Spillrom
Sjiraffen12
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede12
Mobilspill
Pågående8 999

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
CaB2014-02-15 14:23
Antall innlegg: 2926

Kunde: Heisann, jeg har et problem med Word.

Brukerstøtte: Okey, hva slags problem?

Kunde: Vel, jeg skrev inn tekst og så plutselig forsvant alt sammen!

Brukerstøtte: Bare forsvant?

Kunde: Ja.

Brukerstøtte: Hvordan ser skjermen din ut nå?

Kunde: Den viser ingenting, sier jeg jo! Jeg får ikke skrevet en eneste bokstav!

Brukerstøtte: Kan du flytte markøren rundt på skjermen?

Kunde: Det er ingen markør. Som sagt, jeg får ikke skrevet noen ting!

Brukerstøtte: Har monitoren din en strømindikator?

Kunde: Hva er en monitor?

Brukerstøtte: Det som ser ut som en tv. Har monitoren et lite lys som sier om den er slått på?

Kunde: Jeg vet ikke.

Brukerstøtte: Ok, se på baksiden av den tv-lignende skjermen, så finner du en strømkabel som går inn i skjermen . Ser du den?

Kunde: (lyden av fomling) Ja, jeg tror det!

Brukerstøtte: Topp! Følg ledningen, og se om den er plugget i stikkontakten.

Kunde: (mer fomling) Ja, det er den!

Brukerstøtte: Da du var bak monitoren, så du om det var en annen kabel der også?

Kunde: Nei...

Brukerstøtte: Vel, det skal det være. Du må titte på baksiden igjen og finne den andre ledningen.

Kunde: (Pause) Her er den!

Brukerstøtte: Følg den, og finn ut om den er plugget skikkelig inn i computeren din.

Kunde: (Fomling) Hrmmmf, jeg rekker den ikke...

Brukerstøtte: Okey, ser kabelen i det minste ut som om den er skikkelig på plass?

Kunde: Nei.

Brukerstøtte: Hvis du lener deg ekstra langt bak da?

Kunde: Å nei, det er ikke på grunn av vinkelen, det er fordi det er så mørkt her.

Brukerstøtte: Mørkt?

Kunde: Ja, kontorlyset er ikke på, så det eneste lyset her er lyset fra vinduet.

Brukerstøtte: Okey, skru på kontorlyset, da!

Kunde: Jeg kan ikke.

Brukerstøtte: Kan ikke? Hvorfor det?

Kunde: For strømmen har gått!

Brukerstøtte: Javel ja.. Da må du nok pakke sammen maskinen og levere den tilbake til der du kjøpte den

Kunde: Åh? Virkelig? Er det så alvorlig?

Brukerstøtte: Ja, det er det.

Kunde: Hva skal jeg si til dem da?

Brukerstøtte: Du kan si at du er alt for &#€%"%# DUM til å ha en PC.
 
Nixita2014-02-15 16:10
Antall innlegg: 4720

Navigasjon og kommunikasjonsfeil

Et helikopter fløy rundt over Seattle når en elektrisk feil plutselig slo ut alle navigasjons- og kommunikasjonssystemene. På grunn av skyene og tåken, kunne ikke piloten bestemme helikopterets posisjon og kurs for å komme seg til flyplassen.
Piloten så en høy bygning, fløy mot den og sirklet rundt. Han lagde en håndskrevet lapp og holdt den mot helikoptervinduet. På lappen sto det: "Hvor er jeg?" med store bokstaver.
Folk inne i bygningen reagerte fort på pilotens lapp, lagde en stor plakat og viste den ut mot piloten. På den sto det: "DU ER I ET HELIKOPTER!"
Piloten smilte, vinket, så på kartet sitt og fant kursen for å fly til "Seatec airport" , og landet trygt.
Etter at de landet lurte andrepiloten på hvordan skiltet med "DU ER I ET HELIKOPTER!" hadde hjulpet han med å finne veien til flyplassen.
Piloten svarte "Jeg skjønte det måtte være Microsoft-bygningen, for de ga meg et teknisk riktig, men fullstendig ubrukelig svar".
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-16 14:41
Antall innlegg: 405

AnnikenN;)

På side 8 i denne tråden hadde du e vits som æ flirte godt av:)
I går i festlig lag,gjenfortalte jeg den,og den vakte STOR begeistring!!
Folket lo og lo:)
Klarte ikke å dy mæ så æ fortalte den te taxisjåføren på vei hjem:)

Han hylte av latter og sa: Denne husker jeg,tar den på pauserommet:)))

Til og med svigersønnen sa:DEN va rågo:)

Takk ..artig
 
ave - Administrator2014-02-16 16:22
Antall innlegg: 4986

Hvilken side vitsene dukker opp på er avhengig av innstillinger for visning av forumsinnlegg.

Jeg hadde en innstilling på 15 innlegg pr.side, og da fant jeg ingenting.

Da jeg stilte inn på visning av 10 innlegg pr. side, så dukket det opp en vits jeg syntes var ganske morsom, ja :)
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-16 16:29
Antall innlegg: 405

OK,,ka tolke æ så av det??

Var en hyllest t AnnikeN
 
bris12014-02-16 16:57
Antall innlegg: 2593

jonassindre, siden du skrev inne i tråden og ikke direkte til Anniken var vel hensikten også å gjøre oss andre oppmerksom på en god vits? Tror ave forsøker å hjelpe, jeg.
Jeg lette også og fant en god en på side 7, men det er kanskje ikke riktig vits. Det spiller mindre rolle, lo godt av den jeg fant. Er ingen vitsemaker selv, men finner mange gode her inne :-))
 
terø2014-02-16 17:05
Antall innlegg: 1916

Du far, hva er egentlig en sjef ?
- En sjef, gutten min, det er en som kommer sent på kontoret når jeg kommer tidlig - og som kommer tidlig når jeg kommer sent.
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-16 17:29
Antall innlegg: 405

Bris1..jeg starta innlegget med AnnikeN..Håpe ho forsto det
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-16 17:35
Antall innlegg: 405

Herrejøsses.. må vi være så innmari teknisk korrekt og inntelligent;??
Anniken1..du vet ka å mene ..den e herlig
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-16 17:37
Antall innlegg: 405

Trodde for øvrig at noen leste ALT ut fra kommentarene å dømme:)
 
Riaa752014-02-16 19:11
Antall innlegg: 1329

Digger denne tråden, mange icebreakers her.
Har man ikke noe å snakke om er det bare å dra opp mobilen, finne denne tråden og utvalget er jo utsøkt :))
 
Riaa752014-02-16 19:16
Antall innlegg: 1329

To amerikanske hvaler var ute og svømte. Plutselig utbrøt den ene hvalen : Let's do a blowjob!
- yeah, man. Let's do a blowjob.
Som sagt så gjort. De to hvalene blåste vann på et skip, slik at det sank . Da sa den samme hvalen som hadde fått ideen:
Hey, Let's eat the seamen!
-oh, no! I can do a blowjob, but I won't eat seamen!
 
Zebus2014-02-16 19:44
Antall innlegg: 19

Ekte mannsmot: det er å ta med seg den dama hjem fra fest, ta henne med på soverommet, kle av henne og si til kona at hun må fløtte seg litt.
 
Zebus2014-02-16 19:57
Antall innlegg: 19

En eldre dame kom gående med to svarte søppelsekker på slep. Det var et lite hull i den ene sekken og en hundrelapp falt ut.
En politimann som så dette og spurte hva som sto på. Damen svarer at sekken er full av hundrelapper, men at hun ikke har stjålet dem.
Jeg bor like ved fotballbanen og mannfolka bruker å tisse i min hage når det er kamp.
Da står jeg der på lur med hekksaksa og sier:
"Hundre kroner ellers klipper jeg den av"
Det var ingen dum ide, ler politimannen, er det hundrelapper i den andre sekken også?
Nei, det er ikke alle som betaler skjønner du.
 
CaB2014-02-16 21:01
Antall innlegg: 2926

En vaskeekte sjørøver med trebein, krok og lapp over øyet kom inn på en bar og bestilte en øl.
Bartenderen hadde aldri hatt en ekte sjørøver som kunde, og benyttet anledningen til å spørre:
- Si meg en ting, hvorfor har du egentlig trebein?
- Jo, det skal jeg fortelle deg, sa sjørøveren. - En dag vi kom opp i orkan, sank skuta under oss, også kom det en hai og glefset i seg beinet mitt.
- Hvorfor har du krok, da? fortsatte bartenderen.
- En gang vi bordet et skip, var det en som klarte å hogge av meg høyrehånda. Derfor har jeg krok der.
- Men hvorfor har du lapp over det ene øyet, da? spurte bartenderen til slutt.
- Jo, det skal jeg også fortelle deg, sa sjørøveren. -En gang vi lå i havn, fløy det en måke rett over hodet på meg, og tror du ikke den skeit rett i øyet mitt!
- Går du med lapp bare for det? spurte bartenderen forvirret.
- Ja visst, sa sjørøveren. - Det var nemlig første dag jeg hadde krok i stedet for hånd!
 
CaB2014-02-16 21:06
Antall innlegg: 2926

Det var en same som gikk inn i en butikk og spurte om de hadde kald kaffe? Damen bak disken svarte: "Nei, vi har varm kaffe."

Samen gikk, og kom tilbake neste dag og spurte: "Har dere kald kaffe?" "Nei," sa damen bak disken.

Da samen hadde gått tenkte damen at hun kunne la en kopp kaffe stå og kjøle seg til den ble kald.

Neste dag kom samen og spurte: "Har dere kald kaffe?" "Ja i dag har vi kald kaffe." Da sa samen: "Flott! Kan du varme den for mæ?"
 
gompedyret2014-02-16 22:06
Antall innlegg: 4381

Når noen henviser til sidenumre uten å si noe mer, kan vi nok være sikre på at de bruker standard innstillinger, altså ti innlegg per side.

Med andre ord er vitsen til AnnikenN nummer 74 i rekken. :)

Obligatorisk vits:

To jegere er ute i skogen når en av dem kollapser på bakken. Han ser ikke ut til å puste og øynene er glassaktige. Kameraten tar raskt frem telefonen og ringer nødtelefonen:
"Vennen min er død! Hva skal jeg gjøre?"
"Ta det rolig, sier stemmen i den andre enden. Jeg kan hjelpe deg. Aller først, la oss forsikre oss om at han er død."
Det blir stille i noen sekunder, deretter høres et geværskudd.
"OK, hva gjør jeg nå?"
 
miamaria2014-02-16 23:30
Antall innlegg: 1002

da er yndlingvitsen til tobias (5) uunngålig:
per forteller ole:
- i går skjøt jeg en hare på hundre meter!
ole svarer: det var en lang hare!
- jeg mener, i går skjøt jeg med et gevær på hundre meter en hare!
ole: det var et langt gevær!
- du forstår ikke! jeg sier jo at i går skjøt jeg på hundre meter en hare med gevær!
ole: da var det jamen flaks at ikke haren skjøt først!
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-17 03:20
Antall innlegg: 405

Kan vi ta grisevitsa her eller blir vi addmininistrert bort???
 
ave - Administrator2014-02-17 05:00
Antall innlegg: 4986

Dersom vitsen defineres som direkte upassende i et forum som også er tilgjengelig for mindreårige, vil vi måtte vurdere det, ja.
Samtidig forventer vi at den enkelte klarer å foreta en selvsensur på hva som deles her.

En tommelfingerregel kan f.eks være at "ville jeg som bestemor dele denne vitsen med barnebarnet mitt"?
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?