Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 869

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Chiraff2019-09-30 12:29
Antall innlegg: 15807

Erna Solberg reiser til Washington for å ha møte med Donald Trump. Etter å ha spist en bedre middag sier Trump:
– Well Erna, I don’t know what you think of the members of your Cabinet, but mine are all bright and brilliant.
– How do you know? spør Erna.
– Oh well, it’s simple», sier Trump.
– They all have take special tests before they can be a minister.
– Wait a second.
Han vinker på Mike Pence og sier til ham:
– Tell me Mike, who is the child of your father and mother, who is not your brother and is
not your sister?
– Ah, that’s simple Mr. President, sier Mike.
– It is me!
– Well done Mike,» sier Trump og Erna er MEGET imponert.
Etter at samtalene er fullført reiser Erna tilbake til Oslo igjen. På flyet hjemover ble hun sittende og tenke på intelligensnivået til de øvrige ministrene i regjeringen. Tilbake på kontoret ringer hun til Siv Jensen og ber hun komme inn til seg. Jensen gjør som sjefen sier og kommer med en gang.
– Siv, si meg, hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster? Jensen tenker og tenker uten å finne svaret.
– Den var ikke grei! Kan jeg få lov til å tenke litt mer på den?
– Erna ønsker å være litt grei med Jensen så hun sier:
– Ja, det er greit. Du får 24 timer!
Jensen går tilbake til kontoret sitt mens hun tenker så det knaker. Etter å ha grublet en liten stund kaller hun sammen staben sin, og legger problemstillingen frem for dem. Men ingen i staben kan komme med noen løsning. Etter 20 timer av 24-timers fristen har Jensen fortsatt ikke komme med noen løsning. Hun begynner å bli svært bekymret, for hun skjønner at denne testen kan bety et være eller ikke være for hun i regjeringen og hun har bare 4 timer igjen til å finne løsningen. Plutselig får hun en lys idè:
– Jeg spør Børge Brende! Han er en ordentlig smarting, kanskje han vet
svaret!
Jensen skynder seg over til Utenriksdepartementet og inn på kontoret til Børge Brende.
– Børge du må hjelpe meg, sier hun. Erna har gitt meg en vanskelig oppgave, og jeg tror det står om plassen min i regjeringen.
– Hva er problemet da? spør Brende.
– Nå skal du høre, sier Jensen.
– Hvem er barn av din far og din mor, som ikke er din bror, og heller ikke din søster?
– Det er enkelt, sier Brende.
– Det er meg!
– Ja, selvsagt!, sier Jensen og løper tilbake til statsministerens kontor.
– Erna, nå har jeg svaret! Det er Børge Brende!
Erna ser opp på Jensen med et litt sørgelig blikk og sier:
– Det var synd Siv, men svaret er galt. Riktig svar skal være Mike Pence….
 
GloriaM2019-10-04 08:47
Antall innlegg: 994

Ha ha, en avansert utgave av en eldgammel vits dette ...

Her er den gamle versjonen: En gjest prøver å konversere med kelneren på Grand kafé og være litt morsom.
"Kelner, vet De at deres mor har en sønn som ikke er deres bror?"
"Nei", svarer kelneren etter å ha tenkt seg om.
"Det er dem det vet De."
En gjest ved nabobordet overhører samtalen og bestemmer seg for å prøve den samme vitsen neste gang han er på restaurant:
"Vet de at deres mor har en sønn som ikke er deres bror?"
"Nei", blir svaret igjen.
"Det er kelneren på Grand det, vet de."
 
Chiraff2019-10-04 11:35
Antall innlegg: 15807

Bra ;-)

Erna Solberg besøkte Nordlandssykehuset for Psykiatri i Bodø og ble vist rundt av overlegen.
- Hvordan finner dere ut av om folk er syke nok til å bli innlagt? spurte Erna.
- Vi fyller et badekar med vann, gir dem en teskje, en kopp og en bøtte, og ber dem tømme badekaret.
- Nåh, sa Erna.
- De fleste bruker vel bøtten fordi det går fortest?
- Nei, svarte overlegen. De friske drar ut proppen. Vil du ha en seng ved vinduet?
 
GloriaM2019-10-04 11:46
Antall innlegg: 994

hahaha!
 
GloriaM2019-10-09 07:36
Antall innlegg: 994

What´s the difference between a bachelor and a toilet?
Well ... the bachelor is single you see
the toilet is WC
 
klunk - Ikke medlem lenger2019-10-22 16:34
Antall innlegg: 343

Dyrelegen ringer hjem til elgjeger Hansen: "Deres kone er her med den gamle elghunden deres, er det i orden at jeg gir den gamle tispa en siste injeksjon, slik at hun sovner stille inn"? "Det er helt i orden doktor", svarer Hansen. "Og bikkja kan du bare slippe ut, hun finner veien hjem på egen hånd".
 
Nixita2019-10-22 17:25
Antall innlegg: 4720

HAHA :)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-22 22:05
Antall innlegg: 4429

!!!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2019-10-22 23:12
Antall innlegg: 11608

Sherlock Holmes og Dr Watson var på telttur i skogen.
Midt på natten dulter Holmes borti Watson og spør :

- "Når du ligger ute i naturen og ser opp på stjernehimmelen på denne måten. Hva tenker du da?"

- "Tja", svarte Watson. "Jeg tenker jo på hvor små og ubetydelige vi mennesker er, og hvor stort verdensrommet er, og....

- "Din idiot!", avbryter Holmes. "Det er noen som har rappa teltet vårt!"

 
Darrang2019-10-24 14:24
Antall innlegg: 1121

Oppe i Empire State Building er det en bar
Der sitter to karer og drikker og juger sammen
Plutselig sier den ene: "Vet du, her i Empire State building, kan man bare kaste seg ut, så blir man båret av oppvinden, og lander pent på bakken."
"Hæ?" sier den andre. "Det kan da ikke stemme!"
"Jo da sier den første. Hvis du kaster deg ut av vinduet her, svever du bare sakte og rolig ned og lander pent på bakken."
"Nei, dette må du bevise!"
Så den første går ut på gesimsen, kaster seg ut, og den andre ser hvordan han svever pent og rolig ned mot bakken.
Mannen tar heisen opp igjen og kommer bort til kameraten i baren. "Så du det?"
"Ja, jeg så jo det!"
"Nå er det din tur"
"Ja, ja", svarer kameraten. "Hvis du kan, så kan vel jeg." Han kaster seg ut, og det går som det må, han klasker i bakken, og ambulansen kjører ham bort.
Oppe i baren sitter den andre mannen. Bartenderen snur seg mot ham og sier: "Faen du er jævlig i fylla, Superman!"
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-24 16:02
Antall innlegg: 4429

Jeg kan absolutt ingen historier. Husker jeg kunne en om svensken og dansken og nordmannen en gang i tida... Hm, ikke noe å gjøre med det. Godt andre har noe på lager!
 
pelagonia2019-10-24 22:07
Antall innlegg: 105

Takk for all latter :)
 
Darrang2019-10-26 17:32
Antall innlegg: 1121

En mann var ute etter jobb og gikk innom alle steder han kunne tenke seg for å tigge om ansettelse
Han kom til en finere herreekvipering, og den hovne butikkinnehaveren kastet ett blikk på ham og tenkte: han der skal jeg bli fort kvitt.
"Javel", hvis du kan selge denne grusomt stygge dressen i gullamé, størrelse 58, som har hengt her i 10 år, mens jeg er ute til lunsj, er jobben din."
Da han kom tilbake fra lunsj, var dressen solgt.
"Hva!!" roper butikkinnehaveren. "Hvordan gikk det for seg?"
"Jeg klarte å prakke den på en kunde, jeg", sa mannen fornøyd.
"Men ... men, protesterte ikke kunden?"
"Nei da .... men førerhunden knurret."
 
Nixita2019-10-26 18:56
Antall innlegg: 4720

Hehe smart hund :)
 
Ordputter - Ikke medlem lenger2019-10-26 20:10
Antall innlegg: 4429

!!! Da ble jeg minna på at blindeforbundet ringer for å få meg tilbake som giver, men jeg tar ikke telefonen...
Kanskje jeg kan ta en liten fra virkeligheten?
For mange år siden inne hos bakeren i den vesle sørlandsbyen. Min far har blitt sendt dit for å hente brød. Han var stein stokk døv pga. et virus. Da kommer hans søster som bor på landet inn i butikken; og hun skravler fælt. Min far lo godt da han kom hjem og fortalte meg at Kitty hadde glemt at han var døv! Han hadde prøvd å lese på munnen; men det gikk så fort; og til slutt sto han bare å smilte til henne å slo ut med armene... Men hun gikk fornøyd ut fra bakeren og trodde at han hadde fått meg seg alt.
 
aiai - Ikke medlem lenger2019-10-29 13:14
Antall innlegg: 28


En gang da hovedstaden fortsatt het Kristiania og det gikk damp­båter på fjorden, ble kapteinen irritert på styrmannen, som alltid kom for sent til avgangen i Drøbak. Styrmannen unnskyldte seg:

– Jammen, jeg må da få lov til å besøke familien.

– Sludder. Du har jo kone og barn i Kristiania.

– Ja, men jeg har en liten filial her i Drøbak også!
 
trud2019-10-29 14:07
Antall innlegg: 7388

På skolen fikk vi en liten hageflekk hver til å dyrke på da vi var 13 år. Frøene ble gitt oss av Norske Hagebruksselskapers Landsforening. Om høsten fikk vi utlevert lodder fra denne foreningen - måtte selge dem som takk for frøene.
Jeg solgte mine lodder - de som var igjen kjøpte foreldrene mine.
Det viste seg at på min skole var det to lykkelige vinnere - og jeg var en av dem.. Tiden gikk, jeg drømte om hytte, bil, TV eller noe annet flott - men gevinsten kom - og det var 20kg hønsemøkk. Sekken tok jeg på sykkelen hjem og den tok pappa seg av - flottere roser hadde ingen sett på mange år.... og jeg har aldri siden kjøpt lodd i noe landslotteri.... Tøff lærdom..

 
harry2019-10-29 16:26
Antall innlegg: 126

Krist Novoselic som var bassist i Nirvana mener at dette er verdens morsomste vits:
Nurse: "Doctor, the blind man is waiting!"
Doctor: "Tell him he can't see me right now."
 
LilleLaila2019-11-01 02:36
Antall innlegg: 3144

hahaha, den var fin da!
 
Chiraff2019-11-15 11:57
Antall innlegg: 15807


Mannen satte seg vis à vis en kortvokst på toget. Etterhvert kjeder han seg og spør medpassasjeren:

"Spiller du kort"?

"Nei", svarer han - "jeg er født sånn"!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?