Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 933

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Chiraff2021-01-07 17:35
Antall innlegg: 15837

Joda, underlaget for vaksinen er jo nettopp sykdom og død. Antall døde i ulike land er jo en svært viktig parameter ift vaksine/ikke vaksine.
 
alien462021-01-08 20:33
Antall innlegg: 58

Jeg avslutter min deltakelse i en diskusjon hvor folk rett og slett mangler gangsyn, logisk tenking og vilje til å stille spørsmål om noe som helst. Veldig få ser ut til å våge å se forbi alt hysteriet og frykten som er satt i gang. Veldig få ser seg rundt i sin egen virkelighet - ingen ser "Keiserens nye klær". Veldig trist... .( Det neste blir portforbud, og dersom saueflokken gjør som Erna vil, så heier de vel på det også. Vi har ikke hatt portforbud i Norge siden 2. verdenskrig, og da var det en fremmed makt som innførte det. Noen tør og vil muligens protestere, her er link til høringen som alle kan svare på:
www.regjeringen.no/n...or ingsbrev
 
Cygnus2021-01-08 23:36
Antall innlegg: 44845

Alien, jeg slutter også her, men av motsatt grunn. Jeg lever med sorgen og angsten i California - døden, angsten for overfylte sykehus. Det er mine kjæres og minevenners realitet. Hvis du tror de er sauer, aluen, så er det veldig trist. Du spurte en gang om noen kjente noen døde av corona. Ja det gjør jeg, min beste venninne fra college mistet sin sønn - frisk, 45, død! Vi er heldige i Norge. Skam deg!
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-08 23:55
Antall innlegg: 6062

Skrevet av en kvinnelig facebookvenn av meg født i 1968 :

When healthy persons die after the vaccination (and most healthy people hardly have any symptoms of getting Covid), then how many deaths of younger healthy persons must happen before the trust in Big Pharma ends? People are skeptic to many things but not to those who profit big time! Common sense know that Big Pharma does not understand, everything about life AS LIFE DOES so how can they know? Why so much lack of trust in LIFE? How smart and clever is not our immune-system when getting right healthy environment, food and sleep. I personally trust my immune-system 100% more than experimental "vaccine".
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-08 23:58
Antall innlegg: 6062

Bakgrunnen for det hun skrev i kommentaren ovenfor var denne avisartikkelen der en frisk lege døde 15 dager etter at han fikk vaksinen. Kona til legen er overbevist om at det var vaksinen ektemannen døde av. Link:

childrenshealthdefen...-E G3AbHhs8
 
bris12021-01-09 14:31
Antall innlegg: 2593

Til Aran: du har ingen forutsetning for å uttale deg om min datter som du gjør. Det er under ingen omstendighet sannsynlig at hun ville unnlatt å informere meg dersom vaksinen ville være skadelig/farlig - for et uhyrlig utsagn. Tror hun har svært gode forutsetninger for å gi meg råd ut fra hennes utdannelse og hennes medisinske kontakter fra Shanghai i øst til San Fransisco i vest. Du svarte derimot ikke på mitt spørsmål om hva du leter etter på nettet. Som man riper i skogen får man svar er det et gammelt ordtak som sier. Og til dere som vil vente og se hvordan det går med de som lar seg vaksinere først vil jeg bare si at det er jo en ypperlig måte å forlenge tiden det tar før man oppnår den flokkimmuniteten man håper på.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-09 22:12
Antall innlegg: 6062

Til bris1 Jeg tror din datter skåner deg nok ang. det å informere om mulige bivirkninger, eller så har hun ikke satt seg inn i dette med bivirkninger. Det må du da forstå om du har lest noen av kommentarene i denne tråden der bivirkninger har vært nevnt flere ganger.

Merker med meg selv at jeg forteller ingenting til mine foreldre om det jeg leser om farlige bivirkninger, men det er klart at om det blir rapportert for ofte om for mye farlige bivirkninger så sier jeg i fra til mine slektninger om dette og advarer da om å ta covid19-vaksinen.

Bryr meg ikke om ditt spørsmål bris1.. Hva jeg eter etter på nettet ????

Jeg mener man må være temmelig korka om man har doktorgrad innenfor biologi/kjemi om man ikke er skeptisk til bivirkninger fra denne nye typen vaksiner med mRNA-teknologi. Og det håper jeg ikke din datter er.





 
AaseB2021-01-09 22:37
Antall innlegg: 8147

Temmelig korka må man også være for å påstå at en vet noe om andres forhold til sine barn/foreldre utifra sitt eget.
Skaff deg sosiale antenner, Aran, og sjekk om du får justert de utover mot folk. Du har et enormt forbedringspotensiale der.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-09 22:46
Antall innlegg: 6062

Aaseb, legg merke til at jeg bruker ordet "tror". Fordi jeg tror at dattera til bris1 er såpass klok at hun ikke skremmer opp mora unødvendig ang. faren for bivirkninger. Og det er en positiv ting.

Nå valgte jo bris1 å se det på en negativ måte da, det er hennes valg, og du valgte også å ta det negativt aase.



 
AaseB2021-01-09 22:56
Antall innlegg: 8147

Dette er bare mer enda mer vas, Aran.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-10 07:16
Antall innlegg: 6062

En enkel kommentar jeg posta et annet forum:

Å slippe ut en ny vaksineteknologi på en hel verden uten at man kjenner langtidsvirkningene over 6 mnd. Hva vil f.eks. skje med de vaksinerte om 7 år ?

Jeg tror det går bra, men hva om det ikke gjør det ? Hva om dette covid-19 RNA-et som går inn i cellene medfører uante langtidseffekter. F.eks. at nedbryting av et bestemt organ begynner å merkes først etter noen år ? Milliarder av døde mennesker...
 
olasonn2021-01-10 18:26
Antall innlegg: 37

Kommer til å ta den så snart det er mulig.
Ser ingen vitenskapsbaserte grunner til å ikke gjøre det.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-01-10 19:04
Antall innlegg: 6062

Lykke til
 
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger2021-01-10 22:03
Antall innlegg: 95

Dagfinn Høybråten lanserer nyordet "Vaksinenasjonalisme" og mener det er urettferdig at rike land kan kjøpe vaksiner til sine egne innbyggere. www.nettavisen.no/ok...34 24069998
 
Vannmann2021-01-11 14:03
Antall innlegg: 357

Ha-ha! Godhetsindustrien fornekter seg ikke.
Må være noe av det villeste jeg har lest på lang tid.
 
Alina19602021-01-11 17:46
Antall innlegg: 1476

Nettavisen..
 
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger2021-01-11 21:54
Antall innlegg: 95

Øhh... Ja?
Er det noe galt med Nettavisen?
 
Alina19602021-01-11 23:29
Antall innlegg: 1476

Ja. Usannheter, og dem liker å hause opp nyhetene noe voldsomt.
 
Vannmann2021-01-12 10:59
Antall innlegg: 357

Alina. Nettavisen tilhører Norges nest største medieselskap Amedia, det som tidligere het Norsk Arbeiderpresse/A-Pressen.
Å påstå at de sprer usannheter er drøyt. For å si det forsiktig.

De uttalelsene som Høybråten og de andre kommer med her kan du også lese andre steder, og en liten håndfull politikere fra både KrF og Venstre har også uttalt akkurat det samme i sosiale medier.

Det er helt greit å mene at resten av verden skal vaksineres før Norge.
Men, da må det også være helt lov å mene at slike meninger er fullstendig ko-ko, når man tar i betraktning Norges store bidrag både i vaksineutviklingen spesielt og bistandsområdet generelt.
 
Alina19602021-01-12 12:30
Antall innlegg: 1476

Du Vannmann kan mene hva du vil. Så kan vi være enige om at vi ikke er enige.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?