Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 930

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rameau2014-02-08 22:05
Antall innlegg: 16

Engle-Märtha blir dekt ta fjær når a mediterer, skriver 'a i boka, og da kom je på den gamle vitsen om at forskjellen på ei høne og ei mus, er at høna har fjær på musa, mens musa har pels på høna, gitt.
 
Riaa752014-02-08 22:53
Antall innlegg: 1329

En norsk trailer sjåfør var på vei med en last pingviner som skulle til akvariet i Bergen. Midt oppe på fjellet får han motorstopp, og mens han står langs veien, stanser det en svensk trailer. Svensken spør om han kan hjelpe, og normannen ber han kjøre pingvinane til akvariet.
Dagen etter kjører nordmannen inn i Bergen, og i det første lyskrysset han kommer til, får han øye på svensken som står på fortauet og venter på grønt lys med alle pingvinene bak seg.
- Hva i all verden gjør du her? spør nordmannen, -pingvinene skulle jo til akvariet.
- Der var vi i går svarer svensken, - i dag skal vi på kino.
 
CaB2014-02-09 12:26
Antall innlegg: 2926

En blondine ringer til kjæresten sin og sier: "Kan du komme over og hjelpe meg. Jeg har kjøpt et kjempe-puslespill, og jeg finner ikke ut hva jeg skal gjøre."
Kjæresten hennes spør: " Hva skal det bli, når det er ferdig?"
Blondinen sier: "Etter bildet på esken, så skal det bli en hane".

Kjæresten bestemmer seg for å gå over og hjelpe henne. Hun lukker ham inn,og viser ham alle brikkene på bordet.
Han ser på brikkene et øyeblikk. Så ser han på esken.

Så sier han: "Det spiller ingen rolle hva vi gjør. Vi klarer aldri å legge disse brikkene, sånn at de kommer til å ligne på en hane".

Han tar hånden hennes og sier: "Nå tar vi en kopp kaffe og så......"

Han sukker dypt......

"Så heller vi all Corn Flaksen tilbake i pakken igjen".
 
Kikki582014-02-09 14:42
Antall innlegg: 528

Hva er likheten mellom en ølflaske og en blondine?
 
CaB2014-02-09 18:32
Antall innlegg: 2926

Begge er tomme fra halsen og opp.
 
CaB2014-02-09 18:35
Antall innlegg: 2926

Vi er i et fly på vei til Paris, og en blond kvinne reiser seg opp og flytter til et ledig sete på førsteklasse. En flyvertinne ser henne gjøre dette, og sier høflig at kvinnen må sitte på økonomiklassen siden det er denne typen plass hun har kjøpt billett til.

Blondinen svarer:

- Jeg er blond, jeg er vakker, jeg skal til Paris, og jeg blir sittende her.

Etter flere mislykkede forsøk på overtalelser, går flyvertinnen inn i cockpit og informerer pilotene om den blonde setetyven. Co-piloten kommer ut til blondinen og forklarer hvorfor hun ikke kan bli sittende på førsteklasse, hvorpå hun svarer:

- Jeg er blond, jeg er vakker, jeg skal til Paris, og jeg blir sittende her.

... Co-piloten returnerer til cockpit, og foreslår at de bør kalle opp flyplassen i Paris for å be om at kvinnen blir anholdt ved ankomst.

Piloten sier:

- Dere sier hun er blond? Jeg fikser dette, jeg har en blond kone, jeg snakker flytende blondsk.

Han går ut til blondinen og hvisker noe i øret hennes, og hun sier:

- Åh, beklager, det visste jeg ikke.

Så går hun raskt tilbake til sitt opprinnelige sete på økonomiklasse uten mer oppstyr.

Flyvertinnen og co-piloten spør overrasket hvordan piloten løste dette problemet?

- Jeg sa bare at førsteklasse ikke går til Paris!
 
frida82014-02-10 08:50
Antall innlegg: 147

En gutt blir påkjørt og sendt til sykehus. Der tar overlegen imot ham og utbryter: Men det er jo min sønn! Overlegen var imidlertid ikke guttens far. Hvordan kan det ha seg?
 
Krepsefrua2014-02-10 08:56
Antall innlegg: 1822

Hun var 17 år og nylig blitt gravid. Da moren fikk vite det, ble hun sjokkert :
- Tenk noe så dumt, falle rett i armene på den første og beste du treffer.
- Men mamma da, han var verken den første eller den beste..
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-02-10 09:00
Antall innlegg: 11608

Frida : Kan det være en kvinnelig overlege vi snakker om her ;)
 
frida82014-02-10 09:33
Antall innlegg: 147

Ja, hun var guttens mor.
 
CaB2014-02-10 22:11
Antall innlegg: 2926

En mann sjekker inn på Gardermoen for en tur til London, og han spør billettagenten:
- Kan du sende en av koffertene mine til New York, en til Tokyo og en til Roma ?
Billettagenten svarer:
- Nei, det kan vi ikke.
- Hvorfor ikke, dere gjorde det forrige uke!
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-02-10 22:45
Antall innlegg: 11608

Har dere forresten hørt den om elefanten som skulle sjekke inn på flyet?
 
AaseB2014-02-10 23:48
Antall innlegg: 8147

Nei, fortell gjerne om den.

Er den noen som har peiling på om den kvinnelige skihopperen Sølvi Normalbakken er med i den norske OL-troppen?
 
Erik75 - Ikke medlem lenger2014-02-10 23:49
Antall innlegg: 11608

Ja, hun er med.
Samme med den finske langrennsløperen Hakki Hälinen ;)
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-11 00:38
Antall innlegg: 405

Og etter han kommer Matti Kusa;)
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-11 00:40
Antall innlegg: 405

Så har vi alle de som sjekket inn på flyet FØR elefanten:
 
jonassindre - Ikke medlem lenger2014-02-11 00:42
Antall innlegg: 405

KUeng..SVINdal..BJØRNdale n
 
harry2014-02-11 09:53
Antall innlegg: 126

Tro det eller ei, men ei i slopestylekonkurransen heter TURSKI!
 
CaB2014-02-11 10:07
Antall innlegg: 2926

Ekteparet lå og sov da telefonen ringte klokka 2 om natten.

Kona (en blondine) tok telefonen, lyttet, og sa:
- Hvordan skal jeg vite det ? Det er milevis herfra.

- Hva var det kjære ?

- Det var en tåpelig dame som ville vite om kysten er klar !
 
CaB2014-02-11 10:11
Antall innlegg: 2926

En blond ung dame hadde akkurat blitt dumpa av typen og var skikkelig nedfor. Hun fant ut at livet var uten mening, så hun gikk ned på bryggene og langt ut på en utstikker. Hun stod der og samlet mot til å hoppe i havet da en ung mann tok henne i armen og begynte å snakke til henne. Han sa: "Jeg er sjømann og skal seile til Amerika i morgen tidlig. Jeg skal smugle deg ombord i båten og ta godt vare på deg." Jenta var enig og den unge sjømannen smuglet henne ombord og gjemte henne i en livbåt. Hver eneste dag brakte han henne mat og de hadde vill og lidenskapelig sex. Dette pågikk i tre uker. En dag inspiserte kapteinen båten, og løftet på presenningen over livbåten der jenta gjemte seg. Han begynte straks å forhøre henne, og hun fortalte om den snille sjømannen som reddet henne og er så snill med henne. Kapteinen sa: "Unge dame, ditte e ferjå til Sulesund."
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?