Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Niillas | 2015-09-28 21:19 | |
![]() | Om ingen gjettar, så kjem vi vel ingen veg :-) Du er i rett land, Emmas, men ikkje i rett delstat. Du må nok dra litt i nordvestleg retning, opp mot ei grense til grannelandet i nord. Byen er ikkje spesielt stor, men likevel fleire gonger så stor som landsbyen Mecklenburg. | |
Emmas | 2015-09-28 22:46 | |
![]() | Jeg klarer nok ikke å finne ut hvor jeg skal gå i havn, men dere andre må bare lete videre! God natt! | |
Niillas | 2015-09-28 22:52 | |
![]() | Du er rett ved, Emmas. Du fann fram til Mecklenburg, og Mecklenburg er jo ein del av delstatsnamnet Mecklenburg-Vorpommern. Bynamnet vårt er som nemnt oså ein del av namnet på delstaten han ligg i, og vi er ikkje langt unna Mecklenburg-Vorpommern. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-28 23:47 | |
![]() | Selv etter å ha kikket på kart over området den siste halvtimen, må jeg dessverre melde pass her jeg også. | |
Niillas | 2015-09-29 09:09 | |
![]() | Byen ligg som nemnt ved ein fjordar (eller altså tun neldal) til Austersjøen - fjorden strekkjer seg nokre mil sørvestver inn i landet frå Austersjøen så sjølve byen ligg altså ikkje ved Austersjøen. Byen ligg på nordsida av fjordarmen - lengst inne i fjorden. Byen heiter det same som området rundt - og som nemnt finn vi bynamnet att som første delen av namnet på delstaten - og delstaten ligg ved sida av den delstaten Emmas var innom. For få tiår sidan låg dei to delstatane i kvar sin stat, men likevel i same land ville vel mange sagt. | |
Emmas | 2015-09-29 10:37 | |
![]() | Da kan det vel muligens være Schleswig? Niels av Danmark skal visst være begravet her. (Eller var det Nils? Ikke Niillas!) | |
Niillas | 2015-09-29 11:04 | |
![]() | Ja, det er rett. Niillas er ein samisk variant av Nils og blir rekna som same namn. Alle som heter Niillas regknar alle som heiter Nils som namnebrør - (kulturkompetanse :-)) Slottet Gottorp ligg ved Slesvig, og herifrå kjem fyrsteslekta Holstein-Gottorp som jo sat som herskarar i Sverige og Russland ei stund - i Sverige fram til Bernadottane - i Russland fram til revolusjonen (under namnet Holstein-Gottorp-Romanov) . God tur vidare, Emmas. | |
Niillas | 2015-09-29 11:04 | |
![]() | Ja, det er rett. Niillas er ein samisk variant av Nils og blir rekna som same namn. Alle som heiter Niillas reknar alle som heiter Nils som namnebrør - (kulturkompetanse :-)) Slottet Gottorp ligg ved Slesvig, og herifrå kjem fyrsteslekta Holstein-Gottorp som jo sat som herskarar i Sverige og Russland ei stund - i Sverige fram til Bernadottane - i Russland fram til revolusjonen (under namnet Holstein-Gottorp-Romanov) . God tur vidare, Emmas. | |
Emmas | 2015-09-29 12:58 | |
![]() | Det var en liten fleip :-) kjenner en til som kaller seg Niillas, skjønner du:-) men med ditt etternavn, ble det jo ekstra artig. Skal se om jeg får til en ny oppgave om litt. | |
Emmas | 2015-09-29 13:14 | |
![]() | Jeg er glad i å reise med tog. Nå skal vi til en stasjon der toget ofte må vente litt på passerende tog i motsatt retning. Stedet og stasjonen har samme navn som dalen det ligger i. Navnet er antakelig fra naturfenomen som kan inntreffe til litt forskjellige tider av året. Jeg har ventet ganske lenge her en gang på grunn av dette. Stedet er ikke stort, dalen har ikke mange innbyggere. To tragiske ulykker har funnet sted her, men det var buss-ulykker. Veien og skinnene går nokså paralellt. På den ene siden av toget kan du til tider se en vilter elv. Som dere sikkert skjønner er vi tilbake i Norge nå. God tur! | |
Niillas | 2015-09-29 15:15 | |
![]() | Kan du vera kommen til Dunderland? | |
Emmas | 2015-09-29 15:48 | |
![]() | Det kan jeg! Dunderlandsdalen fører opp mot Saltfjellet, eller ned. Reiste der for mindre enn en uke siden i fantastiske høstfarger. Altså Nordlandsbanen. Ta oss videre, Niillas! | |
Niillas | 2015-09-29 16:13 | |
![]() | Vi reiser vidare og kjem til ein kommune der det har vore ei liknande historisk hending som i Dunderlandsdalen – for godt over 300 år sidan. Det er den siste gongen noko slikt hende her til lands – i alle fall etter det vi veit i dag. Namnet på kommunen er vel lånt frå den vass-samlinga (om ein kan seie det slik – for å unngå å seie kva slags ‘vass-samling’ det er snakk om) som kommunen ligg ved. Mykje god mat kjem herifrå – både slikt som veks under jord og oppå jorda og slikt som lever i vatn. Og ein matrett, eller kva ein no skal kalle det, skal vera svært, svært god skal ein tru namnet. Eg veit no ikkje heilt … Kommunen har namn på to språk som så mange stader i dette området. | |
Niillas | 2015-09-29 16:14 | |
![]() | Heiter det på eller i Dunderland forresten? Eg ville tru på, men ein veit jo aldri. | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-29 16:54 | |
![]() | Her lukter det kake. Kan det være Kvæfjord? | |
Niillas | 2015-09-29 17:11 | |
![]() | Jada jada - om kanskje ikkje akkurat verdas beste så i alle høve kake. Vi er i Giehtavuotna/Kvæfjord. God tur vidare! | |
Emmas | 2015-09-29 17:34 | |
![]() | Kanskje i Dunderlandsdalen, men på Dunderland? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-09-29 17:43 | |
![]() | Da drar vi videre til en ny by med gastronomiske koblinger. En riktig storby er det. Her ble en senere verdensberømt matrett laget på et av byens fjongere hoteller laget for første gang på tampen av 1800-tallet. Det orginale hotellbygget ble imidlertid revet noen år senere for å gi plass til et internasjonalt kjent landemerke, hvor en hårete kar tok med dama si til toppen i en av filmhistoriens mest kjente scener. Men, for å vende tilbake til gastronomiens verden, så har to kjente drinker/coctails fått navn etter bydeler her. Og med tanke på innbyggertallet her, skal det nok godt gjøres å spise opp hele dersom byens kallenavn skal tas bokstavelig! | |
Niillas | 2015-09-29 17:58 | |
![]() | Det høyrest rett, Emmas. | |
Cygnus | 2015-09-29 18:23 | |
![]() | Er du i New York? | |