Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
baltez - Ikke medlem lenger | 2015-06-04 21:57 | |
![]() | Yes! Var det syra som satte deg på sporet? | |
Niillas | 2015-06-04 22:06 | |
![]() | Det var hamnebyen i eit land som ein ikkje tenkjer på som noko skipsfartsland som sete meg på sporet, Vi skal til ein region som det ikkje er heilt enkelt å avgrense ettersom regionen ikkje utgjer ei administrativ eining i dag. Det finst eit administrativt område med dette namnet i dag, men det er berre ein del av regionen Tidlegare var namnet nytta om eit hertugdømme som hadde større utstrekning enn det området vi tenkjer på når vi nyttar namnet i dag. Hetugdømet låg i eit område som i dag er delt mellom to statar – ei stund låg det tidlegare hertugdømmet i to kongedøme og ein republikk. Området i republikken plar ein ikkje tenkje på når ein nyttar namnet i dag Og dei to kongedøma ligg i same stat i dag. Ganske høgt og med godt utsyn ligg ei gammal borg. Derifrå kom ei slekt som vart herskarar i eit rike lenger nord og samstundes øvste herskarar dette området. I dag er dei ikkje herskarar korkje her eller der, men borga eig dei framleis. Her kan ein forresten sjå det fremste maktsymbolet deira – og her har det lege i 70 år. Om få år har det 100 år sidan symbolet vart bore. Elles er sju figurar frå dette området godt kjende i folkediktinga – sju figurar med ulike eigenskapar. Og om ein likar se i høgda, kan dette vera ein god stad å vandre. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2015-06-04 22:29 | |
![]() | Preussen | |
Niillas | 2015-06-04 22:40 | |
![]() | Nei - slekta har halde til i Preussen, men det er ikkje der ho kjem frå, Vi skal til ein stad med høgtliggjande borger der det er fint å vandre for folk som likar seg i høgda. Og det høver vel ikkje for Preussen? | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2015-06-04 23:34 | |
![]() | Wurttemberg da? | |
Niillas | 2015-06-05 00:30 | |
![]() | Området ligg m.a. i Württemberg, men strekkjer seg inn i ein anan delstat også. Eg sa at området ligg i det som har vore to kongedøme - det er ikkje rett - eitt kongedøme og eit hertugdøme (Württemberg) skulle det ha vore. | |
Niillas | 2015-06-05 11:31 | |
![]() | Ein del av det gamle hertugdømet (som eksisterte i mellomalderen - altså ikkje det nyare hertugdømet Württemberg) ligg i dag i eit vestleg granneland - slik har det ikkje alltid vore), ein annan del i eit sørleg granneland. ingen av desse delane blir rekna med til regionen som ber namnet, i dag. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2015-06-05 11:41 | |
![]() | Hohenzollern | |
Niillas | 2015-06-05 12:07 | |
![]() | Hohenzollern ligg i dette området. | |
Niillas | 2015-06-05 12:15 | |
![]() | I delstaten aust for Baden-Württemberg blir namnet som nemnt nytta som offisielt namn på ei administrativ eining. I Baden-Württemberg er ikkje namnet nemning på ei administrativ, men namnet blir likevel nytta om ein ikkje heilt fast avgrensa region som ligg i begge desse to delstatane. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2015-06-05 12:42 | |
![]() | Swabia | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2015-06-05 12:43 | |
![]() | Kanskje la noen andre få prøve....jeg er visst ikke så flink som jeg trodde. | |
Cygnus | 2015-06-05 14:38 | |
![]() | Jeg synes du er kjempeflink, baltez! | |
Niillas | 2015-06-05 16:20 | |
![]() | Du er flinkere enn du trodde, baltez. Schwaben er heilt rett - Swabia på engelsk. Schwaben ligg i Baden-Württemberg og Bayern. I mellomalderen fanst det eit hertugdøme Schwaben som i tillegg omfatta Alsace/Elsass og store delar av det som i dag er Sveits. God tur vidare! | |
Niillas | 2015-06-08 16:24 | |
![]() | Kor skal vi no, baltez? | |
Cygnus | 2015-06-09 11:36 | |
![]() | Siden Baltez har stukket av, kan ikke du ta oss videre, Niillas? | |
Niillas | 2015-06-09 18:18 | |
![]() | Det ser ut til at baltez har forlate oss - og eg har laga ei ny oppgåve for at vi skal koma vidare. Vi reiser vidare til eit anna område som i dag ligg i ulike land – i dag i tre. Ein gong skal dette ha vore eit grevskap og namnet skal visst koma av det. Ein periode låg området i ei stormakt som var samansett av ulike land – dette området høyrde til i den delen av riket som vart nemnt sist. Fram til for sytti år sidan var mange innbyggjarar her etterkomarar av innvandrarar frå eit anna stort rike – litt lenger vest. Mange av desse heldt fram med å nytte språket dei hadde med seg, og ein forfattar som har vakse opp her, men seinare busett seg i det området forfedrane kom frå, har henta stoff til romanar her. For ikkje så veldig lenge sidan fekk forfattaren ei så høg utmerking for forfattarskapen som ein vel kan få. Den største byen i området er den tredje største i landet han ligg i – i Noreg ville han ha vore ein god nummer to. For eit par-tre tiår sidan vart styresettet i landet endra og opprøret mot det gamle styret tok til nett i denne byen. Ein mann som vart kjend for å svinge seg frå tre til tre på levande bilete, var fødd ein stad som no er ein del av denne byen – og truleg har ein eller fleire av forfedrane hans produsert noko ein må ha for å laga kveitebrød. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-06-09 18:40 | |
![]() | AAAAAAIIIAIIIAAAAAAAAA!!! !!!!! Her kommer vel selveste Johnny Weissmüller i full fart mellom lianene i Banats jungel med den sjarmerende Hertha Müller mellom armene, kanskje? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-06-09 18:41 | |
![]() | (Når jeg tenker meg om, så skal det kanskje være mer Å-lyd i det Tarzan-ropet, men skitt au.) | |
Niillas | 2015-06-09 20:43 | |
![]() | Så rett, så rett, Erik75. Vi er i Banat. God tur vidare! | |