Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
eskhh | 2016-02-02 22:39 | |
![]() | Aleksandria, kvinneleg alkymist som heiter Kleopatra? | |
Cygnus | 2016-02-02 22:50 | |
![]() | byen er nok rett, men det er vel Hypatia, trur eeg? | |
Niillas | 2016-02-02 23:23 | |
![]() | Du trur rett, Cygnus. Men du kom fram til rett by, eskhh, så du får føre oss vidare. God tur! | |
Niillas | 2016-02-02 23:28 | |
![]() | Alexandria har hatt mange lærde kvinner, og det kunne vel like godt vore Kleoptra eg tenkte på, men det var altså Hypatia. | |
Cygnus | 2016-02-03 00:31 | |
![]() | Ja himmellegemene tydet vel på det. Men jeg må sove på dette! Hvis noen vil lage spørsmål nå eller i løpet av morgenen, kan de gjerne det! | |
Niillas | 2016-02-03 08:39 | |
![]() | eskhh kom jo fram til rett by - og det er vel gegrafien som står i sentrum her så om ho vil føre oss vidare, så ville det jo vera bra. | |
eskhh | 2016-02-03 09:39 | |
![]() | Det gjer eg gjerne, om det er greit for deg Cygnus? Røkk det diverre ikkje før litt ut på fagen, så sånn sett er det fritt fram :-) | |
eskhh | 2016-02-03 09:40 | |
![]() | ...skulle sjølvsagt stå dagen! | |
Cygnus | 2016-02-03 10:15 | |
![]() | Ja veldig bra, eskhh - jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer holde meg borte fra quizen, for jeg vil jo egentlig ikke lage oppgaver mer, har laget så mange! Ser frem til din! | |
eskhh | 2016-02-03 15:48 | |
![]() | Då legg me ut på tur igjen, me har vore inne på sterke/imponerande kvinner, så kvifor ikkje halda fram der. Me skal til ein by, ikkje stor - godt under 100000, men plussar ein på to nabobyar får ein eit tettbygd område med ca 500000. Ikkje store byen altså, men namnet kan knytast til eit historisk politisk begrep, og har vore i fremste rekkje når det gjeld rørsler innan kunst og kultur. Kvinna det er snakk om markerte seg både politisk og som kunstnar, og hadde makt og midlar til å halda ei hand over meir enn ein kunstnar, og det er framleis synleg minne om kvinna i dagens by. Byen er dødsstaden til to store kunstnarar, begge to uttrykte seg hovudsakleg gjennom ordet. Frå Alexandria til denne byen kan ein reisa på fleire måtar, men vel en båt, kjem ein definitivt ikkje heilt fram, dårleg med havner her! | |
Niillas | 2016-02-03 19:27 | |
![]() | Kan vi vera komne til Weimar? | |
eskhh | 2016-02-03 19:35 | |
![]() | Det er me :-), Kvinna det er snakk om er hertuginne Anna Amalie, regent i Weimar på 1760-talet( trur eg), elles er det snakk om Goethe, Schiller, Opplysningstida og Bauhausbevegelsen. God tur vidare! | |
Niillas | 2016-02-03 20:09 | |
![]() | Vi drar til ein stad der ei kvinne som truleg har komponert melodien til ein klassisk barnesong – ein song som nok mange har gråte over i barndommen, vart fødd. Komposisjon var noko kvinner berre dreiv på med på hobbybasis på den tida – og helst i små format. Ho høyrde til ei slekt med mange kjende folk – både kvinner og menn. Ei anna av dei var også komponist – og ho fekk utdanning - og levde av musikken, av dei mest kjende barnesongane (i alle høve var det slik ein gong) . Den mest kjende kvinna i slekta (med eit anna etternamn), var også kunstnar, men i andre kunstgreiner enn musikk. Ho fekk utdanning i éi kunstgrein, men er nok mest kjend for verk i ei anna grein. Ho var også fødd på den staden vi skal til. To andre kvinner, som også er i slekt med kvarandre, har storma fram og oppnådd flotte resultat – på eit område som vel fell inn under det utvida kulturomgrepet. Ein mannsperson som skal vera frå staden stormar også fram. Han driv med så ymse aktivitetar – m.a. ei næringsgrein som har vore utbreidd i store delar av landet, men helst i løynd i godt over 150 år no. Jamvel om bravadane hans er skildra både i bok og på film, har vel personen aldri stått i folkeregisteret – korkje her eller andre stader. | |
Niillas | 2016-02-03 21:09 | |
![]() | Dette står på helt feil plass i innlegget - og du kan berre oversjå det: "av dei mest kjende barnesongane (i alle høve var det slik ein gong". | |
Cygnus | 2016-02-03 22:10 | |
![]() | Skikkelig vintage niillas - en karamell til å suge på!! | |
eskhh | 2016-02-04 15:56 | |
![]() | Skal me til heimlege trakter? | |
Cygnus | 2016-02-04 16:35 | |
![]() | Og er vi ganske langt sør i landet? | |
Niillas | 2016-02-04 16:40 | |
![]() | Jada - vi er på heimlege trakter og ganske langt sør - dei siste sekstiåtte åra har kommunen grensa mot hovudstaden. | |
Cygnus | 2016-02-05 14:13 | |
![]() | Ja da var set altså ikke Holmestrand! Æsj! | |
Niillas | 2016-02-05 16:07 | |
![]() | Nei. Den mest kjende av kvinnene i slekta var fødd eit par-tre tiår etter Backer-systrene frå Holmestrand (eg går ut frå at det er dei du tenkjer på?)og døydde i sitt 33. år. Likevel hadde ho skapt verk som blir høgt vurderte. | |