Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 643 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Enny | 2023-05-06 19:31 | |
![]() | Før-middag i stedet for frokost var en italiensk skinkepizza med ekstra ost. sprø og deilig god. Stekte karbonader med løk, poteter, gulrøtter, kålrabi. Fordi dette var aktuelt. laget også litt brun saus og spiste middagsrester fra i går. Dessert var kokosruller med sitron-lime brus pluss en nøttesjokolade-is. Etterdessert 5 timer seinere blir vaniljesaus med sjokoladepudding. | |
Spar - Administrator | 2023-05-06 19:33 | |
![]() | Døgnet har visst ikke nok timer for deg Enny og alle dine måltider ;-) Her: Taco med laks. | |
Enny | 2023-05-06 19:49 | |
![]() | Spiser egentlig ikke så mye bortsett fra i dag har det vært en del, Men har holdt meg i bra aktivitet så det går bra. | |
Enny | 2023-05-08 14:01 | |
![]() | Spagetti bolognese med brødskiver. (Siden det er så lite aktivitet i forum så er det vel ingen som har noe imot at samme person ramser opp hva han har til middag omtrent hver dag) Så blir det jo i alle fall litt aktivitet i forum. | |
Spar - Administrator | 2023-05-08 14:55 | |
![]() | Du får nå bare skrive i vei. Her: Har ikke kommet til middag i dag ennå, så jeg bidrar med gårsdagens middagsmeny: Sushi! For sushi er det beste jeg vet.... :-) | |
Enny | 2023-05-08 15:00 | |
![]() | Ja sushi har jeg vel aldri kjøpt i hele mitt liv. Men antar det er en fin avveksling om man kan ha gode sauser til dette. Men røkt laks og røkt ørret spiser jeg ofte som pålegg på brødskiver. | |
Spar - Administrator | 2023-05-08 15:06 | |
![]() | Soyasaus må til. Test det ut :-) | |
Enny | 2023-05-11 19:17 | |
![]() | Betasuppe med lammeskav og brødskiver. Måtte bruke noen matrester. | |
lind | 2023-05-11 20:07 | |
![]() | Fiskepudding i hjemmelaget tjukk hvit saus mye karry og en liten dæsj med sukker. Poteter gulrøtter og rødbeter til. | |
Krepsefrua | 2023-05-11 21:17 | |
![]() | Idag ble det biffstrimler med mango,paprika, champignon og grønn asparges. Kokt ris med curry, basilikum, og piffikrydder. Litt isbergsalat . Alt dette hadde jeg i pitabrød, og litt hvitløksdressing på toppen. Yummy ! | |
Enny | 2023-05-13 14:01 | |
![]() | Fersk makrell med poteter, gulrot, kålrabi, selleri, smør og litt lett stekt løk. Fordi mine foreldre laget dette. | |
Enny | 2023-05-13 16:02 | |
![]() | mener fersk sei, ikke makrell. og remulade | |
Enny | 2023-05-14 23:24 | |
![]() | Svinekam med poteter, gulrøtter, kålrabi og surkål. Drikke sitron - og limesaft. Dessert noen timer seinere var sjokoladebrownies med Tante Hedvigs julebrus. | |
GloriaM | 2023-05-16 13:19 | |
![]() | Ser du ikke har endret kostvaner siden sist jeg var inne her, Enny. Mye kjøtt og grønnsaker, men det er vel bra det :) Selv spiser jeg yoghurt med "bare bra"-müsli før jeg går på nattevakt. Fordi jeg ikke må bli for trøtt! | |
bris1 | 2023-05-16 13:26 | |
![]() | Enny, godt du har noen som lager fiskemiddager til deg :-)) I dag blir det helt enkelt fiskekaker med potet og råkost til middag, siden det er 17. mai og litt ekstra i matveien i morgen. | |
Enny | 2023-05-19 12:23 | |
![]() | Jo jeg spiser fisk 3 ganger i uka til middag. Men i dag blir det svinesteik med poteter, gulrøtter og diverse grønnsaker som jeg lager selv. | |
Enny | 2023-05-21 15:47 | |
![]() | I går var det kokt laks med rømmesalat, poteter, gulrøtter, kålrabi. I dag var det lammesteik med hjemmelaga brun saus, poteter, kålrabi, gulrøtter. | |
bris1 | 2023-05-21 19:36 | |
![]() | Første dag med sommervibber! Fantastisk dag som startet med tur gjennom Hortenssskogen til DnTs hytte Knutsrød, hvor vi drakk kaffe og spiste vafler. Vel hjemme ble det grilling på veranda, spyd med svinefilet, løk og pølser pluss salat, og en utrolig god hvitvin til meg og øl til husets herre. Så godt å kjenne på at sommeren er like rundt hjørnet. Blir virkelig optimist at slike dager :-)) Skulle ønske det var slik over hele landet. | |
Enny | 2023-05-22 20:39 | |
![]() | Fiskeboller i hvit saus med en bra del smør i. Poteter, gulrøtter, og sommerkål. Champagnebrus. Hunden Ranja fikk litt. | |
Krepsefrua | 2023-05-23 09:50 | |
![]() | Idag blir det fiskekaker med brun saus, poteter og ertestuing, godt og enkelt | |