Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående9 036

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 08:24
Antall innlegg: 6062

Denne artikkelen viser at disse blodpropptilfellene det har vært snakk om med stor sannsynlighet kan komme fra vaksinen:

www.vg.no/nyheter/in...AI DTMZsdGM
 
Alina19602021-03-14 11:23
Antall innlegg: 1490

Vaksinen som er stoppa her til lands, skal snart godkjennes i USA.
 
Cygnus2021-03-14 11:37
Antall innlegg: 44845

Aran - jeg er matt av beundring! Du er virkelig superflink til å finne frem til kilder som sprer antivaksine stoff samt andre konspirasjonsteorier f eks om klima - som NewsVoice er kjent for! What next? InfoWars?
 
Ordspill no - Ikke medlem lenger2021-03-14 11:56
Antall innlegg: 116

Vi ber IGJEN om at folk holder seg til sak og styrer unna personangrep, latterliggjøring og mobbing.
 
TrixiBell - Ikke medlem lenger2021-03-14 12:06
Antall innlegg: 188

Nå bretter vi opp ermene og gir våre konstruktive råd til regjeringen og lokale myndigheter. Kanskje de leser i tråden her, hvem vet ;-)

Mitt råd:
Over til rødt nivå på u-trinnet, straks!
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-14 23:11
Antall innlegg: 6062

Christian Paaske har skrevet dette:
i går kl. 18:59 ·
En vaksineforsker slår alarm :
Når en av medisinindustriens ledende vaksineforskere drar i nødbremsen bør det fange verdens oppmerksomhet, – inklusivt din! Det kan knapt ropes et høyere varsko enn hva Geert Vanden Bossche Phd, gjør i sitt nylige opprop til verden hvor han advarer mot "en global immun-katastrofe uten sidestykke."
Dette er for stort til å la seg sensurere, undertrykke eller stoppe. Dette er så klar tale og fra et så høyt faglig og vitenskapelig nivå at leger, fagfolk, helsepersonell, journalister, politikere og informerte må forstå alvoret og få verden til å våkne.
Geert Vanden Bossche Phd er ingen vaksinemotstander, men en av vaksineindustriens egne og blant de ledende generalene i denne krigen. Han sier at våpenet som nå utvikles i form av en genteknologisk vaksine virker stikk mot sin hensikt. Våpenet er effektivt, men det er feil våpen. En vaksine ment å være forebyggende, skal i følge ham ikke anvendes overfor en akutt pandemi. På kort sikt er det virkningsfullt, men på lang sikt gjør det kroppens immunforsvar forsvarsløst mot senere angrep.
Sagt på en enkel måte vil vaksinen omprogrammere immunforsvaret fra å være multi-resistent til enkelt-resistent. Det vil si at immunforsvaret blir spesialisert til å angripe en type virus, mens alle andre vil passere under radaren og etterlate kroppen forsvarsløs mot invasjon.
Det er bemerkelsesverdig og høyst sensasjonelt at en vaksineforsker med en slik status, nå setter hele sin karriere på spill og varsler på denne måten. De mange rapporterte dødsfallene og bivirkningene av vaksineringen så langt er muligens blitt langt større enn forventet. Selv sier han at dette er blitt et moralsk dilemma.
Geert Vanden Bossche Phd ble intervjuet av Dr. Philip McMillan og finnes enn så lenge på Youtube. Flere intervjuer med ham finnes også på Bitchute. Intervjuet er forholdsvis teknisk og for de litt mer utrente i denne type fremstilling gjør journalisten Del Bigtree i The High Wire en glimrende jobb i å kommentere deler av intervjuet. Han sier at det er den viktigste nyhetssaken han har formidlet i hele sin 15 år karriere i medisinsk journalistikk. Han gjør det enda mer tydelig hva dette grensesprengende intervjuet åpenbarer av sjokkerende nyheter og anbefales å se først.
Fremstillingen over er en forenkling. For detaljene se hele intervjuet. Del med så mange som mulig. Denne flodbølgen kan stanses, dersom nok blir oppmerksom på hva som her slippes ut over verden, med uopprettelige konsekvenser.
Kommentarer fra The High Wire
thehighwire.com/vide...ta strophe/
Originalt intervju:
www.youtube.com/watc...JZ xiNxYLpc
 
Chiraff2021-03-14 23:16
Antall innlegg: 15862

JaJa, sånn går nu dagan
 
TrixiBell - Ikke medlem lenger2021-03-14 23:19
Antall innlegg: 188

Ja, ja og sånn går nå trådan ;-)

Tenker kanskje at det er like greit at Aran får styre på i tråden her, i fred og ro. Uten innblanding. Best for alle parter, inkl meg selv ;-)
 
Chiraff2021-03-14 23:35
Antall innlegg: 15862

Ja, Trixibell. Vi døper om tråden til: «Professor Aran’s tråd». Vi holder oss langt unna!
 
GreteSB2021-03-15 07:58
Antall innlegg: 7777

Jeg vet ikke om du forsøker å opplyse eller overbevise, Aran, men når du bruker kilder som Christian Paaske kan du faktisk ikke bli tatt seriøst. En mann som er overbevist om at jorda er flat tar jeg ikke på alvor, og jeg gidder ihvertfall ikke bruke energi på å lese det han skriver.

Jeg tror vi har mest igjen for å lytte til Folkehelseinstituttet og seriøse aktører.
 
auau2021-03-15 09:35
Antall innlegg: 37985

:) til GreteSB
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-15 09:44
Antall innlegg: 6062

Det må jeg si, hadde ikke peiling på at Christan Paaske mente dette, høres jo helt vilt ut. Og jeg sjekka det og det stemte. Fyren ser jo ganske glup ut, så jeg må nesten velge å tro at han mener dette med flat jord som en spøk, men men.

Det var flere som hadde skrevet om samme video på facebook og jeg valgte uheldigvis Christian Paaske, men en av de andre som skrev om samme video er en facebookvenn av meg som har studert fysikk og matematikk på universitetet og hun er avdelingsleder i en miljøvernorganisasjon. Nå angrer jeg på at jeg ikke valgte å sitere henne.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-15 09:56
Antall innlegg: 6062

Uansett så er vist mannen som hevder dette med disse mulige bivirkningene fra koronavaksinene en som er velutdannet innenfor området.

Dette fant jeg på nettet om mannen som snakker i videoen om disse mulige bivirkningene: Geert Vanden Bossche, PhD - head of vaccine development for German Centre for Infection Research, was Chief Scientific officer for Univac vaccine development, was Program Manager for Global Alliance for Vaccines and Immunization, was a Senior Officer on Global Health and Vaccine Discovery for the Bill and Melinda Gates Foundation, and is an expert on vaccines, virology and immunization

Og jeg tar meg ikke tid til å sjekke noe mer.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-15 21:08
Antall innlegg: 6062

2 meter

2 meters avstand er regelen nå fra myndighetene. For en stund siden i lang tid var det 1 meter som var sikringsavstanden, men da dette var tilfelle dreiv jeg og skreiv på de lokale butikkenes fb-sider at det er best å holde 2 meters avstand i stedet for en meter. (Alle butikkene hadde jo slike skilt og merkinger som gikk på at man måtte holde bare 1 meters avstand).

Enkelte df i bygda trodde sikkert at jeg var rar eller noe sånt, men jeg var bare fremtidsrettet.

 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-03-17 02:08
Antall innlegg: 669

Ja, da stenger vi ned igjen.

Hva er ditt beste råd for å takle det å bli sittende inne alene i lang tid?
 
auau2021-03-17 09:18
Antall innlegg: 37985

Gjøre det beste ut av det! Mosjon i frisk luft skader ikke (eksempelvis).
 
Chiraff2021-03-17 10:59
Antall innlegg: 15862

INNE? Jeg er ute med hundene mine 2-3 timer hver dag ;-)
 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-03-18 02:03
Antall innlegg: 669

Ja, går turer både på jobb og hjemme. Men det blir jo mye innesitting alene foran tv og pc.
Ikke bra over lang tid.
 
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger2021-03-19 02:22
Antall innlegg: 669

Hver tredje helsearbeider i Sverige vil ikke ta vaksinen. Det var store tall.
 
Aran - Ikke medlem lenger2021-03-21 23:52
Antall innlegg: 6062

Ja det er ikke rart. To nye blodproppsdødsfall i Norge pga. Astra Zeneca vaksinen melder media i dag. Og om ikke det var nok så begynner andre land å melde om samme type bivirkninger, fordi Norge rapporterte om dette først. Viser til hva fagdirektør i Legemiddelverket har sagt. Så her ser vi i praksis hvor dårlig tilbakemeldingen angående bivirkninger er i det offentlige helsevesenet og at det kan virke som om ting holdes tilbake for offentligheten angående bivirkninger i andre land.

www.vg.no/nyheter/in...-b lodpropp
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?