Spillrom
Sjiraffen23
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede24
Mobilspill
Pågående8 934

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
BulletproofC2014-05-24 21:11
Antall innlegg: 42

Niende klasse har gym. Idag skal vi starte gymmen med ryggsykling. Nesten alle sykler, bare ikke Frode. Hvorfor sykler du ikke spør frøken.
Jeg kjører moped jeg svarer Frode.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-05-26 09:33
Antall innlegg: 11608

Hva heter grisenes yndlingsballett?

Svinesjøen....
 
Nixita2014-05-27 23:02
Antall innlegg: 4720

Forskjellen på dumhet og genialitet er at genialitet har sine begrensninger....
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-05-31 13:43
Antall innlegg: 11608

Et fly tok av fra fra New York, og etter å ha nådd en komfortabel marsjhøyde, kom kapteinen med en annonsering over høyttaleranlegget:
- Damer og herrer, dette er kapteinen. Velkommen til Flight Number 293, nonstop fra New York til Los Angeles. Været forut er bra og dermed skulle vi ha en jevn og rolig flytur. Len dere tilbake og slapp av... Å SVARTESTE!
- stillhet -
- trykkende stillhet -

Etter noen minutter kom kapteinen tilbake på høyttaleranlegget og sa:
- Damer og herrer, jeg beklager hvis jeg skremte dere i sted. Mens jeg snakket med dere så greide flyvertinnen uheldigvis å søle en kopp med glodvarm kaffe i fanget mitt. Dere skulle sett hvordan jeg ser ut foran på buksen min!

En passasjer fra økonomiklassen ropte:
- Det er ingenting! Du skulle sett baksiden av min!
 
auau2014-05-31 16:45
Antall innlegg: 37956

Mere fly: Etter at flyet er kommet i marsjhøyde og kapteinen har informert passasjerene om forventet ankomsttid, værforhold etc og ønsket god reise, glemmer han å slå av høytaleren. Han lener seg tilbake og henvender seg til annenpiloten med følgende utbrudd: Oi, nå hadde det smakt med ei dame og en kald øl. Forferdet oppfatter en av flvertinnene raskt situasjonen fra bakerst i flyet. Hun iler fremover til cockpit for å avverge ytterligere fleipeflauser, mens en passasjer hoier til henne: Frøken, du glemte ølet!
 
akric2014-06-01 01:12
Antall innlegg: 455

Enda mer fly. På en måte. For det var en tysker, en amerikaner og en japaner som strandet på en øde øy etter en flyulykke. Heldigvis var det skog på øya, så de fant ut at de både kunne bygge en flåte og skaffe proviant. Tyskeren to kommandoen og sa at han og amerikaneren skulle hogge trær og bygge en flåte, mens japaneren kunne stikke inn i skogen og sørge for proviant. "The two of us will build a raft, while you make sure of the supplies", sa han. Japaneren var enig og smatt av gårde, mens de to andre bygde i vei. Etter et par dager var flåten ferdig, men japaneren var ikke kommet tilbake. Etter hvert ble flåtebyggerne lei av å vente, og gikk inn i skogen for å lete. Plutselig spratt japaneren fram fra bakom et tre og ropte gledesstrålende: Supplies!

 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-06-06 18:01
Antall innlegg: 11608

Visstnok sann historie fra Fjernsynskjøkkenet.
Denne gang på tur ut på Finnmarksvidda, hvor Ingrid Espelid var nysjerrig tilskuer til vertinnens dampende reinsdyrgryte som var under oppkok.

- "Du bruker ikkje fløyte, da?"
- "Trenger ikke fløyte. Han Mattis veit når det er mat"
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2015-06-08 15:12
Antall innlegg: 11608

En blikkenslager skrev til bransjeforeningens rådgivende organisasjon og fortalte at han hadde funnet ut at saltsyre var godt til å rense tilstoppede avløpsrør.
Rådet svarte : "Saltsyrens virkningsfullhet er uomtvistelig, men den korrosive destillasjonsrest er inkompatibel med metallisk bestandighet."
Blikkenslageren skrev tilbake at han var glad rådet var enig med ham.
Rådet forsto ikke blikkenslagerens reaksjon og sendte ham et nytt brev : "Et evt. ansvar for frembringelse av toxikale og noxiøse residier med saltsyre kan ikke tas herfra, og vi anbefaler at de innfører en alternativ prosedyre."
Ordet "innfører" var så godt som det eneste blikkenslageren forsto, så han skrev tilbake at det gledet ham at rådet nå ville innføre fremgangsmåten.
I ren fortvilelse gikk rådet til sin egen blikkenslager, og ba ham om å formulere et siste svar.
Det gjorde han med følgende korte setning :

"Bruk ikke saltsyre! Det eter rør og hele dritten!"
 
Gullet802015-06-08 16:51
Antall innlegg: 28

Ole: Mamma.. Hvordan ble jeg til? Moren var litt usikker på hvordan hun skulle forklare det her og fant heller ut at hun skulle gi han en trollhistorie. Mor: jo du planter et frød i jorda, vannet godt og holder ugrasset unna. Som sakt så gjort, så gikk Ole ut å plantet et frød i blomsterbeddet. Han stelte pent med det hver dag,luka bort ugress og vannet godt hver kveld. Tida gikk og det lille frøet hadde begynt å spire og Ole kunne nesten ikke vente.. En dag kom det et skikkelig ruske vær hvor himmelens sluser hadde åpnet seg. Ole kom hjem fra skolen og fortet seg bort for å se hvordan det stod til med frø spiren hans.. Da han kom bort til beddet så satt det en stor slimete padde der og kvekket. Ole: Å fy så stygg du er... Hadde det ikke vært for at jeg var faren din så skulle jeg jaga deg langt vekk!!!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2015-09-21 15:19
Antall innlegg: 11608

Han til henne etter endt hyrdestund :

- Hadde jeg visst du var jomfru, skulle jeg tatt meg litt bedre tid.
- Sukk.... Hadde jeg visst du hadde bedre tid skulle jeg iallefall tatt av meg strømpebuksa først!
 
AaseB2015-11-20 19:04
Antall innlegg: 8147

En and går inn på en pub og bestiller en halvliter øl og et skinkesmørbrød. Bartenderen ser på ham og sier: "Ærlig talt! Du er en and."
"Jeg ser at øynene dine fungerer", svarer anda.
"Og du kan snakke!" utbryter bartenderen.
"Ørene dine virker også tydeligvis", sier anda. "Hvis du ikke har noe imot det, kan jeg gjerne få ølen og maten min nå!"
"Selvsagt, beklager", sier bartenderen og tapper opp andas halvliter.
"Det er bare det at vi vanligvis ikke får besøk av ender her på denne puben. Hva gjør du egentlig her i området?"
"Jeg arbeider på byggeplassen over veien", forklarer anda.
Bartenderen er forvirret og ønsker å vite mer, men tar hintet når anda plukker fram en avis fra vesken sin og starter å lese.
Anda leser ferdig avisa, drikker ølen, spiser smørbrødet, sier farvel til bartenderen og forlater stedet.
Det samme gjentar seg i to uker. Så en dag kommer sirkuset til byen.
Sirkusdirektøren kommer inn på puben for å få seg en halvliter og bartenderen spør ham: «Du er med i sirkuset, ikke sant? Vel, jeg vet om en and som ville vært strålende som artist i sirkuset. Han både snakker, drikker øl, spiser smørbrød og leser aviser! "
"Høres fantastisk ut," sier sirkusdirektøren og legger visittkortet sitt på bardisken. "Be ham ringe meg."
Neste dag når anda kommer inn på puben, sier bartenderen, "Hei, herr and. Jeg tror jeg er i stand til å skaffe deg en flott jobb, der du kan tjene ordentlig mye penger."
"Jeg er alltid på jakt etter neste jobb," sier anda. "Hvor er det?"
"På sirkus", sier bartenderen.
"På sirkuset?", gjentar anda.
"Det er riktig," svarer bartenderen.
"Sirkuset med det store teltet?", spør anda igjen.
"Jepp," svarer bartenderen.
"Med alle dyrene som lever i bur og artister som bor i campingvogn?" sier anda.
"Selvfølgelig," bartenderen svarer.
"Og teltet har sider av lerret, og et tak av lerret med et stort hull i midten?" spør anda igjen.
"Det er riktig!" sier bartenderen.
Anda rister forundret på hodet og utbryter:
"Hva i all verden har de tenkt å bruke en bygningsarbeider til?!"
 
terø2015-11-23 17:43
Antall innlegg: 1916

Far åt brura tale før døtte sinæ o den unge brudgommen.
- O so håpa e at sole vil sjinæ på ækteskapet dikka
slek ho ha sjene på mor di o me.
Mor åt brura ser ned o seie hælvhøgt:
- Då ska dø sannæle kji bi solbrænde.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2015-11-23 20:36
Antall innlegg: 11608

Den ene psykologen til den andre :

- Du har det bare bra. Hvordan er det med meg?
 
terø2015-11-23 21:00
Antall innlegg: 1916

Olga fylte år og skulle ha selskap. Ho samrådde seg
med nabokona - som var god granne.
- Du lyt vel be mange du ?
- Å nei, det blir no berre dei mest nærgåande, svara Olga.
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2015-12-14 15:52
Antall innlegg: 11608

To tomater skulle gå over en vei, og så kom det en bil i full fart.
Begge tomatene fikk kastet seg i sikkerhet, og da sa den ene tomaten til den andre : "Søren og. Nå ødela du hele vitsen!"
 
terø2015-12-15 13:10
Antall innlegg: 1916

Du far, hva er egentlig en sjef ?
- En sjef,gutten min, det er en som kommer sent på
kontoret når jeg kommer tidlig, - og kommer tidlig
når jeg kommer sent.
 
Nixita2015-12-16 13:03
Antall innlegg: 4720

To blondiner var i skauen for å finne seg ett fint juletre..... De frøs mer og mer .. Til slutt sa den ene blondinen: " Nei nå gidder jeg pinadø ikke mer... nå finner vi oss ett tre uten pynt !!!
 
terø2015-12-17 10:29
Antall innlegg: 1916

Dette hende på ein fest ein stad i Valdres.
Ein kjekk ung mann kom med kurs mot ei jente som sat
benka ved eit bord saman med fem- seks venninner.
- Har du tenkt å danse, spurde han galant.
- Javisst,svara jenta fornøgd og reiste seg.
- Det er fint, svara guten, - då låner eg stolen din.
 
Nixita2015-12-17 21:44
Antall innlegg: 4720

Fruen i huset var misfornøyd med bilen sin og beklaget seg overfor sin mann.
– Kjøp en overraskelse til meg i julegave! Når jeg setter foten ned skal den akselerere fra 0-100 på mindre enn 4 sekunder, sa hun.
– Helst en lyseblå! la hun til.
Full av forventninger gikk hun julaften i møte. – Hun fikk en flott lyseblå badevekt.
 
Nixita2015-12-17 21:46
Antall innlegg: 4720

Mannens 5 aldre:

1) Han tror på julenissen.
2) Han tror ikke på julenissen.
3) Han kler seg ut som julenissen.
4) Han ser ut som julenissen.
5) Han tror han er julenissen.
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?