Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 753 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2014-10-03 14:29 | |
![]() | Yep! Halfdan Sivertsen! God tur videre, bearo! | |
bearo | 2014-10-03 14:51 | |
![]() | I eit land i europa finst ei stad som enkelte ønsker som eigen stat. Herfra kjem ein artist som sikkert blir promotert som folkekjær. Han syng om hete tider i byen vi skal fram til. Nok tåkelegging. Det går opp og ned i vår by, men gamle triks kan hjelpe til med slikt. Mange hardbarka menn har fått ein bråstopp for sin virksomhet i våre trakter. Eit mindretal av dei som bur her er født i byen - fleirtalet kjem frå andre stader i landet eller utlandet. Det er ein heil flokk av kjente folk fra vår by, mellom anna ein høgreist, gammal mann, som sågar har portrettert ein av overnemnde menn. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-10-04 11:55 | |
![]() | Tror vi kan trenge et par ledetråder til, bearo. | |
bearo | 2014-10-04 14:05 | |
![]() | Då kan vi sei at Gullars sitt beste ordspill har tilknytning til ein velkjent film fra vårt område. Ellers har mange også fått ein bråstopp ved ein av byens verdskjende landemerker, men det er tragiske skjebnar og ikkje eit antal ein snakkar høgt om lengre. Byen har fått sitt namn frå ein heilag italiener. | |
blåbærtur | 2014-10-04 17:41 | |
![]() | Baskerland vil bli egen stat, men de fleste innbyggerne er vel baskere, og Jacob var vel ikke italiener. Som du skjønner driver jeg ned eliminasjonsmetoden:) Kanskje vi skal nordover? | |
blåbærtur | 2014-10-04 17:41 | |
![]() | Baskerland vil bli egen stat, men de fleste innbyggerne er vel baskere, og Jacob var vel ikke italiener. Som du skjønner driver jeg ned eliminasjonsmetoden:) Kanskje vi skal nordover? | |
bearo | 2014-10-04 18:44 | |
![]() | No skal vi altså ikkje til byen enkelte ønsker skal vere egen stat. Vi skal til byen ein artist herfra syng om. Som det står beint fram. Og som uansett berre var... tåkelegging... Byen hadde vore folkerikast i Noreg, men må feite seg opp skal den bli topp 10 i sitt land. | |
Niillas | 2014-10-04 19:46 | |
![]() | Kan du vera i San Fransisco? | |
bearo | 2014-10-04 20:22 | |
![]() | Sjølvsagt! Tor Endresen fra Bergen sang om kjærlighetstid i San Fransisco - The Fog City, som fikk sitt navn fra Frans av Assisi. Taubana hjelp deg opp og ned knausane. Kriminelle fikk stoppestad på Alcatraz, der Clint Eastwood spelte i filmen som ikkje handla om eggeskal og rømme, men å rømme fra fengselsøya. Golden Gate Bridge er staden med nest flest sjølvmord i verda, men dei stoppa å telle då det næra seg 1000 pga makaber belønning lova til familien til nummer 1000. Ganske åpenbart spør du meg. | |
Niillas | 2014-10-04 20:33 | |
![]() | Eg tenkte på ein annan songar - ein som truleg her anar i eit land mange vil skal bli sjølvstemndig stat utan at eg eigenleg veit noko om det- Scott Mc Kenzie og- han song jo også om heite tider San Fransisco - med blomar i håret og kjærleik. Men eg kom fram - og da er det vel ikkje så farleg korleis eg har kome dit? Vi set til havs og etter ei lang reise kan vi stige på land på eit nes. Tidlegare vart det snakka eit av grannespråka våre her – i dag eit anna. På neset ligg det ein by der det ein gong levde ei som døydde ung, men som likevel hadde funne det ho lengta etter – og ikkje funne det. Ho hadde også eit av grannespråka som morsmål, men ikkje eit av dei to eg alt har nemnt. Da hø døydde, var forresten det andre språket ikkje eit av grannespråka våre. Og eg vil vita kva by ho levde i. | |
Niillas | 2014-10-06 00:24 | |
![]() | I alle høve hadde ho funne vegen. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-10-06 13:38 | |
![]() | Regner med det er en stund siden denne damen døde? Men, kanskje du kan gi oss et ørlite hint til? | |
Niillas | 2014-10-06 20:55 | |
![]() | Vi sette til havs i saltvatn og jamvel om vi ikkje har reist på ei elv, stig vi på land i ein by som ligg ved vatn som ikkje er definert som saltvatn jamvel om vatnet er salt. Dama døydde tre år etter at byen var blitt ein del av ein heilt ny stat - men eit par tiår etter hadde den nye staten mist dette landområdet og meir til etter ein hard og kald krig. Dama tilhøyrte ein gammal minoritet i det nyoppretta landet - om ein kan uttrykkje seg slik. | |
Kvilepool | 2014-10-06 21:08 | |
![]() | Kan det være Tallinn? | |
Cygnus | 2014-10-06 21:23 | |
![]() | Dette var spennende! | |
Niillas | 2014-10-06 22:00 | |
![]() | Nei - det er ikkje Tallinn, men du er ved rett hav. | |
Niillas | 2014-10-06 22:06 | |
![]() | Byen ligg som nemnt i eit av grannelanda våre - og eg reknar berre land som grensar til Noreg som granneland i denne samanhengen. Da dama døydde,, høyrde opgså landet til eit av grannelanda våre, men ikkje det same som no. Og det landet som byen ligg i no, var kkje granneland til Noreg da dama døydde - dvs. vi hadde ikkje sams grenser. | |
Kvilepool | 2014-10-06 22:10 | |
![]() | Da tror jeg det må være Vyborg. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-10-06 22:10 | |
![]() | Kan det være Vyborg? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-10-06 22:10 | |
![]() | To sjeler, en tanke, Kvilepool! :) | |