Spillrom
Sjiraffen | 14 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2015-04-29 15:13 | |
![]() | Vi får svømme videre vi da - fra hav til elv, hvor vår by ligger. I vår tid ikke landets største, men stor nok, tror jeg, og en gammel by. Byen hadde mange navn ør sitt nåværende og mange folkeslag har herjet og hersket her, bla en berømt person som kom fra nordligere trakter. En flammende begivenhet kan en vsi hører til byhistorien - men nå er det vel ganske så rolig. Landets leder er faktisk født i denne byen, selv om navnet til lederen kunne friste en til å tro at vedkommende kom fra et helt annet land. | |
Niillas | 2015-04-29 15:26 | |
![]() | Kan vi vera i Rouen? | |
Cygnus | 2015-04-29 15:31 | |
![]() | Det var raskt! Jeanne dArc brant her! | |
Niillas | 2015-04-29 16:05 | |
![]() | Og Gange-Rolv skal ha vore der. Vi sym ut til kysten og vidare og kjem etter kvart til ein tettstad som er bygd opp rundt ei primærnæring. Fleire kunstnarar har foreviga scener frå denne næringa – mest kjend for motiv herifrå er kanskje ein som har eit eige hus for verka sine på staden og ein av lærarane hans som har bilete hangande i store hus i ein by noko lenger sør. Fleire kjende kvinner har også tilknyting til staden – ei av dei lekamleggjorde ei kjend og kjær bestemor på sekstitalet – kjend av alle norske ungar på den tida. Ei anna budde her nokre år i oppveksten og vende seinare attende til staden der ho var fødd – også noko lenger sør i landet – ved eit stort, stort vatn. Ho var kunstnar – men ikkje i same kunstart som det to nemnde mennene. Den tredje kvinna stod langt framme mellom fagfellar – og ho sørgde for at vekta var i balanse. | |
Cygnus | 2015-04-29 16:06 | |
![]() | Ja det var GangeRolv/Rollo jeg hintet om!! | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-05-02 16:05 | |
![]() | Det ser vel ut som vi kanskje trenger et et par ledetråder til her, Niillas. | |
Niillas | 2015-05-02 18:26 | |
![]() | Som nemnt har fleire kunstnarar måla her, og her er hus der ein tek vare på gamle bilete og hus der ein sørgjer for at det kjem til å bli laga nye. | |
tovas | 2015-05-02 18:48 | |
![]() | Jeg foreslår Holmsbu på Hurumlandet, billedgalleri,Henrik Sørensen, Anne Cath Vestly hadde visstnok familietilknytning til stedet...? | |
Niillas | 2015-05-02 21:23 | |
![]() | Dette kunne sikkert ha vore rett, men det er det ikkje. Det er nok ei anna bestemor det er snakk om, og ein heilt annan del av landet. Barnebarnet - i fiksjonen - er frå same landsdel og same fylke som mstaden vår ligg i. Eit verkeleg barnebarn av bestemora er også godt kjent. Kunstnaren med eige museum på vår stad høyrer til ein seinare generasjon enn Henrik Sørensen. Vår stad er som nemnt bygd opp rundt ei primærnæring - og kunstnaran har foreviga scener frå denne næringa. Eg veit ikkje heilt om det gjeld Holmsbu og Sørensen jamvel om denne næringa vel har vore viktig for ein del ved Drammensfjorden som ved andre fjordar. | |
Niillas | 2015-05-04 17:11 | |
![]() | Ei lita oppsummering: Bygd opp rundt ei primærnring som har noko med havet å gjera Kunstskole Kunstmuseum Ligg ikkje i Sør-Noreg | |
Cygnus | 2015-05-04 17:27 | |
![]() | Da må vi være i Kabelvåg, eller iallefall i Lofoten - men denne bestemoren?? En gåte! | |
Cygnus | 2015-05-04 17:28 | |
![]() | Eller kan det være noen bestemor fra Stompafilmen som er herfra? | |
Niillas | 2015-05-04 17:49 | |
![]() | Det er det - Erna Schøyen - biologisk bestemor til Hege Schøyen spela ho bæst'mor til Bodø i Stompafilmen, og ho var frå Kabelvåg (eg må vedgå at bestemora var med meir som eit blindspor - dei fleste tenkte vel på mormor til dei åtte ungane, vil eg tru). Dama som passa vekta, er juristen Anna Louise Beer - m.a. dommar i skifteretten, og den tredje dama er Pauline Hall. Axel Revold har måla fiskarar og fiskarbåtar ifrå Kabelvåg ganske mange gonger, og ein av elevane hans på akademiet, Kaare Espolin Johnson, har eige museum der. | |
Niillas | 2015-05-04 17:50 | |
![]() | Du er altså på rett plass, og får gleda av å laga ny oppgåve! | |
Niillas | 2015-05-04 17:50 | |
![]() | Nei - ikkje Hege Schøyen - Hege Duckert :-) | |
Cygnus | 2015-05-04 18:05 | |
![]() | Det var nettopp tanken på Kåre espolin johnsen som fikk meg til kabelvåg - og fiske og hav, selvsagt. Men må tenke litt nå så kommer en oppgave! | |
Cygnus | 2015-05-05 11:23 | |
![]() | Svøm i vei til sydligere egner! Det er varmt her - og fuktig. Til en stor storby som er hovedstad og et territorium, og grunnlagt pga gruvedrift. Mange folk og 'raser' er beboerne i denne byen. En sann 'melting pot'! | |
Emil1960 | 2015-05-05 13:32 | |
![]() | Sucre | |
Cygnus | 2015-05-05 14:07 | |
![]() | Nei - feil kontinent. Vår by spilte en slags rolle i en nylig tv-serie! | |
Emil1960 | 2015-05-05 14:31 | |
![]() | Kongo | |