Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Niillas | 2014-09-29 11:07 | |
![]() | Eg har nett kome tilbake frå ei tre vekers reise i en republikk der det var presidentval medan vi var der - og presidenten vart attvald. Republikken har to språk som er offisielle språk i heile republikken og fleire andre språk som har offisiell status i delar av republikken. Den største av gruppene er nær knytt til eit dyr som ein både kan ride på, bruke til arbeidsdyr og eta kjøtet av. Vi er kanskje ikkje så vane med det siste – men dette folkeslaget nyttar mykje av dette kjøtet til mat. Andre grupper i republikken er knytte til eit anna dyr som også blir brukt til riding og mat. Også i Noreg set mange pris på kjøt frå dette dyret, men å ride på dei er ikkje vanleg hos oss jamvel om det finst store flokkar av dei. Desse dyra er ein god del større i republikken vi vitja, enn her heime jamvel om det er same dyret – det kan vel vera grunnen til at dyret kan brukast som ridedyr der og ikkje her. Det finst ein internasjonal organisasjon for folk som driv med slike dyr, og leiaren for den organisasjonen kjem frå denne republikken. Vi reiste ein del rundt – og måtte over den eine elva etter den andre – til dels svært store elvar som ein må nytte ferje for å koma over – og mindre elvar der ein kan kjøre med terrengbil dersom det ikkje har regna på ei stund. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-29 13:46 | |
![]() | Aiai... Dette var en nøtt. Jeg rives mellom å lete i Afrika og indre Asia, eller er jeg helt på villspor da? | |
Niillas | 2014-09-29 13:55 | |
![]() | Du skal til Asia | |
Niillas | 2014-09-29 14:12 | |
![]() | Men indre og indre ... | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-09-29 14:16 | |
![]() | Afghanistan, da? | |
Niillas | 2014-09-29 18:45 | |
![]() | Nei - du dro i feil retning da du forlét Sentral-Asia. | |
Emmas | 2014-09-30 18:11 | |
![]() | Kan du være i Sakha? | |
Niillas | 2014-09-30 18:59 | |
![]() | Heilt rett, Emma. Vi kom til hovudstaden Jakutsk og drog derifrå til ein liten landsby, Topolinoje, 70 mil nordaust for hovudstaden - m.a. med ferje på Lena - ei oppleving. Dei fleste av dei rundt 900 innbyggjarane i landsbyen er evenar - og landsbyen har tre offisielle språk - evensk, sakha og russisk. Landsbyen ligg der det låg ein gulagfangeleir i stalintida - framleis kan ein sjå brakker frå den tida og det er planar om å arrangere turistreiser til desse leirane - no er det vanskeleg på koma seg dit om en ikkje kjenner nokon der. Vi var i landsbyen ei veke - spennande. Hovudnæringa er reindrift - med dyr som er ein del større enn dei vi er vane med her. To dagar før vi skulle dra, vart det meldt regn, så vi måtte reise før vi hadde planlagt. Permafrosten gjer at marka ikkje tar unna når det regnar mykje og ettersom vi måtte kjøre gjennom ei fire-fem elvar av di det ikkje finst bruer, fann vi ut at det beste var å dra tilbake til Jakutsk litt tidlegare enn planlagt. Vi hadde ikkje særleg mykje lyst til å koma til passkontrollen i Moskva utan gyldig visum. Men i Jakutsk er det jo også kjekt å vera. God tur vidare, Emma. | |
Niillas | 2014-09-30 18:59 | |
![]() | Emma skal vera Emmas sjølvsagt. Orsak! | |
Emmas | 2014-09-30 19:23 | |
![]() | Ikke noe problem, Niillas:) Jeg synes det var artig å klare denne! Jeg burde vel ikke svart, men klarte ikke å la være... Høres ut som en spesielt spennende tur du har vært på! Jeg står på farten til Vietnam:) Klarer ikke å følge opp en eventuell oppgave jeg lager, så det er fritt fram for alle som har tenkt at de kan ha lyst til å prøve seg! | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-10-01 15:42 | |
![]() | Da hogger jeg til som ei gjedde i sivet! Vi drar avsted igjen, og lander denne gangen i en by. To kjente sjøfarere forbindes med vår by. Den ene som mangeårig gjest og kontaktperson med kontinentet, den andre mer eksotisk og djerv. En stor elv renner også ut i havet ved vår by, etter først å ha gitt grunnlag for industrien hvor to konger er representert. Byen er også fødested for en kjent komponist, en olympisk gullmedaljevinner, en av de ledende operasangerne i sin tid, og en forfatter med en politisk karriere bak seg. | |
contender | 2014-10-01 16:47 | |
![]() | Larvik? Numedalslågen renner vel gjennom Kongsberg. Annette Bøe. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-10-01 16:51 | |
![]() | Anette Bøe har nok ingen olympiske gullmedaljer, men det har Bjørg Eva Jensen som også er fra Larvik! Ellers : Peter Wessel & Thor Heyerdahl, Numedalslågen & Farris, Arne Nordheim, Carl Hagman og Anne Holt! God tur videre, Contender! | |
contender | 2014-10-01 17:49 | |
![]() | Til vinteren skal jeg på tur til en spennende by. Dameklubben har funnet på at vi skal være kulturelle (for en gangs skyld) og vi skal oppsøke en spesiell kulturbegivenhet som finner sted i denne byen. Byen er også kjent for et livlig uteliv. Kjente personer: En filosof, en komiker, en sanger med drømmer. | |
contender | 2014-10-01 21:07 | |
![]() | Et ugras er oppkalt etter denne byen. | |
Cygnus | 2014-10-01 23:45 | |
![]() | Tromsø? | |
contender | 2014-10-02 11:33 | |
![]() | Jada. Filmfestival, Per Wessel Zapfe, Jørn Hoel og Tromsøpalme. God tur videre! | |
Cygnus | 2014-10-02 21:29 | |
![]() | Hjelp - så ikke dette, contender før nå - må fundere litt før vi drar videre! | |
Cygnus | 2014-10-03 12:41 | |
![]() | Vi svømmer i kaldt vann til en liten by som ligger opp mot en fjord - vakker natur omgir vår by, men byen selv er ikke så vakker (ikke minst takket være voldelige hendelser i ikke så fjern fortid). Byen har et universitet og en domkirke. En berømt sanger med kongenavn er herfra, og byens navn er også navnet på en person i en bok/film for barn. | |
bearo | 2014-10-03 14:25 | |
![]() | Kan det vere Bodø, kanskje? | |