Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
blåbærtur | 2015-02-20 09:14 | |
![]() | Kongsdøtre ble vel brukt som salgsvare for å oppnå mer makt i de fleste land. Akkurat nå kommer jeg bare på Margrethe, men hun regjerte jo over tre land. | |
blåbærtur | 2015-02-20 09:16 | |
![]() | Helt på jordet, skjønner jeg, når jeg leser hele oppgaven en gang til :) Du lager finurlige oppgaver, du Nillas. | |
Niillas | 2015-02-20 14:52 | |
![]() | Så heilt på jordet er du ikkje - dei to tronene det er snakk om, er to av dei tre tronene Margrethe sat på. Margrethe var regjerande monark - det var vår dronning ikkje. Men sonen hennar var gift med ei som styrte tre rike - den einaste kvinna som har vore regent i desse tre landa samstundes. Margrethe var fødd i eitt av dei tre rika - vår dronning var fødd litt lenger sør - landet byen ligg i i dag, er monarki - og ikkkje så VELDIG gammalt. | |
blåbærtur | 2015-02-21 10:43 | |
![]() | Kong Christian VI av Danmark-Norge var gift med Sofie Magdalene av Brandenburg-Kulmbach. Hvis dette landområdet er en del av Belgia, er hovedstaden Brussel. Men om Belgia er et ungt kongedømme er jeg ikke sikker på. | |
Niillas | 2015-02-21 12:54 | |
![]() | Du er ikkje komen til rett by. Du er i rett land, og kongedømet i Belgia vart oppretta i 1830 og altså og det yngste i Europa. Men - dronninga er ikkje den rette - Brandeburg-Kulmbach ligg i Sør-Tyskland - og ikkje i det som i dag er Belgia. Vi må lenger tilbake historia - Noreg er eitt av landa, men Danmark er ikkje det andre. Den byen det er snakk om, er ikkje rikshovudstad i Belgia, men houdstad i ein av språkregionane.. | |
blåbærtur | 2015-02-21 16:20 | |
![]() | Da må det vel være en Norge-Sverigeunion, da, men hvilke dronninger-?? | |
blåbærtur | 2015-02-21 16:24 | |
![]() | Da var det Margretes svigermor, da, dronning Blanca av Namur. Finnes Namur enda? | |
blåbærtur | 2015-02-21 16:26 | |
![]() | Jeg fant citadelle de Namur på kartet. :) | |
Cygnus | 2015-02-21 16:35 | |
![]() | Er ikke Namur hovedstaden i Wallonia??? | |
blåbærtur | 2015-02-21 16:44 | |
![]() | Namur finnes mage steder, og en i Belgia. | |
Cygnus | 2015-02-21 16:45 | |
![]() | Wallonia ER Belgia, dvs en del av!! ;) | |
blåbærtur | 2015-02-21 17:39 | |
![]() | Ok. Takk for info. Da er det vel der jeg har funnet citadellet:) | |
Niillas | 2015-02-21 19:54 | |
![]() | Du er i rett by, blåbærtur. Namur er, som Cygnus seier, hovudstad i den fransktalande delen av Belgia. Blanca var dotter av ein av grevane av Namur og vart gift med Magnus Eriksson, konge av Sverige og Noreg. Dei gifte seg truleg på Tunsberghus og der døydde ho også. Tønsberg har ei gate som heiter etter henne, og Oslo har Dronning Blancas vei. Mange har meint at barnerimet 'Ride roide ranke, hesten heiter Blanke' har noko med henne å gjera, men sikkert er det vel ikkje. God tur vidare! | |
blåbærtur | 2015-02-22 16:15 | |
![]() | Jeg sliter med å lage spørsmål, er det en av dere som vil overta for meg, så blir jeg glad. | |
blåbærtur | 2015-02-22 16:44 | |
![]() | Jeg blir nemlig uten nett ei ukes tid. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-02-22 17:46 | |
![]() | Da sier vi at ballen er fri. Førstemann til mølla, o.s.v.! | |
Niillas | 2015-02-23 19:26 | |
![]() | Vi får komma oss vidare: Vi er i ein bydel der ei kvinne grunnla ein koloni som skulle skapa åndeleg vokster. Seinare flytte ho til ein annan stad og tok til å skjenkje mjød til ynglingar. Det har budd folk her i rundt 10 000 år seier arkeologane – og også frå tidlegare tider er her synlege kulturminne – som fortel noko om korleis folk levde av for ein del tusen år sidan. Andre kvinner skal snart inn og danne ein ny koloni i bydelen, og ein nær slektning av mjødskjenkjaren har protestert høglydt. Elles har det også tidlegare vore mange unge menn i bydelen – menn som etter opphaldet her har reist ut for å prøve lykkja. Framleis kneisar borga deira på eit høgdedrag med godt utsyn, men her har vore anna verksemd i ein del år no. | |
Niillas | 2015-02-23 22:28 | |
![]() | Eg er nok litt på etterskot - dei andre kvinnene har komme og vore på plass ei stund no - og dei blir nok verande. | |
tovas | 2015-02-24 00:36 | |
![]() | Er vi på Ekeberg? Ingeborg Refling Hagen,Suttung,sjømannssko len og ekebergparken?? | |
Niillas | 2015-02-24 08:58 | |
![]() | Heilt rett! God tur vidare! | |