Spillrom
Sjiraffen | 18 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 18 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-12-12 23:49 | |
![]() | Ålbings. Da drar vi videre til et sted med en relativt nylig utstedt bystatus. Her har det vært håndverksindustri siden midten av 1700-tallet, som sitt første i sitt slag i landet. Ett internasjonalt anerkjent håndtverk som man fremdeles kan se i frisk utfoldelse på utvalgte dager, på det opprinnelige stedet det var i drift på i sine glansdager. I dager er nok stedet, eller byen, først og fremst kjent for sitt fiske av en spesiell type fisk. Det er også et knutepunkt innen jernbanen, hvor flere landsdekkende jernbanelinjer skiller lag før sine endelige destinasjoner. Stedet hadde opprinnelig et annet navn, men skiftet navn til sitt nåværende i 1920, da navnelikheten med en større og mer kjent by på landets vestkyst skapte problemer for postverket. Tidlig på 80-tallet var også to brødre herfra blandt de fremste i landet innen sin idrett, med flere pallplasseringer i internasjonale arrangement. | |
Niillas | 2015-12-13 00:42 | |
![]() | Kanskje du er ved sundet ved Haug? Haugsund -eller Hokksund? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2015-12-13 02:23 | |
![]() | Hokksund er stedet, ja! God tur videre! | |
Niillas | 2015-12-13 02:53 | |
![]() | Vi er i eit land der ein statsleiar ein gong vart knytt til eit metall - eit metall som er svært vanleg – og svært hardt. Det var vel den siste eigenskapen som fekk folk til å knyte metallet til leiaren. I noko nyare tid er ein annan mann knytt til same metalet – av andre årsaker. Han ber ein tittel som har metallnamnet i seg, og han ber den av di han er flink til tre ting. Og denne mannen kjem frå byen vi skal til. Det gjorde kanskje også ein mann som levde for ein del hundre år sidan – og som det vart fortalt mange soger om. Eg seier kanskje av di det ikkje er mogeleg å fastslå det heilt sikkert, men der visst ganske sannsynleg. Huset der ein meiner han vart fødd, står framleis, og byen har både museum og arkiv som ber namnet til denne personen. Festival er det sjølvsagt også – annakvart år. Mange høyrde forteljingane om han – også den kanskje aller største diktaren landet har hatt – og han skreiv eit verk som ber namnet til denne mannen, men som vel eigenleg ikkje har så mykje med den historiske personen å gjera. Verket har to delar - dei kom med ein god del års mellomrom – og så finst det eit utkast frå nokre år tidlegare. I kveld har eg vore og sett ein annan versjon på scena i hovudstaden i landet der byen ligg – ein av mange versjonar av verket der replikkane blir sungne. Ein gruppe som framførte ein litt annan type songar – songar som har vore svært så populære i det landet byen ligg i - kjem frå byen – og hadde eit namn som kanskje får ein del av oss til å tenkje på ein populær fjernsysnsserie om eit vassvesen som var god til å hjelpe menneske. Fjernsynsserien vart til om lag på same tida som musikkgruppa – ein del vil kanskje tenkje på inntørka plommer når dei høyrer om denne musikksjangeren. Ein kvinneleg songar frå eit land litt lenger nord er kjend i det landet vi er i innanfor denne sjangeren – jamvel om førenamnet ser litt annleis ut her enn i heimlandet – det har vel med uttalen på gjera. | |
Cygnus | 2015-12-13 12:07 | |
![]() | Aiaiai - her var det mye interessant å bite i!! | |
Emmas | 2015-12-13 13:45 | |
![]() | Det må vel være Jernkansleren du sikter til? Da er vi i Tyskland. Så har vi en tysk Ironman som kommer fra Rostock. Han er svært god til å svømme, sykle, løpe. Flipper var en delfin, uten at Dolphins har ført meg til Rostock. Så er det muligens Die Wenke som kommer fra et land i nord? Jeg får sette min lit til at ironmannen har ført meg til rett sted... | |
Niillas | 2015-12-14 00:44 | |
![]() | Mykje er rett, men ikkje Rostock. Du er ui rett land, men altfor, altfor lqangt nord. Du tenkjer kanskje på Andreas Raelert? Det finst fleire tyske ironmen - og han som kjem frå byen år, vart det nokre få etter Raelert. I fjor faktisk. Flipper er delfin - og Dolphins tyder delfin, men kva er gale med FLIPPERS? Og vi snakkar altså om ei songgruppe som syng i om lag same sjanger som die Wencke. Den mest kjende personen frå byen vår - som vi faktisk ikkje kan vera sikker på kjem derifrå, har du ikkje nemnt. Men han er nok den som byen vår er mest stolt av. Og han har altså gitt inspirasjon og namn til hovudverket til den største diktaren i landet. | |
Emmas | 2015-12-14 10:08 | |
![]() | Aha, godt fornøyd med å komme hit, jeg:-) Lykke til videre for dere som vil lete. Jeg skal snart lete etter perler langs leia med Hurtigruten mot nord. | |
Cygnus | 2015-12-14 15:00 | |
![]() | God tur og god jul, emmas! | |
HeleneHP - Ikke medlem lenger | 2015-12-14 16:14 | |
![]() | Frankfurt? | |
Cygnus | 2015-12-14 18:25 | |
![]() | Würtemberg/Faust?? | |
Emmas | 2015-12-14 20:13 | |
![]() | Kan vel ikke dy meg likevel, da: Knittlingen? Jernmannen herfra heter Sebastian Kienle. Så måtte jeg jo bare. høre på Die Flippers! :-) :-) Kan ikke huske å ha hørt dem før, men reportoaret tilhører vel ikke helt favorittene heller... Og Faust er vel rett, som Cygnus nevner? | |
Emmas | 2015-12-14 20:27 | |
![]() | Men ettersom Niillas liker seg best på ordspill i de sene timer, kommer det nok ikke noen bekreftelse før jeg har pakket sammen både pc og andre snippesker:-) Så skulle svaret være rett, må jeg nok donere gevinsten videre. Første forslag er til Cygnus med Faust. Vil du ta i mot en førjulsgave? Ønsker alle ei flott førjulstid og ei god jul! | |
Niillas | 2015-12-14 21:26 | |
![]() | Det er rett, Emmas og Cygnus. Byen er Fauststadt Knittlingen i Württemberg der den historiske Faust skal vera fødd. God tur vidare, ein av dykk! | |
Niillas | 2015-12-14 21:35 | |
![]() | Det er kanskje ikkje heilt rettferdg å setja die Wencke i akkurat same bås som delfinane frå Knittlingen - og nok i alle fall til dels hare same publikum. | |
Cygnus | 2015-12-14 22:23 | |
![]() | Emmas skal nordover - jeg skal sørover - til andre siden av jorden - kunne ikke du, Niillas, være grei og lage en til??? | |
Niillas | 2015-12-15 01:50 | |
![]() | Greitt. De får ha god tur dit de skal - båe to! Vi skal til ein tettstad som nok har vore viktigare før enn no. Her låg i si tid den fyrste utdanningsinstitusjonen i sitt slag i heile landet – ein type utdanningsinstitusjon som vel må seiast å vera ein føresetnad for ei utdanningssamfunn i det heile. Ein av lærarane høyrde til ei gruppe som ikkje hadde tilgang til slik utdanning sjølve på den tida, og var pioner både som lærar og på andre område som høyrer til faget læraren underviste i, jamvel om kanskje andre har fått mykje av æra. Utdanningsinstitusjonen eksisterer ikkje lenger, og det meste av handelen som fanst her før, er også borte. I dag skal det berre vera kyrkja og ein brukthandel att på staden utanom det som finst av private bustader. Her har vore kyrkje i mange hundre år, men ho som står i dag, har ikkje stått her i meir enn eit par hundreår. Elles er staden kjend for å ha fostra ein som kunne lyfte meir enn dei fleste - steinar og slikt var det vel helst på den tida. Somme tenkjer kanskje på eit slag som fann stad for ein del hundreår sidan når dei høyrer namnet på tettstaden, men det fann nok stad ein heilt annan stad jamvel om namnet er det same. Staden der slaget fann stad, ligg i hovudstaden i eit granneland i aust. | |
Niillas | 2015-12-15 09:41 | |
![]() | Eg veit eigenleg ikkje kor lenge den steinlyftande kjempa budde her, men han var i alle høve fødd på plassen. | |
Niillas | 2015-12-15 23:43 | |
![]() | Litt meir enn kyrkje og brukthandel er er det nok framleis på staden - det finst eit oppvekstsenter der. | |
auau | 2015-12-16 10:53 | |
![]() | Er Telemark eit fylke å starta leitinga i? | |