Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående9 085

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
trymare2021-01-04 20:38
Antall innlegg: 871

Ok. Da foreslår jeg at jeg og alle andre som ikke har noe til overs for Arans avvikende meninger, fra nå av holder seg unna denne tråden. Så er det slik at dersom samme person (uavhengig gjennom hvilken bruker) bumper tråden uten at noen har svart i mellomtiden, så skal tråden stenges. Dette er en forum-regel. Regner med at spillvertene følger nøye med på dette fremover, siden de nå har vært så strenge med oss vaksinevennlige.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-04 20:52
Antall innlegg: 6062

Mange mener nok det samme som meg. Mottar støtte fra øst og vest på facebook f.aks.. Kan dog ikke regne med støtte fra folk som har bestemt seg for å ta vaksinen og som innerst inne er redde for bivirkninger og som derfor blir så sinna på det man skriver.
 
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger2021-01-04 23:06
Antall innlegg: 95

Trymare kan jo ta inn over seg at nesten halvparten av oss her inne svarte avventende eller avvisende da det ble spurt om man ville ta vaksinen.
 
trymare2021-01-05 00:31
Antall innlegg: 871

Tørket kvige kan jo ta inn over seg at nesten halvparten av profilene her inne tilhører samme vaksinefiendtlige person.
 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-01-05 02:09
Antall innlegg: 669

Slutt og tull, trymare.

Forøvrig er det helt normalt å være litt skeptisk til en vaksine man ikke kjenner langtidseffektene av.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-05 02:18
Antall innlegg: 6062

Stolte på myndighetenes vaksineråd. Ble alvorlig syke for resten av livet:

snipboard.io/zPOADg.jpg
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-05 06:03
Antall innlegg: 6062

Døde bare 2 dager etter at hun fikk koronavaksinen

www.dailymail.co.uk/...Hv I5YE9yVE
 
AaseB2021-01-05 10:41
Antall innlegg: 8147

Finner du noe som helst tegn som tyder på at folk her inne vil ha flere råd fra deg i denne saken, Aran?
At du selv oppfatter deg selv som ekspert holder ikke.
 
bris12021-01-05 12:08
Antall innlegg: 2588

Aran, jeg skulle gjerne visst hvilke(t) søkeord du bruker på Google for å finne disse linkene du legger ut. Det er fullt mulig å fylle tråden med negative uttalelser om det er det man ønsker. Det er også fullt mulig å finne positive utsagn, vel og merke dersom man søker informasjon som gjør at man kan ta en avgjørelse mht om man skal la seg vaksinere eller ikke. Jeg gjør det, og det regner jeg med at oppegående mennesker gjør. For øvrig, min datter skryter aldri av sin utdannelse og sin kunnskap, men hun har doktorgrad i kjemisk biologi. I den stillingen hun har i dag samarbeider hun med helsepersonell med høy faglig kompetanse. Hun bare rister på hodet av all skremselspropaganda som florerer på nettet. Er det noen jeg stoler på i denne sammenhengen er det henne.
For øvrig tror jeg ikke Aran er sterk motstander av vaksinen, men stor tilhenger av å skaffe seg oppmerksomhet koste hva det koste vil. Og nå har jeg vært med på å forlenge denne tråden for siste gang. Ser fram til å få innkallingen til å sette vaksinen.
 
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger2021-01-05 14:22
Antall innlegg: 95

Amerikanske helsemyndigheter anbefaler folk med fare for allergiske reaksjoner å vente 30min før de forlater helsesenteret etter å ha tatt vaksinen.
Langt høyere forekomst av allergiske reaksjoner på covid-vaksinen enn andre vaksiner.

www.sciencemag.org/n...F0 MR1hO1x8
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-05 14:22
Antall innlegg: 6062

Tror nok det er gode muligheten for at det er slik at dattera di ikke ønsker å uroe deg, eller at hun ikke har satt seg ordentlig inn i problematikken med denne nye typen vaksine.
 
Dragon lady2021-01-05 14:30
Antall innlegg: 33

Du tar kaka, Aran, det skal du ha! Makan til tøvdall!
 
Dragon lady2021-01-05 14:32
Antall innlegg: 33

Kvige - en må alltid (selv om jeg har tatt den i 16 år) vente etter vaksine, f eks influensavaksine, 20 minutter, så sikkert lurt med 10 minutter ekstra. . Intet nytt under solen!
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-05 14:33
Antall innlegg: 6062

Vet hva jeg snakker om.
 
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger2021-01-05 22:01
Antall innlegg: 95

Du hopper i din "intet nytt under solen" beleilig over at det ut fra testresultatene er ca. 30 ganger høyere forekomst av allergiske reaksjoner her enn på tidligere vaksiner, Dragon Lady.

Det skremmer ikke meg fra å ta vaksinen, men det er da høyst reelle bekymringer som luftes her.
 
Ordspill no - Ikke medlem lenger2021-01-05 22:49
Antall innlegg: 116

Slettet nye innlegg.

Hvis du bare skal fortelle folk hvor lei du er av hva andre skriver om, så har dere to valg :

1. Gjør det med penn og papir hjemme hos deg selv
2. Opprett en egen tråd hvor sutring over andre skriverier er tema.

Videre innlegg som ikke omhandler trådtema her vil slettes fortløpende.

 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-06 02:19
Antall innlegg: 6062

En kjenning av undertegnede som har en egen bedrift innenfor elektro skrev dette om koronapandemien og vaksinering:

Er korona den alvorligste trusselen menneskeslekten har stått ovenfor siden manns minne? Hvis du lytter ukritisk til de tradisjonelle mediene er det ikke usannsynlig at du sitter igjen med det inntrykket.
At korona-viruset fins og at personer som blir alvorlig syke er tydelig nok. Men de tilfellene er få, selv om de både er tragiske og dramatiske. Koronakrisen ble forståelig nok blåst opp av uvissheter for ett år siden, men trappes ikke ned i takt med innsikten om at det ikke går så galt som prognosene først tilsa. - For eksempel er dødsraten selv i det «kriserammede» Sverige ganske innenfor det normale, og det er den også i Norge. Den absolutte majoritet av alle korona-døde har heller ikke vært i nærheten av sykehus eller intensiv-avdelinger. De dør av eller med korona på sykehjem eller tilsvarende.
I millioner av år har vi stolt på at vårt imunsystem tar seg av virusinfeksjoner, hvorfor tør vi ikke lenger stole på at naturen selv klarer å ordne opp? All fornuft tilsier at en «skreddersydd» RNA-vaksine ikke er løsningen. Å overlate vårt imunforsvar til legemiddelindustrien er ikke veien å gå. - Sats heller på forebygging og sunn fornuft
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-06 10:37
Antall innlegg: 6062

Los Angeles Times: 20-50 % av helsearbeidere nekter å ta vaksinen på ulike sykehus og fylker. De ønsker ikke være prøvekaniner for en ny type vaksine og de er redde for langtids bivirkninger.

www.latimes.com/cali...in e-access
 
Cygnus2021-01-06 12:49
Antall innlegg: 44845

Vi skal være glade vi bor i Norge!
www.washingtonpost.c...es -oxygen/
 
alien462021-01-06 16:49
Antall innlegg: 58

Godt å se at det finnes folk - også her - som faktisk har evnen til å undersøke og tenke selv..! Til dere andre: Slå av NRK noen dager. Sjekk heller ut hva dine "konspirasjons-venner" poster.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?