Navnet ligner også på en sentral musiker i landet - Ligger ikke i Nord-Italia, selv om det ikke er så dumt tenkt - Området byen ligger i er delt mellom to land, hvor Italia er det ene. - Området har tidligere hatt samme hersker - Det synges at kjærligheten blomstrer her hele året | |
Boubou | 2012-12-27 09:51 | |
![]() | Kan kanskje være St. Moritz? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-27 09:53 | |
![]() | Jeg tror vi skal til Tyrol, jeg. Men, hvilket sted? | |
Niillas | 2012-12-27 10:28 | |
![]() | Vi skal til Austerrike og til Tirol - og det er altså sommar. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-27 10:31 | |
![]() | Da må det bli St.Wolfgang og hotellet "Weisses Røssl"? | |
Niillas | 2012-12-27 10:32 | |
![]() | Eg ser på tysk Wikipedia at talet på innbyggjarar var 2.848 1. januar 2012 | |
Niillas | 2012-12-27 10:32 | |
![]() | Stimmt. | |