Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 979

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Vannmann2020-02-27 20:08
Antall innlegg: 357

Du er nok ikke den eneste som ikke gidder å delta i dette, Grete.

Hvor morsomt tror du dette er for de av oss som får slengt anklager om løgn, hat og høyreekstremisme etter oss?

 
AaseB2020-02-27 21:53
Antall innlegg: 8147

For å være litt seriøs, jeg tror slettes ikke at alle som stemmer på Frp er løgnere og manipulatører. Den slutningen har du trukket helt selv. Men at ledelsen i Frp og de kreftene som ønsker at de skal få maksimal oppslutning tar i bruk slike metoder, er det vel ikke stor tvil om. Bak bloggen Resett f eks står det sterke investorer. Ingen tvil om at de nikker fornøyde til innholdet i bloggen til Lurås som framstiller innvandrere som den største trusselen mot velferdssamfunnet. Kaksene som ble avslørt i Panama Papers-saken derimot, altså skatteflyktningene som unndrar store beløp fra velferdssamfunnet ved å flytte de ut av landet, har vi knapt hørt en ord om siden saken ble slått opp i 2016.
At Document var et nettsted der mannen bak det største terroristangrepet i Norge trivdes, det er fakta. Ikke grove beskyldninger fra min side, som det blir påstått her.
Annen bevisst villedning av folk står Frp for. Den restriktive innvandringspolitikken i Norge er de fleste partier i
på Stortinget jo enige om, Grete nevnte også det oppi her. Men om en kun leser overskrifter i farta, kan en få inntrykk av at det er Frp som er kjerringa mot strømmen her, og alle andre partier ønsker åpne grenser. For Frp har lært seg å tiltrekke media bedre enn de fleste med sine "politisk ukorrekte" utsagn. Og folk biter villig på.
Men de fikk ikke utført stort i regjering av de lovnadene de spredde rundt seg med før de kom i posisjon; Krekar er fortsatt i landet og bompenger ser det ikke ut som folk slipper med det første. At flyktningestrømmen stoppa opp har helt andre årsaker enn at Frp satt i regjering. Og naturlig nok sank oppslutningen såpass etterhvert at det eneste de kunne gjøre til slutt var å trekke seg ut. Ut av fengselet, som Listhaug sa. De fleste vet at politikk består av kompromisser, men det kom visst overraskende på disse folka.
Ministre har kommet og gått i rekordfart, flere fordi de har fortsatt å oppføre seg som i opposisjon. En blir ikke populær blant nødvendige samarbeidspartnere da og det var ikke vanskelig å se at tæret på disse.
Men nå stortrives de igjen, ser det ut som. Frie til å skape nye overskrifter igjen helt uten tanke på trøblete samarbeid med andre partier. Uten ansvar, uansvarlige.

Med denne sikkert slitsomme lange regla gjør jeg et nytt forsøk på å forklare hva jeg mener med at jeg savnet oppriktige politikere med integritet da Frp satt i regjering.
Du som fortsatt tolker dette som et angrep, får bare gjøre det.
 
Vannmann2020-02-27 22:06
Antall innlegg: 357

Det er da helt ålreit at du mener dette, Aase. Og dette er et meningsinnlegg som åpenbart ikke er rettet mot noen personer her inne.

Men, tidligere i tråden her så omtalte du konsekvent Angina som "dere", og forklarte på spørsmål om hvem det uttrykket gjaldt at du regnet "dere" som alle som sto fra FrP og utover, inkl. Resett og Document.no, og dro i gang med reglene om hvordan "dere" holdt på med løgner og manipulasjon.

Jeg synes godt du kan tenke deg litt bedre om før du slår folk over den samme kammen her inne.

Og jeg konstaterer tørt at du fortsatt ikke vil si et eneste ord om de beskyldningene du helt feilaktig rettet mot meg personlig.

Ikke at jeg egentlig bryr meg en tøddel om hva en anonym dame på nettet beskylder meg for, men så lenge du og dine to faste støttespillere her inne fortsetter å bare overse dine direkteangrep mot folk, så er det neppe mange andre her i forumet som ønsker å ytre noe som helst som ikke stemmer overens med ditt syn når dette er hva man får i fleisen fra deg.

 
AaseB2020-02-27 22:14
Antall innlegg: 8147

At jeg bruker dere og du litt om hverandre er det en grunn til, og det har vi jo diskutert før. Jeg viser mer respekt enn jeg egentlig har lyst til når jeg ikke forklarer det i klartekst igjen, faktisk. Men du er veldig lett gjenkjennelig på måten du både ordlegger og oppfører deg på her, bare for å gi et lite hint.

Det siste der er det største vrøvlet jeg har hørt på lang tid, gratulerer.
 
Vannmann2020-02-27 22:17
Antall innlegg: 357

Sukk.
Man gjorde et forsøk iallefall.
 
ava802020-02-27 22:39
Antall innlegg: 24

Bare ignorer henne, Vannmann.
 
AaseB2020-02-27 22:59
Antall innlegg: 8147

Deg er det lenge siden vi har sett, ava80! Hadde faktisk nesten glemt profilnavnet ditt. ;)
Det ser ut som at en del av de gamle vennene dine har forlatt sida her, dessverre.
 
Darrang2020-02-28 08:13
Antall innlegg: 1121

Enig med Billy: Dette er ren og skjær underholdning!
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-28 21:20
Antall innlegg: 4429

Men, når vi først er i denne merkelige atmosfæren; Hva tror dere AaseB mener med det hun sier: Sitat- Jeg viser mer respekt enn jeg egentlig har lyst til når jeg ikke forklarer det i klartekst igjen, faktisk. Men du er
veldig lett gjenkjennelig på måten du både ordlegger og oppfører deg på her, bare for å gi et lite hint.
Dette er en gjettelek av et litt underlig slag. Hvem er det som er lett gjenkjennelig? Noe å gruble på folkens!
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-02-28 21:27
Antall innlegg: 747

Nei det er vel ikke noe og gruble på,hva er poenget med og ta det opp når du ikke aner noe?skal vi sitte her og gjette da mener du? Gjetter på Bongo fra kongo,er nok han
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-28 21:48
Antall innlegg: 4429

Joda, jeg vet hvem det er.
Bongo fra kongo pleier nok ikke å være her i Forum, så nei, han er det ikke, ALTSÅ. Og jeg skriver: ,altså fordi denne personen har skrevet dette i en melding til meg, både som seg selv, og som "de andre". Men, hvis du tror du vet svaret er det nok like greit å ikke skrive det her.
Nå skjønner nok personen(e) at jeg vet. Og det var egentlig poenget mitt.
 
_BillyTheKid - Ikke medlem lenger2020-02-28 21:54
Antall innlegg: 747

Jeg vet godt hvem det er snakk om ,og vet nok mye mere en deg,så siden den person nå vet at ordputter vet da skjerper han seg?det du skulle oppnå?
vi får håpe det da
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-28 22:00
Antall innlegg: 4429

Ja, det er alltid et håp.
 
Darrang2020-02-28 22:21
Antall innlegg: 1121

Nå datt jeg av lasset her folkens :)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2020-02-29 00:35
Antall innlegg: 4429

Skal prøve å få deg på igjen. Her inne i forum er det en av hver av oss, ok? EN Ordputter, EN Darrang, EN Cygnus, EN AaseB, EN Billy; og så videre. Hva om jeg hadde 3 -4 Ordputtere som uttalte seg i samme tråd; som da ikke het Ordputter alle sammen selvfølgelig, men som var meg; Og du leser innleggene deres og henvender deg til hver av dem i den tro at det er forskjellige personer. Så innlysende. Du blir altså lurt til å tro at det dreier seg om forskjellige personer. De fleste av oss synes ikke det er greit å bli holdt for narr på den måten.
 
Darrang2020-02-29 11:01
Antall innlegg: 1121

OK ... noen som morer seg litt ekstra da, eller kjeder seg ;) Til dem vil jeg si: "Get a life!"
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?