Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Niillas | 2014-05-27 22:02 | |
![]() | Det går skitog frå Stavsro til Gaustatoppen også - og ettersom Galdhøpiggen vel må seiast å vera det høgaste punktet med 17. maitog, er Gaustatoppen "et av de høyestliggende" som du seier. Kanskje skal vi dit? | |
blåbærtur | 2014-05-27 22:06 | |
![]() | Nei, heller ikkje dit, då reiste du litt for langt. Men Gaustadtoppen kan du sjå når du kjem opp. | |
blåbærtur | 2014-05-27 22:11 | |
![]() | Dette vesle stedet som er utgangspunkt for toget, har nettopp vært åsted for en internasjonal hending | |
Niillas | 2014-05-27 22:12 | |
![]() | Det går skitog frå Haukeliseter til Vesle Nup også ... | |
Niillas | 2014-05-27 23:48 | |
![]() | Men vi skal vel litt lenger nord | |
Niillas | 2014-05-27 23:57 | |
![]() | Skitog går det også frå Finse ti Hardangerjøkulen - og på Finse vart det gjort filmopptak denne månaden. Nærmar eg meg? | |
Emmas | 2014-05-28 15:37 | |
![]() | Det er visst 17. mai tog på/til/fra Fanaråken? Var det ikke repotasje derfra? | |
blåbærtur | 2014-05-28 16:14 | |
![]() | Nillas, du fant det til slutt. | |
blåbærtur | 2014-05-28 16:15 | |
![]() | Jeg skjønner det går mange slike 17.maitog. En kjenner nok best det en har nærmest. | |
Niillas | 2014-05-28 16:26 | |
![]() | Vi skal til ein tettstad som har vore kalla hovudstad for ei gruppe menneske. Ikkje hovudstad i politisk forstand ettersom denne gruppa ikkje utgjer ei politisk eining i det landet vi er i. I tre andre land finn vi menneske som høyrer til same gruppe og i desse tre landa finst det folkevalde politiske organ som er talerøyr for gruppa, men altså ikkje her. Staden er eit kultursentrum med kulturfestivalar der folk som høyrer til denne gruppa (og sikkert somme andre) møtest. Det bur i underkant av 3000 menneske på staden – ikkje mange, men likevel er dette den staden i dette landet der det bur flest medlemmer av den gruppa det er snakk om. Staden ligg ikkje langt frå ein innsjø – og det skjønar ein når ein høyrer namnet – namnet førekjem på i alle høve to språk – og begge namna fortel at det ligg ein sjø i nærleiken. | |
Cygnus | 2014-05-28 17:17 | |
![]() | Det høres ut som om det er Lovozero du snakker om, og russiske samer - men jeg trodde de russiske samene hadde fått en representativ forsamling. Så nå vet jeg ikke. | |
Niillas | 2014-05-28 22:29 | |
![]() | Det er rett at det finst eit valt organ, men så vidt eg veit, er ikkje dette organet anerkjent av russiske styresmakter, og har ikkje same status som parlamenta i dei andre tre landa - og samane i Russland har altså ikkje eit represenattivt organ som har nokon funksjpon i høve til styresmaktene. I alle høve er du komen fram til rett stad - Lovozero. God tur vidare. | |
Niillas | 2014-05-28 22:30 | |
![]() | Det er rett at det finst eit valt organ, men så vidt eg veit, er ikkje dette organet anerkjent av russiske styresmakter, og har ikkje same status som parlamenta i dei andre tre landa - og samane i Russland har altså så vidt eg veit, ikkje eit representativt organ som har nokon funksjon i høve til styresmaktene. I alle høve er du komen fram til rett stad - Lovozero. God tur vidare. | |
Cygnus | 2014-05-29 17:58 | |
![]() | Beklager - så ikke at det var min tur! Vi reiser derfor hurtig av gårde - ingen svømmetur denne gang - byen vi skal til ligger ganske langt fra havet men ved en elv. Hvem byen har tilhørt har vært et stridsspørsmål opp gjennom tidene - særlig to land har ment at den tilhørte dem (språkene til de to landene - som er naboer - hører til to forskjellige språkgrupper innenfor en språkfamilie; språket i byen vår er altså ett av disse to). Men byen har vært beseiret av mange - bl. a. av en av historiens store krigsherrer. Og landet den ligger i ble fritt nokså nylig etter lange tider som del av en annen stat. Forøvrig bodde det svært mange av en spesiell folkegruppe her, men det er få igjen nå. En vakker gamleby er verdt å bevare. En interessant severdighet er en statue av en kjent musiker. | |
Cygnus | 2014-05-29 22:24 | |
![]() | Egentlig er det to elver som møtes her og byen vår er oppkalt etter en av dem! En fin kirke i byen er oppkalt etter en av bibelens mødre! | |
Cygnus | 2014-05-29 22:28 | |
![]() | For ikke å snakke om bestemor! | |
Cygnus | 2014-05-30 15:21 | |
![]() | Landet byen vår er hovedstad i, er en del av en region som består av tre land - vårt land og ett til har språk som er i slekt mens det tredje landet har et språk fra en helt annen språkfamilie | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-05-30 15:43 | |
![]() | Jeg må bare spørre om en ting her : Er en tilsvarende røykelov (som i Norge) innført her i løpet av de siste 10 årene? | |
Cygnus | 2014-05-30 15:49 | |
![]() | Det vet jeg ikke - det er ca 15år siden jeg var der! | |
Cygnus | 2014-05-30 16:47 | |
![]() | Men et lite hint til - landet byen vår ligger i er et av de siste som ble kristnet i den verdensdelen landet befinner seg - stapumper, de folkene! : ) | |