Spillrom
Sjiraffen16
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede16
Mobilspill
Pågående9 035

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 00:08
Antall innlegg: 6062

Jojo nå leste jeg en artikkel om Dolores C, og jeg er jo ikke mye enig med det hun sa om covid19-pandemien.. Men likevel står jeg for å bringe inn info i debatten som ser på saken fra ulike vinkler.
 
trymare2021-03-14 00:20
Antall innlegg: 871

Så du Aran bryr deg ikke om hvor fakta kommer fra, du bare deler det du er enig i. Du senker debatten til et svært lavt nivå med din fremgangsmåte.


Du deler det du i farta oppfatter som vitenskapelig, sier du. Problemet er at din oppfattelse av vitenskap er feil. Linkene du sender er fulle av løgner, noe jeg har bevist. Du må nok omskolere deg, og lese deg opp på ulike artiklers troverdighet.

Og du spør "er dolores c" høyreradikal?? Kom gjerne med linker på dette." Jeg har jo gjort det allerede, du er nesten nødt til å lese og tenke litt før du konkluderer og stiller spørsmål jeg allerede har svart på.

Du sier at det er når man stiller spørsmål at man opplever fremgang. Hva med å begynne med deg selv? Du slenger jo bare rundt linker og artkler uten å lese deg opp på kildenes troverdighet.

Les linken, om hvordan tolke og være kritisk til ulike kilder. Den er over her. Du har mye å lære. :) Det er godt ment! Vi alle kan bli bedre mennesker.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 00:32
Antall innlegg: 6062

Som sagt , les hva jeg skriver. Trymare. Jeg tar meg ikke tid til å lese så mye om ulike kilder. Jeg ser mer på det som står i en enkelt tekst eller video..

Du har ikke bevist noe som helst. Les det jeg skriver.

Du kaller gjerne folk som har doktorgrader i sitt felt for løgnere. Skjerp deg.

Og igjen blander du inn politikk i denne tråden. Du er bare ute etter å kverulere. Å bruke tid på å diskutere med deg og Cygnus føles meget bortkastet.




 
Cygnus2021-03-14 00:33
Antall innlegg: 44845

Tull og tøys, Aran - som jeg sa, er det ikke den politiske ‘siden’ som er viktig, men innholdet.

Dessverre er Trymares innlegg om sjekking av fakta blitt fjernet - ellers burde du ha lest det.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 00:37
Antall innlegg: 6062



:D
 
trymare2021-03-14 00:48
Antall innlegg: 871

Nei, innlegget mitt om sjekking av fakta er ikke fjernet, det er over her.

Jeg leser alt det du skriver, og faktasjekker, fordi du har spredd mye løgner her inne. Finner stadig ut at mye av det du skriver er bullshit, rett og slett, som denne videoen av Dolores Cahill. Dette har jeg bevist.

Selvfølgelig er Dolores Cahill en løgner, doktorgrad eller ikke. Det finnes virkelighetsfjerne folk i alle nivåer, blant annet denne Dolores Cahill, samt nazistene du henviste til i Nya Dagbladet forleden.

Jeg er ikke ute etter å kverulere. Jeg er bare ute etter å hjelpe deg, jeg vil lære deg å tolke fakta riktig, vite hvilke kilder du kan stole på. Fordi det klarer du per dags dato ikke.

Men det ser ikke ut til at du vil lære. Du vil bare fortsette å leve i din alternative, virkelighetsfjerne verden. Da blir det umulig for meg å bedre deg, dessverre. Men jeg gjorde et forsøk.

Og du sier hele tiden "Les det jeg skriver"!! da sier jeg igjen. Begynn med deg selv! Du leser jo ikke det andre skriver, gidder ikke gå inn på linkene som jeg og andre deler her inne.

 
Cygnus2021-03-14 00:48
Antall innlegg: 44845

Jeg synes faktisk det er pinlig, ikke ‘morsomt’.
 
Cygnus2021-03-14 00:50
Antall innlegg: 44845

Fant det heldigvis! Så les det du, Aran: stop, think, reflect!
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 00:52
Antall innlegg: 6062

Tro meg jeg er mer enn reflektert nok. Har nok en oversikt over ting som Trymare ikke vil oppnå .



 
trymare2021-03-14 00:52
Antall innlegg: 871

Takk til Cygnus, for gode, reflekterte innlegg her inne. :)
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 00:54
Antall innlegg: 6062

På tide du leser sammenhengen i det jeg skriver Trymare. Du er på villspor. Se sammenhengen. Et enkelt innlegg jeg poster forteller ikke alt hva jeg mener. Kanskje poster jeg til og med innlegg der jeg er uenig i innholdet, men poster det likevel for å få andre perspektiver inn.
 
Cygnus2021-03-14 00:57
Antall innlegg: 44845

Ja selvsagt! Kanskje vi skal dele noen flat earth lenker for å få andre perspektiver inn?
For noe erketøv!
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 00:59
Antall innlegg: 6062

Dere må lære dere T og C å forstå at det er viktig med perspektiver på ting. Å bare godta det en autoritet mener på et hvert tidspunkt minner om at man ikke tenker selv. Man må alltid stille spørsmål med ting og forsøke se ting fra ulike perspektiver.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 01:03
Antall innlegg: 6062

Ja du verden dere skal bare fortsette å mene at folk med doktorgrad i sitt fagfelt farer med løgn så lenge dere har lest at det disse mener ikke deles av helsemyndighetenes offisielle syn på saken..

Men tror dere at dere som ikke en gang har realfag på gymnaset/vg.s, vet mer om et fagfelt innen f.eks. virologi enn en som har doktorgrad innenfor emnet ??? Det ser i alle fall slik ut...

Det er utrolig....
 
Cygnus2021-03-14 01:06
Antall innlegg: 44845

VI må lære det? Honestly, Aran, du spøker vel nå! Eller er det Flat Earth next?

:)
 
Cygnus2021-03-14 01:10
Antall innlegg: 44845

Shaking my head, laughing!
Sånn går nu dagan!
Natta!
 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-03-14 02:11
Antall innlegg: 669

Blir bare irritert av måten Cygnus og trymare holder på her.
Ingen respekt for andres synspunkter i det hele tatt.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 05:30
Antall innlegg: 6062

Takk for det Stekt Suppe.

Jeg stod bare opp fordi naturen forlangte det, og sannelig kom det mer tekst fra T og C midt på natta.. Tror nesten vi må fokusere på trådens tema.
 
Ordspill no - Ikke medlem lenger2021-03-14 07:39
Antall innlegg: 116

Slettet en rekke innlegg her og viser igjen til forumreglene våre.

Disse skal være ganske enkle å forholde seg til.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 08:04
Antall innlegg: 6062

Fant i farta en artikkel som viser at vaksinens bivirkninger har drept mange flere enn selve sykdommen covid19 i Israel.

Om så er tilfelle også i Europeiske land. Kan man da stole på at helsemyndighetene er tilstrekkelig åpne om rapporteringen angående bivirkninger fra vaksinen. Jeg har hatt det inntrykket at Norske helsemyndigheter er bra åpne om bivirkninger fra vaksinen, men denne artikkelen får meg til å lure på hva som egentlig skjer.

Dette er jo utrolige nyheter:

newsvoice.se/2021/03...gt zmkc0PGU
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?