Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
leonella | 2012-12-30 14:08 | |
![]() | Nå har du lagt lista høyt Niillas ! | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-30 22:27 | |
![]() | Kommer du med en ny reise, Leonella? | |
Niillas | 2012-12-31 04:59 | |
![]() | Det ser ikkje ut til at ei høg list er noko problem for deg, leonella. Eg ser fram tll neste oppgåve. | |
leonella | 2012-12-31 13:41 | |
![]() | Er hjemom mellom to fester....Hardt liv - men denne gangen skal vi til en havneby, den viktigste havnebyen i sitt land, men ikke den største byen. Jeg synes byen har et morsomt navn, minner meg om noe flott og et sted mange ønsker seg til….. To kjente menn, politikere, er fra denne byen, den ene mer elsket enn den andre, men av resten av verden var nok ingen av de spesielt populære. Den en hatet også av sitt folk etter hvert. Byen ligger vakkert til og kan skryte av sin verdensdels første børs, så den har vært viktig på flere områder. Byens viktige rolle ble sterkt redusert på begynnelsen av 1900 tallet fordi det da kom en annen stor konstruksjon som overtok noe av det byen var viktig for. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 14:18 | |
![]() | Jeg lurer på om det kan være Alexandria? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2012-12-31 14:19 | |
![]() | Rudolf Hess' fødeby, største havn (?) i Egypt, Suez-kanalen som stor konstruksjon, kanskje? | |
leonella | 2012-12-31 14:22 | |
![]() | Du er litt på feil kant av verden men riktig tanke ! | |
Niillas | 2012-12-31 15:50 | |
![]() | Kanskje skal du til Valparaiso? Både Pinochet og Allende vart fødde her. | |
leonella | 2012-12-31 16:03 | |
![]() | Helt rett Niillas - synes navnet minner om Paradis - og det var Panamakanalen som ødela byens storhet... | |
Niillas | 2012-12-31 16:05 | |
![]() | Namnet Valparaiso er ganske flott. No skal vi til ein by som til tider vart oppfatta som ein tysk kulturell enklave – her har vore mange tyske fagfolk, og tysk vart også nytta t.d. som kyrkjespråk. Byen har også fostra brør som markerte seg i verdstoppen m.a. som alpinistar. Ein persom som vart kjend i si samtid som klarsynt, kjem også herfrå. | |
Boubou | 2012-12-31 16:22 | |
![]() | Og valparaiso betyr da visselig Paradisdalen? | |
Emmas | 2012-12-31 23:38 | |
![]() | Det kan vel ikke være Kongsberg? Tyske fagfolk i gruvene... derav tysk språk i kirken? | |
Emmas | 2012-12-31 23:41 | |
![]() | Da blir den klarsynte Marcello Haugen og brødrene Ruud... for du sier jo ikke at det var en tysk enklave, bare at det kan oppfattes slik? | |
Niillas | 2013-01-01 00:10 | |
![]() | Du har så rett så rett. Nei, Kingsberg var sjølvsagt aldri ein tysk by, men tysk språk og kultur prega nok byen sterkt. Eg skreiv om alpinistbrør - dei fleste tenkjer vel på dei som skihopparar, men det ville blitt for lett. Din tur. altså- | |
Niillas | 2013-01-01 00:16 | |
![]() | Kingsberg - ja ja - Kongsberg skal det vel vera - vonleg er det ikkje eit frampeik om at engelsk språk kjem til å prege byen like sterkt i framtida som tysk gjorde tidlegare. | |
Emmas | 2013-01-01 00:22 | |
![]() | Ah, godt å være tilbake! Databrillene lå og ventet på skrivebordet i Drammen! Godt nytt år til dere alle! Vi quizzer videre: Vi skal til et sted som heter det samme som kommunen det ligger i. Kommunen ligger mellom to større byer. Ingen fjell over 500m. Mye myr og vann på nesten alle kanter. Befolkningen er økende. Herfra kommer en kjent komponist, en kjent forfatter og en visesanger. | |
Niillas | 2013-01-01 01:43 | |
![]() | Meiner du at staden har ei stor by som dierkte granen på eine sida, og ein annan stor by som direkte granen på hi sida? nI så fall høver ikkje den staden eg tenkjer på. Medn Sveio ligg mellom Bergen og Stavanger - og forfattaren Einar Økland kjem herfrå, det same gjer visesongaren StanleyJacobsen og komponisten Fartein Valen. Høgaste punktet i kommunen er Trollavassnipen, som strekkjer seg 432 meter over havet. Mykje stememr altså, men... | |
Niillas | 2013-01-01 01:50 | |
![]() | Med rettingar :) Meiner du at staden har ei stor by som direkte granne på eine sida, og ein annan stor by som direkte granne på hi sida? I så fall høver ikkje den staden eg tenkjer på. Men Sveio ligg mellom Bergen og Stavanger - og forfattaren Einar Økland kjem herfrå, det same gjer visesongaren StanleyJacobsen og komponisten Fartein Valen. Høgaste punktet i kommunen er Trollavassnipen, som strekkjer seg 432 meter over havet. Mykje stemmer altså, men... | |
Emmas | 2013-01-01 10:19 | |
![]() | Du har jo helt rett! Du kjenner stedet, høres det ut som! Jeg bodde der et halvt år fra nyttår 1973, og tror mye er endret etter det, men jeg behøvde altså ikke fylle på med mer... | |
Niillas | 2013-01-01 11:23 | |
![]() | Vi er i ein kommune med i underkant av 3000 innbyggjarar. Frå denne staden kjem ein kjent filmskapar som har vore ute med ny film ganske nylig. Han har også laga ein film basert på historiske hendingar frå denne staden. I høve til folketalet har staden fleire sølvsmier enn dei fleste andre stader | |