Spillrom
Sjiraffen | 17 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 17 |
Mobilspill
Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Boubou | 2013-01-14 23:29 | |
![]() | Kurbad er en sentraleuropeisk greie, og middelalderbyer har vi jo hauger av. Men land hvor den tredje største byen bare teller 100000 innbyggere - OG hvor det finnes bilindustri + skogsdrift... Tja... Jeg tenker, men tror ikke jeg kommer noen vei. Tror det må være i østeuropa et sted? | |
Kvilepool | 2013-01-15 00:00 | |
![]() | Du er i ferd med å ringe deg inn til riktig sted. | |
leonella | 2013-01-15 11:45 | |
![]() | vanadazor | |
Kvilepool | 2013-01-15 12:51 | |
![]() | Flere av ledetrådene stemmer på Vanadzor, men det er ikke der vi er. | |
Niillas | 2013-01-15 13:00 | |
![]() | Žilina? | |
Boubou | 2013-01-15 14:45 | |
![]() | Leo, Niillas... Bøyermeg i støvet. Har aldri hørt om hverken det ene eller andre av disse! | |
Kvilepool | 2013-01-15 15:37 | |
![]() | Žilina er riktig. Et sted jeg har vært mange ganger i jobbsammenheng. Tenkte at det var Niillas som kom til å ta denne. Han har vist store Sentraleuropa-kunnskaper tidligere. | |
Kvilepool | 2013-01-15 15:37 | |
![]() | Kia bygger biler i Žilina. | |
Niillas | 2013-01-15 15:58 | |
![]() | Vi sit på ein herregard og ser ut over store, flate jorder. Mot aust – bak jordene kan vi sjå ein 10 km lang fjordarm på grensa mellom to byar. Ein av dei ein renessanseby, ein annan av dei var i si tid hovudstad i landet. Bak husa er det skog. Namnet kan tyde på at dette ein gong har vore ein stad der ein har dyrka ein gud som ikkje så mange trur på lenger. Gjennom fleire generasjonar har sterke, markerte kvinner vore knytta til garden – og dei har markert seg på område der herregardsfrøkner og –fruer til vanleg ikkje er dei mest markerte. Heile tida solid plassert på venstresida i kamp særleg for kvinner og betra kvinnekår. Ei i slekta var ein av dei fyrste forkjemparane for sjølvvald abort og legalisering av prevensjon, ei var aktiv med sufragettene, ei sat i nasjonalforsamlinga for det sosialdemokratiske partiet og ei av dei har m.a. markert seg som ein kunnskapsrik forsvarar av romfolket sine rettar. Men det er altså staden vi skal fram til – anten namnet på garden eller på fjordarmen. | |
leonella | 2013-01-15 16:18 | |
![]() | Ha, var innom Slovakia, men det står den er 4. størst..... Men Niillas tror jeg er nede ved Fredrikstad (renessanseby) og gården tror jeg er Thorsø på Torsnes (nå¨Fredrikstad) og Katti Anker Møller er nok forkjemperen for selvbestemt abort. | |
Niillas | 2013-01-15 16:22 | |
![]() | Eg trudde eg skulle lure deg ut av Noreg, men det gjekk altså ikkje. Du har så rett så rett. Suffragetta er dotter hennar, Tove Mohr, stortingsrepresentanten for Arbeidarparrtiet er dotter hennar att, Tove Pihl, og den kunnskkapsrike debattanten er fjerde generasjon, professor Joron Pihl. Fjordarmen heiter Tosekilen. | |
Niillas | 2013-01-15 16:23 | |
![]() | Og den gamle hovudstaden sjølvsagt Sarpsborg | |
leonella | 2013-01-15 16:26 | |
![]() | Mye historie i de traktene, jobber delvis i Fredrikstad (gamlebyen) - så ganske godt kjent....og har vært på Thorsø. Ny kommer om en liten stund... | |
leonella | 2013-01-15 16:39 | |
![]() | Nå skal vi til en by jeg kanskje kan tenke meg å flytte til, da jeg har bekjente der og det er en vakker liten by. Og nei, den er ikke i Norge, har nok varmere klima enn vi har her. Fint for Erik er det å bade her, og byen har rundt 100.000 innbyggere. Flott ligger den til ved salt sjø – og mange land har hatt ”sine” navn på byen – mens bystatus som sådan fikk den først i 1860. Byen har en flott havn, og ligger ved en elv som har et navn som kan minne om en fransk greves eskapader og halvparten av et navn vi nevner sjelden. Fiske har vært stort her i generasjoner – i dag er vel turisme vel så stort. De har også en del industri relatert til fiskeri. En liten halvøy sør for byen finner du en rekke utrolig vakre strender – havløya er navngitt etter en historisk by som i dag ligger i Tyrkia. Fortet i byen har nå en annen funksjon en forsvar. Av kjente folk, er det vel ingen vi trekker kjensel på med en gang – men flere var sjøfolk. | |
Niillas | 2013-01-15 17:03 | |
![]() | Setúbal? | |
leonella | 2013-01-15 17:50 | |
![]() | Jepp Niillas - den var kvikk - Elva Sado og halvøya Troia | |
Niillas | 2013-01-15 19:30 | |
![]() | Det var marquis de Sade som sette meg på sporet - og hinmannen. Ei kjend bjørk, ein kjend forfattar – som m.a skreiv om kvinnelege fabrikkarbeidarar – kom herifrå, ein annan kjend forfattar har vore teatersjef her, og han har skrive mykje om ein annan forfattarkjempe som gjekk på skule i byen. Ein fjerde forfattar sat og skreiv eit drama som ein meiner han har henta stoff til nettopp frå staden der han skreiv. Den tredje av dei fire store har også tilknyting til byen. Og så luktar det så godt der – i alle høve i periodar. | |
leonella | 2013-01-15 19:49 | |
![]() | Tror nesten vi er i Kristiania - hvor Oscar Braaten skrev om de stakkars fabrikkarbeiderskene, Bjørnstjerne Bjørnson var teatersjef, Hamsun skrev sult og Ibsen ble skrevet om.......Men hvor lukter det godt ? | |
Niillas | 2013-01-15 19:54 | |
![]() | Bjørnson er ein av forfattarane, men han er ikkje den teatersjefen eg tenkjer på. Ibsen er også ein av dei eg tenkjer på, men ikkje den som er blitt skriven om. Og det kan sikkert lukte godt enkelte stader i Oslo/Kristiania, men den byen eg tenkjer på, er kjend for noko som fører godlukt med seg. Du må altså til ein annan by. | |
Snømannen | 2013-01-15 19:57 | |
![]() | Sikkert Molde - rosenes by. | |