Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående9 006

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Cygnus2014-02-17 08:35
Antall innlegg: 44845

Dessuten burde det jo være morsomt, det som serveres!
 
AaseB2014-02-17 11:27
Antall innlegg: 8147

Et innlegg har blitt fjerna pga upassende innhold.
 
CaB2014-02-17 16:48
Antall innlegg: 2926

En rasjonaliseringsekspert fra Oslo besøkte en gang en fiskefabrikk i Lofoten. Fabrikken skulle spare penger, og trengte hjelp til å øke effektiviteten og se hvor de kunne spare penger.

Fabrikkdirektøren viste eksperten lokalene i fabrikken.
- Hvem er det, sa rasjonaliseringseksperten og pekte på ei dame som sto på alle fire og skurte gulvet.

- Å, det e no bare ho Ågot, ho vasker her, sa direktøren.

Eksperten henvendte seg til Ågot, og sa: - Hvis du hadde hatt en klut i hver hånd, kunne du gjøre jobben dobbelt så fort!

Ågot svarte: - Det hadde æ sikkert gjort - og hadde æ hatt ein langkost i ræva, så kunne æ tatt taket samtidig!
 
travel - Ikke medlem lenger2014-02-18 09:04
Antall innlegg: 247

En mann var innom et parfymeri og ville ha golukt!
Noe som ville gjøre kona vill etter han igjen!
Hva med noe som lukter Nettbrett................ ...sa mannen.
 
AnnikenN2014-02-18 12:46
Antall innlegg: 229

Mannen ringer hjem til kona:
" Jeg har vunnet i lotto-pakk kofferten!"
" Sommer eller vinterklær ? " spør kona.
" Det driter jeg i ", svarer mannen.
" Ut skal du! "
 
AnnikenN2014-02-18 12:50
Antall innlegg: 229

Kona står naken og ser seg selv i speilet. Hun sier til mannen: " Jeg er gammel, fet og stygg. Kan du ikke gi meg et kompliment?"
Mannen: " Jo synet ditt er perfekt".
 
Nixita2014-02-18 14:58
Antall innlegg: 4720



En eldre mann lå for døden i senga si da han gjenkjente aromaen til konas chocolate chip cookies, favorittbaksten hans. Han ønsket seg så inderlig en siste kakebit før han døde, så han rullet seg selv ut av senga, krabbet og slepte seg selv ned trappa til kjøkkenet hvor kona hadde et brett med kaker på bordet og var i ferd med å legge et nytt brett inn i ovnen.

Med de siste gjenværende kreftene han hadde klarte han å klatre opp en kjøkkenstol før han sank sammen over kjøkkenbordet og strakk hånden ut for å fiske fram en varm kake.

Kona spant rundt, klasket mannen på hånda med tresleiva og sa, «Ikke rør de. De er til begravelsen.»

 
Nixita2014-02-18 15:20
Antall innlegg: 4720

En nordmann og en svenske satt i baren og hadde en vennlig samtale, da nordmannen spurte svensken, «Hvis jeg dro til huset ditt mens du var på jobb, sov med kona di, og hun fødte barnet mitt, ville det bety at vi var i slekt?»
Svensken tenkte over det en stund før han svarte, «Jeg vet ikke om det vil bety at vi er i slekt, men det vil ihvertfall gjøre oss skuls.»
 
Enteogen2014-02-19 08:40
Antall innlegg: 7

I en bar, som ligger i toppetasjen på et hotell sitter en mann ved baren og sier til bartenderen;
Om jeg hopper ut av vinduet, å kommer opp igjen med heisen, spanderer du neste runde? Klart det sier bartenderen. Mannen tar fart og hopper ut vinduet. Etter en kort stund, kommer han opp igjen, ut av heisen. Dette er det en annen kar som ser, som spør bartenderen om det samme. Ja jøss, det er jo klart det, sier bartenderen. Deretter hopper andremann ut vinduet. Rett etter ser bartenderen bort på den første mannen som gjorde det mens han sier; Fader for en dust du kan være på fylla Supermann!
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-20 01:47
Antall innlegg: 405

OK- i mangel av teknisk innsikt så sier jeg bare at den jeg refererte til som Anniken har(blant mange) er den ang fruen som kommenterte si manns elskerinne som søtest...:)..Kjempefin og så på kornet;)
Takk Bris1 for at du ønsker og hjelpe meg..selvfølgelig i beste mening:)
Ellers er det bare dumt at folk som ikke bidrar med noe overhodet stadig uttaler seg!! Kom med noe morsomt..ler gjerne jeg:)
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-20 01:58
Antall innlegg: 405

Ave,, Det kommer vel litt an på hvor gammelt barnebarnet er da.
Har fått mange fine av den eldste...
Har mange fine jeg men side opp og flerfoldige spalter kan vi jo ikke ha alle samme.
kommer en!!søt herfra snaRT GLEEED DERE1!!!
 
Actros2014-02-21 04:55
Antall innlegg: 2135

-Pappa, er det sant at i Afrika så kjenner ikke en
mann sin kone før de gifter seg?
-Det skjer i alle land, min sønn.
 
CaB2014-02-21 11:55
Antall innlegg: 2926

Manden kommer ned til en computer-forretning.
- Jeg har en pc.
- Ja?
- Ja … Og den kører Windows.
- Ja?
- Ja … og … den virker altså ikke!
-Ja, det har du allerede sagt … Og …?
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-21 18:25
Antall innlegg: 405

For de som måtte ønske det så er annikeNS helige vits på side 8 nå:)

Herlig blant mange!!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-02-21 18:36
Antall innlegg: 11608

..men det er da hvis man viser 10 innlegg pr.side.
Viser du 15 innlegg pr.side, ligger vitsen som jonassindre fortsatt ler godt av på side 5.


Vet dere forresten hvorfor svensken satte sykkelen ved siden av sengen sin når han skulle legge seg?
Fordi han var så lei av å gå i søvne...
 
CaB2014-02-23 14:51
Antall innlegg: 2926

En litt tilårskommen kvinner var blitt innlagt for noen dager på Rikshospitalets gynekologiske avdeling.

Hun ble meget bestyrtet da hun fikk se den legeutdannede sønnen til en barndomsvenninne blant de mannlige gynekologene.

Hun vinket ham bort til sin seng en dag, trakk ham ned til seg og hvisket: -Si meg, vet din mor at du arbeider her?
 
JamesO - Ikke medlem lenger2014-02-23 19:22
Antall innlegg: 2649

Mattis hadde 200 reinsdyr. Til fylkesmannen søkte han om erstatning for tap av 180 reinsdyr. Neste år hadde han 250 reinsdyr. Nei nå må du gi deg sa fylkesmannen, du fikk jo 1 million i erstatning i fjor. Ja men de reinsdyra var jo døde, nå har jeg 250 ! Hvordan har du fått 250 reinsdyr nå når du tapte 180 i fjor ? Ja men dem va jo bare der sa Mattis, Jaja sa Miljøvernermannen hos Fylkesmannen jeg må jo beholde jobben min og om ingen søker om erstatning så mister jeg jobben. Gratulerer Mattis med 1,2 millioner i erstatning nå da....
 
Kikki582014-02-23 23:22
Antall innlegg: 528

En gammel dame gikk til legen for å høre hvor hjertet var. Hu hadde tenkt å ta livet sitt. Legen forklarte henne at det lå på høyde med brystvortene og sånn litt på venstre side.
Dagen etter kom hu tilbake flysint fordi hu hadde skutt seg i kneet.
 
JamesO - Ikke medlem lenger2014-02-24 12:24
Antall innlegg: 2649

Ante, Ante hvor har du gjort av jervkloa ? Hva slags jervklo ? Den som Nils laga på sløyden, den av metall. Vi må jo få skrapa opp daureinen før han kontrollørn kommer fra SNO.
 
Nixita2014-02-24 22:00
Antall innlegg: 4720

En bil blir stoppet av politiet fordi den kjører 20 km/t i en 80 sone. Føreren er en liten gammel dame på 85 år og i baksete sitter hennes jevnaldrende 3 venninner.“Frue” spør politimannen “hvorfor kjører du så sakte i en 80 sone?”. “Herregud mann” svarer den gamle damen ” se på veiskiltet, det står jo 20 på det!”. Politimannen rister på hodet og sier tålmodig: “Frue, skiltet forteller at du kjører på riksvei 20, ikke at fartsgrensen er 20 km/t." “Åaaaa sier du det, ja men det skal jeg huske,” svarer den gamle damen. Politimannen titter på damene i baksetet, og synes de ser ut til å være litt uvel og grønne i ansiktene. “Er det noe galt med dine venninner?” spør han. “Det ser ikke ut som de er helt friske." “Neida,” svarer den gamle damen. ”Du skjønner vi har akkurat svingt av riksvei 180..."
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?