Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AaseB | 2013-03-29 17:24 | |
![]() | Ok. I mellomtida kan det jo vera fritt fram for alle som vil lage ny oppgave. Så kan denne svive litt i bakgrunnen, og kanskje bli løyst ein gong....? | |
Emmas | 2013-03-29 18:39 | |
![]() | Skal vi til et bestemt område i London? Har jeg forstått det rett? | |
leonella | 2013-03-29 19:28 | |
![]() | Er du i Kew Gardens ? | |
AaseB | 2013-03-29 20:07 | |
![]() | Et bestemt område i London, ja. Kew Gardens er ikkje heilt rett, men eit godt forslag. Flora og faunaen eg beskriv vil kanskje gje assosiasjonar for nokon? | |
leonella | 2013-03-29 20:27 | |
![]() | Chelsea Flower Show ? | |
AaseB | 2013-03-29 20:48 | |
![]() | Nei, dette området kan godt besøkas og nytas heile året. Årstidene gjeng sin gang her. Det eg ser og hører frå her eg sitt, gjer meg assosiasjonar om andre himmelstrøk, og det er nøye planlagt at eg skal få det. | |
Niillas | 2013-03-29 21:04 | |
![]() | Kanskje du er i Holland Park? | |
AaseB | 2013-03-29 21:09 | |
![]() | Ja, der er eg! Nærare bestemt i den aller vakraste delen av den med navn og stemning frå fjernare strøk. Veit du det au, kanskje? | |
Niillas | 2013-03-29 21:09 | |
![]() | Og ettersom du tenkjer på framande himmelstrok, sit du kanskje i Kyoto Garden i Holland Park? | |
leonella | 2013-03-29 21:13 | |
![]() | Tror kanskje du er i den japanske hagen i Holland Park ? | |
AaseB | 2013-03-29 21:19 | |
![]() | Endeleg blei eg funnen! Det var bra, Nillas, sjølv om eg har kosa meg veldig, har eg visst fått influensa. :/ Kyoto Garden er den desidert vakraste vesle hagen eg har vore i. Japansk landskap i miniatyr, med nøye avstemte fargar og former. God tur videre, Nillas! | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 21:24 | |
![]() | Du verden... Men, hva var dette tidligere navnet på et europeisk land som omkranset området vårt (og som også vel var navnet på to byer i USA)? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 21:28 | |
![]() | Det er vel Holland, da....eller? | |
Niillas | 2013-03-29 21:38 | |
![]() | Eg rekna med det - frå 1806 til 1810 eksisterte kongeriket Holland som omfatta det vi kallar Nederland. Ny opgåve. Den byen vi er i, ligg ved ei elv, og det skulle vel vera mogeleg å symja hit frå London - i alle fall om ein går på land forbi det som måtte vera av stryk. Landet vi er i, er ganske så flatt - i alle høve samanlikna med Noreg - så så veldig mange stryk møter vi kanskje ikkje. Elva renn gjennom tre land, tre land med kvart sitt nasjonalspråk. I den byen vi er i no, snakkar fleirtalet eit anna av dei tre språka enn det som er nasjonalspråket i det landet byen ligg i. Elva renn gjennom ein hovudstad - og han ligg i same landet som det byen vår ligg . Også i hovudstaden er det mange som snakkar eit anna språk enn nasjonalspråket, men etterkvart er det såvidt blitt eit fleirttal som snakkar nasjonalspråket i hovudstaden. Og til slutt kan nemnast at den byen vi er i, har namn etter elva. | |
AaseB | 2013-03-29 21:45 | |
![]() | Det var Holland Park eg tenkte på, ja. To byar i USA med det navnet også fortalte Wikipedia meg. Furutre, rhododendron og blømande kirsebærtre gjer meg assosiasjonar til Japan. Men eg innser at det kanskje var i overkant klønete formulert, dette. Nederland blir vel kanskje enda kalla Holland av mange. Skylder på feberen og trekk meg tilbake til sofaen, eg. ;) | |
Niillas | 2013-03-29 21:49 | |
![]() | Oppgåva var heilt grei den. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-29 21:53 | |
![]() | Morsom oppgave AaseB. Nå er du varm i trøya, vettu! Så var det denne mystiske byen til Niilas, da.... | |
leonella | 2013-03-29 23:31 | |
![]() | Oppgava til AaseB var morsom og med en vri som gjorde den litt vanskelig - men nå lurer jeg på Niillas - går elven også gjennom vår by ? | |
Niillas | 2013-03-29 23:40 | |
![]() | Ja, elva renn gjennom tre land, og i det tredje av desse landa ligg byen vår. Og til slutt renn elva gjennom hovudstaden i landet, | |
leonella | 2013-03-30 00:47 | |
![]() | Har tenkt på Dnepr som renner fra Russland via Hviterussland til Ukraina - men den eneste hovedstaden er Kiev - og den er ikke i enden av elven om jeg har forstått oppgaven rett. Det er forøvrig ettersom jeg kan se, to byer i Ukraina med navn etter Dnepr, det er Dniprodzerzjynsk, og Dnepropetrovsk. Sistnevnte landets 4 største by. De snakket vel stort sett russisk før, men ukrainsk er vel vanligst nå. | |