Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 788 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
blåbærtur | 2015-01-20 15:57 | |
![]() | Ok. Da holder jeg meg unna, og følger med dere fra sidelinja. Jeg synes det er morsomt og interssant. Godt sill videre. | |
blåbærtur | 2015-01-20 15:59 | |
![]() | Spill, mener jeg :) | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-01-20 16:56 | |
![]() | Det var altså hovedstaden i Etiopia, Addis Abeba som vi skulle til her. Grunnlagt i 1886 av keiser Menelik II, som holdt italienerne på en armlengdes avstand i sin regjeringstid. Her har også Den Afrikanske Union sitt hovedkvarter, Nelson Mandela fikk sin militære trening i utkanten av byen, og den åttekantede St George katedralen er et yndet pilegrimsmål for rastafarianerne. Da legger jeg ballen på 5-meteren, så får den som har lyst ta avspark mot nye og spennende reisemål :) | |
bearo | 2015-01-20 20:13 | |
![]() | Vi har kjørt frå ein by kjent for nokre syndige gater med snuskete aktivitetar. I eit anna land har vi leska oss med noko drykk, kanskje ikkje først og fremst for tørstens skyld. I eit tredje land finn vi vårt mål i ein lett forblåst by. Vegen vi kjører er av landets mest kjente - popularisert i musikken som ligg til grunn for oppgåva. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-01-20 20:24 | |
![]() | Chicago? The Windy City? | |
bearo | 2015-01-20 20:28 | |
![]() | Og då har vi, som dei syng i sangen, starta på bordell i Guatemala City, hatt tequilaparty i Mexico, før vi har tatt route 66 strakaste vegen til Chicago! Neida, vi har ikkje det, hihi. Men sangforslag er sendt til Infernal. From 'temala to Chicago, with every shot that we down. Det ligg minst eit hint til i teksten ovanfor. | |
bearo | 2015-01-20 20:34 | |
![]() | Kan også seie at vi har ikkje kjørt den kjende vegen heile vegen, men jækla langt, og ikkje berre i eitt land. Kan ellers korrigere litt på drykken. Den er inntatt i land to og/eller tre, og vår endelige destinasjon er faktisk et fjerde land. Siste store fjellet vi er over får meg til å tenke på rikmannsgrøt. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-01-21 18:22 | |
![]() | Vill gjetting : Urganch, Uzbekistan? | |
bearo | 2015-01-21 19:50 | |
![]() | Har eg ikkje hørt om en gang. På veg, altså på denne kjende vegen, til vår by (men ganske så langt fra vår by, likevel) passerar vi også landets største innsjø. Språket dei snakkar i destinasjonslandet vert forstått (i alle fall til ei viss grad) i land to og tre. I avreiselandet snakkar dei eit språk som er i same familie. | |
Niillas | 2015-01-21 20:34 | |
![]() | Det tok ei stund før eg kom på å leite på heimleg grunn - men eg er etter kvart komen til Bodø. Er eg på rett plass? Artig oppgåve. | |
bearo | 2015-01-22 01:24 | |
![]() | ...Siste stoppen var I Hamburg, mens dæm lasta om Og en kaffekopp da han kryssa Öresund ...På et langstrekk langsmed Mjøsa Gi ein kollega et signal Så han slakke av når han veit kor radarn står ...Det e kuling over Saltfjellet Men den legg sæ for ei stund Så dæm slepp å kjør kolonne gjennom snø'n ...Han kjøre Eeeeeeeeeeeeee6, den straaaaaaaakaste vei'n. Destinasjonen er fødestua på sentralsjukehuset i Bodø, heilt korrekt. | |
Niillas | 2015-01-22 07:38 | |
![]() | Vi reiser vidare – sjøvegen - og kjem etter kvart til ei stad som også er nemnt i ein song. Fødestaden til den som fortel om livet sitt – nær knytt til den næringa som i lang tid har vore dominerande på staden. Tidlegare var båt det vanlege framkomsmiddelet for å koma hit – jamvel om også andre framkomstmiddel må ha vore nytta. Ein har funne eit slikt eit i ei myr her - eit av dei elsdte eksemplara vi kjenner. Dette framkomstmiddelet var drive av rå lekamskraft . I dag kjem nok mange køyrande med bil til staden. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-01-22 21:15 | |
![]() | Morsom oppgave, men foreløbig har jeg ikke funnet annet enn en og en ledetråd som passer på hvert sted jeg har vært innom. Siste stopp var Hoogeveen i Nederland, hvor man fant verdens eldste kano...men lite annet :/ | |
Niillas | 2015-01-23 00:45 | |
![]() | Vi er ikkje i Nederland, men det produktet vår stad kanskje er mest kjend for, vart eksportert til Amsterdam i store kvantum på 1700-talet - kanskje ikkje akkurat frå vår stad, men i alle fall frå same land. Dette produktet er framleis populært visse stader i Europa, men kanskje helst litt lenger sør enn Nederland i våre dagar. For alt eg veit enda kanskje eg-figuren i songen på denne marknaden. | |
auau | 2015-01-23 09:31 | |
![]() | Skal tru om det ikkje er stokkbåt spm er funnen i myra?. Men sjøveg og song? Den eldste stokkbåten i Noreg meiner eg vart grovi fram i Østerdalen, men dermed stemmer lite med resten. | |
Niillas | 2015-01-23 15:39 | |
![]() | Det er nok ikkje snakk om båt i det heile. Du er i rett land, og framkomstmiddelet er noko som visstnok skal vera ei slags fødselsgave for folk her. | |
auau | 2015-01-23 19:55 | |
![]() | Personleg oppsummering: Noreg, eit stev eller song, startar kanskje med "eg ...", noko med ski (Ola Nordmann, veit du, født med ski på beina). Men så kjem eg ikkje lenger. Men har nokon gong ski vorti eksportert til Amsterdam, til og med i stort kvantum, på 1700-talet? Neppe. Melder pass. Spanande å sjå løysinga! | |
Niillas | 2015-01-23 22:45 | |
![]() | Ski har nok ikkje vorte eksporterte til Amsterdam, men andre varer, som er meir typiske for denne staden, har nok det. Og dei same varene blir altså eksporterte den dag i dag til Sør-Europa. | |
Cygnus | 2015-01-23 23:12 | |
![]() | Klippfisk?? | |
Niillas | 2015-01-23 23:59 | |
![]() | Klippfisk er salta - vårt produkt har ikkje salt. Og hovudfiguren i songen kunne blitt eit slikt produkt. | |