Spillrom
Sjiraffen | 17 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 17 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
eskhh | 2016-02-10 09:21 | |
![]() | Ja, har sett både 47000 og no når eg sjekka igjen, 65000. Den styrande kvinna eg drog inn var ikkje frå byen men frå ein annan region,. ( i det som no er eit samla land), som på denne tida herska over byen/ regionen | |
eskhh | 2016-02-10 09:46 | |
![]() | ....og for den med sans for opera; regionen- altså ikkje byen- har gjeve namn til ein opera, ikkje den mest kjende operaen i verda.. men likevel:-) | |
Niillas | 2016-02-10 11:19 | |
![]() | Du skriv at byen ikkje er hovudstad i regionen, men er det ei provinshovudstad? | |
Niillas | 2016-02-10 11:20 | |
![]() | Du skriv at byen ikkje er hovudstad i regionen, men er det ein provinshovudstad? | |
Niillas | 2016-02-10 11:45 | |
![]() | Om han er det, kan vi vera i Mantova. | |
eskhh | 2016-02-10 12:07 | |
![]() | Me er i Mantova i Lombardia, operaen Lombardene av Verdi. Mathilde av Toscana styrte i si tid over byen, Henrik IV gjekk, etter ein kamp mot paven om m.a retten til utnevning av biskopar, botsgang til paven, som oppholdt seg på slottet til Mathilda- Canossa, altså Canossagang. God tur vidare! | |
Niillas | 2016-02-10 12:31 | |
![]() | Vi skal til ein stad som i dag er eit bydelsområde. Ei tid var staden eit eige formannskapsdistrikt – seinare vart staden slått saman med ein annan kommune og for litt over femti år sidan vart så den kommunen slått saman med ein meir folkerik kommune. Namnet på bydelsområdet fortel at vi er ved ei elv – ei elv som har fått ein renessanse i seinare tid frå å vera det mange kalla ein open kloakk til å bli ein stad med vakre strandvegar og også ein stad der folk badar – jamvel om eg – og visstnok også ein del lækjarar – ville tenkt meg om nokre gonger før eg kasta seg uti. Bydelsområdet har namn etter ein gard som ligg der – ein gard som var fødeplassen til ein av dei fyrste professorane ved det fyrste universitetet i landet. Han vart utnemnd, men verka aldri i embetet. Framleis kan ein sjå namnet hans på skilt i byen og på kyrkjegarden jamvel om lekamen hans fann kvile ein stad langt, langt borte frå heimeplassen. Garden var hovudgard i ein stor jordeigedom – men i dag tenkjer nok kanskje dei fleste på ein annan syssel enn landbruk dei høyrer namnet. Ein syssel som mellom anna går føre seg på ei slette i eit anna bydelsområde i same bydel. | |
auau | 2016-02-10 12:49 | |
![]() | Sletta kan vera fotballbane. elva med fine strandvegar og kanskje restauranter (?) passar inn, men eg leitar etter professoren enn så lenge. | |
Niillas | 2016-02-10 13:12 | |
![]() | Det verkar som du er på rett plass - professoren treng du ikkje tenkje så mykje på. Han har faktisk to gater/vegar oppkalla etter seg i byen. Og hovudgarden i området har fått slektsnamnet hans som førelekk. | |
Niillas | 2016-02-12 17:34 | |
![]() | Sletta er som du nemner, ei fotballbane, og dei som spelar heimekampar det, har namn etter bydelsområdet. | |
Emmas | 2016-02-12 17:44 | |
![]() | Elva er kanskje Drammenselva? Professor Smith vokste opp på Smithestrøm og døde i Kongo. Smithestrøm lå kanskje i det som var Strømsgodset, siden innlemmet i Skoger, deretter i Drammen. I dag vil en kanskje helst kalle området Sundland? Eller Gulskogen? Jeg er ikke sikker på hvor grensene går mellom de forskjellige stedsnavnene, selv om jeg er født og oppvokst i Drammen :-( Har aldri bodd på den siden av byen. Men jeg har for lenge, lenge siden brukt "sundmannen" til å ro meg over elva rett nedenfor Sundland gård og Strømsgodset kirke. | |
Niillas | 2016-02-12 21:46 | |
![]() | Gulskogen er vel eit vidare omgrep i dag enn det ein gong var. Eg, som er frå den sida av elva, tenkjer på Strømsgodset som den austlege delen av bydelen Gulskogen - rundt Sundhaugen/Strømsgodset kyrkje. I kyrkjeleg forstand er vel Strømsgodset framleis namnet på kyrkjelyden. Åkke som - du kom fram og får føre oss vidare. God tur. | |
Emmas | 2016-02-13 00:16 | |
![]() | Se det! Var der i går:-) uten Sundmannen til å ro over elva. Vi kan jo gå til stasjonen og starte turen videre? Men det er ikke så enkelt å komme helt frem til min endestasjon med tog. Det er flere grunner. En av dem er at stasjonen ikke er betjent - det stoppet i 2004. Stasjonen fikk navn etter en meget suksessfull bedrift som lå i nærheten. Men så vidt jeg vet er det ikke noen by eller sted som heter det samme. Bedriften produserte varer som ble ettertraktet i store deler av verden. Delikat, skjønn, vakker, er nok noen av superlativene som ofte brukes om produkter herfra. I store kvanta finnes de nok helst i de mer bemidlede hjem. Selv kjøpe jeg ikke noen ting da jeg besøkte bedriften for flere år siden. For dyrt og ikke helt min stil? Fra å være en far og sønner bedrift, er den nok i dag fusjonert opp til flere ganger, så vidt jeg har skjønt. Men navnet, merkevaren, overlever i generasjoner. Og så har altså denne stasjonen vi skal til samme navn. | |
Cygnus | 2016-02-13 17:11 | |
![]() | En godbit, Emmas! | |
Emmas | 2016-02-13 23:57 | |
![]() | Stasjonen åpnet i 1940 for å forbedre transporten av varene fra virksomheten. Virksomheten/fabrikken hadde da eksistert i nærmere to hundre år. Ikke hele tiden på nøyaktig samme plass. En god medgift førte til at eieren fikk bedriften til å blomstre. Det er en viss royal schwung over produktene også i dag. | |
Emmas | 2016-02-15 10:44 | |
![]() | Ingen som prøver seg? Teoretisk kan en antakelig reise hele veien med tog, men da farer det nok bare forbi denne stasjonen. Dessuten blir det veldig mange togbytter. Det finnes nok raskere måter å komme seg til dette landet på... | |
Cygnus | 2016-02-15 11:02 | |
![]() | Det står helt stille for meg, Emmas. Men er vi i nord-Europa? | |
Emmas | 2016-02-15 11:18 | |
![]() | Tja, det er ikke sør i Europa. Men om dette landet der ute, med hav på alle kanter, hører til nord-Europa per definisjon, er jeg ikke helt sikker på? | |
auau | 2016-02-15 12:10 | |
![]() | I alle dage...!? | |
Cygnus | 2016-02-15 12:31 | |
![]() | Storbritannia er vel litt diffust mht posisjon i Europa? | |