Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 788 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Niillas | 2013-03-31 14:21 | |
![]() | Det skal jo vera ei britisk dame som går att på Dalen hotell - og reisa frå Skien til Dalen er flott, men vel kanskje ikkje eigenleg ei reise til sjøs jamvel om Dagbladet skriv om tuen som ei sjøreise. Eg veit ikkje heilt ... | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2013-03-31 14:27 | |
![]() | Joda, det er Dalen vi skal til, serru! | |
Niillas | 2013-03-31 15:01 | |
![]() | Vi er i ein landsby som ligg litt over 800 meter over havet - nord i eit stort fjellområd. Vi har komme med buss etter å ha reist eit stykke med tog, Her bur ikkje så mange folk, og mange av dei som bur her, fører heller ikkje til at nye generasjonar kjem til. Andre av dei som bur her, er her for nokre år, og reiser så klokare - får vi tru - ut i verda. Hovudverksemda i landsbyen står dei som ikkje fører til nye generasjonar etter seg, for. Og dei driv med så mangt - både av ikkjeverdslege og av svært så verdslege aktivitetar - mellom anna både brenn dei sprit og bryggjer øl. Ein gong for nitti år sidan budde det ein musikar her ei lita stund som av ulike grunnar ikkje oppheldt seg i fedrelandet sitt på den tida - seinare vade han å busetja seg i fedrelandet - eit land der staten hadde sterke meiningar om korleis musikk skulle skrivast - og der det meste vart styrt med jernhand av ein som kkje var kjend for å vera open for andre tankar og meiningar. Det v art ikkje betre før styraren døydde, men det hjelpte eigenleg ikkje musikaren så mykje ettersom dei døydde same dagen. I landsbyen vår er det fleire hotell - det største av dei høyrer også til dei barnlause mennene. | |
leonella | 2013-03-31 21:17 | |
![]() | Det er utrolig mange klostre med hotell og ølbrygging/brennevin..... ...Litt mer kjøtt på benet ? | |
Niillas | 2013-03-31 22:42 | |
![]() | Men ikkje mange stader denne komponisten har butt - dette får halde | |
Niillas | 2013-03-31 22:57 | |
![]() | Det finst nok ein del hotell som held til i gamle kloster - og som kallar seg klosterhotell, men som ikkje er ein del av klosteret i dag. Dette hotellet er det klosteret som eig og driv, og ikkje er det vel så mange klosterhotell som ligg over 800 meter over havet heller, ville eg tru. Og dette hotellet er heller ikkje berre nokre få rom i klosteret som gjester an leige men altså det største hotellet i denne landsbyen - og det er ein del hotell her. | |
Niillas | 2013-03-31 23:59 | |
![]() | Elles kan det nemnast at det ligg eit slott i same kommunen som landsbyen vår ligg i - eitt av tre som ein mann som var gald i det vakre - fekk bygt. Eigenleg skulle slottet her likne på eit kjent slott i eit anna land, men dalen er for trang til slikt, så det slottet vart bygt på ei øy ein annan stad. Men slottet og parken her, er også vakre, og vel verde eit besøk. Kommunen og landsbyen heiter forresten det same. Og i landkrinsen kommunen ligg i, finn vi eit høgt fjell, eit fjell som faktisk ligg i to land. Og det er det høgaste fjellet i det landet vi er i. | |
AaseB | 2013-04-01 00:33 | |
![]() | Eg kjem ikkje lengre enn til at det må vera ein stad komponisten Sergej Prokofjev har budd. Han døydde den same dagen som Stalin. Han oppheldt seg visstnok både i Tyskland og Frankrike ein periode. Så i eit av desse landa... | |
AaseB | 2013-04-01 00:44 | |
![]() | Heiter byen Ettal og ligg i dei bayerske alpane kanskje? Uansett, god natt! | |
Boubou | 2013-04-01 00:46 | |
![]() | Og da kan det være Ettal? | |
Niillas | 2013-04-01 00:54 | |
![]() | Jau- landsbyen heiter Ettal - og ligg i Ammergaualpane. Sergej Prokofjev- som døydde same dagen som Stalin - budde her ei stund på 1920-talet. Du får føre oss vidare, Aase. | |
AaseB | 2013-04-01 10:21 | |
![]() | Da kan vi berre håpe, for Prokofjev si skuld, at han døydde såpass seint på dagen at han rakk å få med seg at Stalin hadde lagt på røret før han... Her kjem ei oppgåve som er eit døme på det diametralt motsatte av Nillas si; veldig kort og minimalt med interessante detaljar. Magnus Grønneberg nemner i ein av tekstane sine ein verdskjend komponist/artist. Ein årleg kulturfestival gjeng føre seg i fødebyen til denne, kva slags? | |
leonella | 2013-04-01 13:51 | |
![]() | Filmfestivalen i Mar de Plata ? | |
AaseB | 2013-04-01 15:26 | |
![]() | Just presis. God tur vidare! | |
AaseB | 2013-04-01 15:26 | |
![]() | Just presis. God tur vidare! | |
leonella | 2013-04-01 17:09 | |
![]() | Mens jeg pønsker ut en ny oppgave vil jeg svært gjerne ha hjelp til en påskenøtt - har nesten alle klare og frist er 4 april ! En noe uvanlig kombinasjon av næringsmiddel og ulykke i denne kommunen skapte i januar internasjonal oppmerksomhet. En som ble professor før han fylte 30 år, gjorde to førstebestigninger av et kjent fjell her. Under visse værforhold må en nasjonal samferdselsåre gå gjennom et naboland. Herfra kom han som lurte på hvor verktøyet var, og som sa trippelnei i EU-kampen. | |
Niillas | 2013-04-01 17:38 | |
![]() | Eg trur det er snakk om Tysfjord. Arne Næss besteig Stetind i denne kommunen, og i januar var det ein brunotsbrann i ein tunnel der. | |
Niillas | 2013-04-01 17:39 | |
![]() | brunotsbrann--> brunostbrann :) | |
AaseB | 2013-04-01 17:43 | |
![]() | Professoren må vel vera Arne Ness. Edvard blei spurt om hammaren i visa til Jack Berntsen. Det er det eg får ut av dette. Lykke til! | |
leonella | 2013-04-01 19:42 | |
![]() | Tusen takk for hjelp ! Har sittet litt i solveggen, så mitt bleke oppsyn skal se ut som det har vært fint vær.... Her kommer oppgaven og vi kan selvfølgelig svømme hit, og det er ordentlig saltvann. Navnet kommer originalt fra dyreriket, og det er en øy vi skal til. Før dagens navn hadde de et navn som betydde ”De modiges land”. Hovedstaden her deler navn med flere andre byer andre steder i verden. Øya har en del fjell og 21 byer. Nå diskuteres det heftig hos styresmaktene om et tema som også er en tråd i forumet. Mange har bodd i huler her, og en av hulene er en stor attraksjon. | |