Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 917

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-17 20:12
Antall innlegg: 1807


Ja, jeg har også lest noe nå nylig som Tjomlid har skrevet om/til Flydal .Da ble jeg i hvert fall litt klokere... Så hvis han ikke er tidligere professor ved NTNU, hva er han da ?
J/J har lagt ut en del info her som han mener kan bekrefte det han sier .Jeg er ikke himla stødig i engelsk "på dette nivået",men synes tydelig det står may cause changes ;noe som vel betyr KAN skape forandringer ;kan ikke utelukke at det KAN skje.Tror nok det er noe av det samme samboeren skummet over for en stund siden, men ikke fant at det er konkludert med noe som helst. Kanskje jeg skal "plage" ham med å studere det litt nøyere ! Men, sjansen for å finne noe "overbevisende" er vel liten.
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 20:23
Antall innlegg: 1984

abelon de tre forskningsrapportene jeg har lagt ut er bare ca 1/8000- del av det som i teorien kan legges ut av forskningsrapporter som viser at emf fra hverdagens teknologi gir helseskader.
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 20:32
Antall innlegg: 1984

De kjempet for å beholde det gamle paradigmet
De kjempet innbitt til øya ble røde og svetten silte
Forskningen var klar men de benektet
De ville ikke innse at de hadde feil
Fordi
Det var strålingen fra så mange kilder i samfunnet
De kunne ikke ta feil
Fornektelsen ble deres tro
Men troen var bare tro og den var ikke lengre basert på tilstrekkelig vitenskap
De ville ikke innse det som var selvklart og lyste foran dem, selv de enkleste klareste ord benektet de kunne være tilfelle
De kunne ikke tro på noe slikt, de kunne ikke ta feil
Men Flydal viste
At ting tok tid
Alle paradigmer har sin levetid
Nye tider kommer
der sannheten er nærmere
Der de nye kunnskapsparadigmer blir inkorporert i samfunnet
Som er enda mer fordelaktig for menneskers trivsel, helse og liv.
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 20:43
Antall innlegg: 1984

Dette er det innlegget som har fått klart mest likes og klart flest støttende kommentarer på Erna Solberg sin FB-vegg:

Ja nå som sikringsskap i Norge får montert en trådløs strømmåler som stråler helsefarlige pulser i alle retninger som kan rekke 50 km avgårde. Stråling hvert sekund 24 timer i døgnet året rundt som går gjennom vegger, tak, betong og menneskekropper. så sparer Norge mye på alderspensjoner fordi folk dør mye tidligere, men kostnadene til uførepensjoner vil etter hvert øke mye pga denne strålingen. Folk pines i hverdagen med store smerter pga denne strålingen . Alle kan komme i en slik uheldig situasjon når kroppen blir varig el-overfølsom. Det er mye forskning som viser at stråling fra hverdagens teknologi er helsefarlig. Men regjeringen gjør intet foreløpig. Dette er ikke bare en skam dette er en forbrytelse mot befolkningen. Statens strålevern er svake og greier ikke hamle opp med systemet og ingen ansatte i Statens strålevern virer å tørre gjøre det som er riktig og ta til seg denne forskningen og sørge for en stans i utrullingen av ams i Norge. Undertegnende og flere andre har servet på sølvfat forskning til Statens strålevern (SS) som viser at slik stråling er helsefarlig og at installeringen av ams i Norges hjem er det som får begeret til å renne over for mange etter hvert som tiden går. Dette er forskning som er helt klar i sin tale. Dersom det er slik at ansatte i SS ikke forstår denne forskningen så er det en skandale og kan tyde på at det er ansatt feil folk til å forvalte Norges strålevern. Mest sannsynlig er det slik at ansatte i SS ikke tør eller føler seg sterke nok til å hamle opp med denne innarbeidede politikken som går ut på å fortsette i installere ams i Norges hjem. Det er en vente for å se hvordan det går -holdning basert på at man ikke ønsker å miste jobben og yrkeskarrieren sin i stedet for å gjøre det som er riktig, nemlig å ta seriøst forskning som viser at emf er helseskadelig. Det som ser ut til å trengs er at du Erna Solberg og andre politikere røsker opp i dette og sørger for en ny kurs og sørger for stans i utrullingen av ams i Norge. Det finnes allerede utmerkede kablede systemer for kontinuerlig overføring av strømdata som ikke avgir helsefarlig stråling som har vært i bruk i Norge i mer enn ca 25 år allerede.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-17 20:52
Antall innlegg: 1630

Hvem har skrevet innlegget på E.S sin fb-vegg?
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-17 20:59
Antall innlegg: 1807


Det er jo alltid bra at noen setter spørsmål ved "oppleste og vedtatte sannheter". Sunn skepsis er jo bra , men så er dere ikke bare skeptiske, dere har bestemt dere for at myndighetene tar feil, og dere har rett.
Det er der det skurrer heftig for meg, og "mine likesinnede". Jeg synes det er spennende at man stiller spørsmål, og tenker det er sunt med en "litt annen vinkling", men dere tror tydeligvis at myndighetene fører oss alle bak lyset; at de rett og slett lyver for oss. DET er vel drøyt, kan man si . Derfor er det vanskelig å ta dere seriøst dessverre. Men dere har jo en "liten menighet" på facebook så vidt jeg forstår. Så da har dere noen som følger med på det paradigmeskiftet du mener vil komme.
Lykke til videre kan jeg i hvert fall si. Dere skader jo ikke noen ...
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-17 21:02
Antall innlegg: 1630

Stråleskeptikerne er også vaksineskeptikere. Tilfeldig? Neppe.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-17 21:08
Antall innlegg: 1807


Men dere prøver dere tydeligvis med skremselspropaganda, og dere når frem til "lettpåvirkelige sjeler". Erna Solberg sin FB-vegg ?
Hvordan fungerer det ? Kan hvem som helst legge ut hva som helst på Statsministerens FB-vegg ? Du som er mer i "FB-landskapet" Ritalina : Kan du informere oss som ikke er der ?
 
Cygnus2018-04-17 21:20
Antall innlegg: 44845

Men Jensine - du mener vel ikke at mange likes og støttekommentarer representerer noe slags sannhetsbevis???
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 21:54
Antall innlegg: 1984

Mange likes og støttekommentarer kan representere støtte i befolkningen og viser at mange tenker på det samme og er av samme oppfatning.

Noe som er et viktig poeng i seg selv.
 
Cygnus2018-04-17 21:58
Antall innlegg: 44845

Nei, jensine, det er så uvitenskapelig som det kan få blitt! At mange tenker noe, gjør det ikke sant! ALLE trodde på hekser for noen hundre år siden...!
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-17 21:59
Antall innlegg: 1807


Stråle/vaksineskeptikere . Ja, hva er felles for dem mon tro ?
Er de mer engstelige enn de fleste ? Eller er de "født skeptiske" ?
Vil de se på mangt og meget med et "skeptisk blikk"?
Og, leste jeg i går kveld : En person som tror på en konspirasjonsteori vil ofte være en som tror på andre konspirasjonsteorier. Høres jo egentlig fornuftig ut.
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 22:04
Antall innlegg: 1984

Det er nok slik at grunnen til at dette innlegget har fått flest likes på Erna Solberg sin FB-side er at mange opplever i hverdagen konsekvensene av strålingen og mange er våkne mennesker som har forståelse for hvordan ting henger sammen.
 
Cygnus2018-04-17 22:06
Antall innlegg: 44845

Utrolig besynderlig at jeg aldri har møtt eller vært borti noen av disse ‘våkne’ menneskene!! Tipper de ville likt et innlegg om chem trails også!
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-17 22:07
Antall innlegg: 1630

Skulle vel aldri være du selv som har skrevet fb-innlegget? Eller han andre vet du, han som kaller seg jamesO?

 
Cygnus2018-04-17 22:07
Antall innlegg: 44845

Og heksene da, jensine, var alle de som trodde på dem våkne og så sammenhenger?
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 22:13
Antall innlegg: 1984

Ja disse hekseprosessene var fæle greier. Folk ble jo brent på bålet bare dersom personen var uheldig å få mobben mot seg. Men skjønner ikke Cygnus hvorfor du drar inn dette med hekser .

Ritalina: se selv.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-04-17 22:14
Antall innlegg: 1807


Nå skal jeg gi min første "likes" og den går til Cygnus ! : At mange tenker noe, gjør det ikke sant . Men J/J skal jo omvende oss alle, så han samler på alle "små seiere" og ser dem som et steg i "riktig retning".
Noe i likhet med forkynnere/predikanter vel. Psykologi i bøtter og spann !


 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-04-17 22:16
Antall innlegg: 1984

Jeg ønsker å få folk til å våkne opp til å se sammenhenger og få mer kunnskap. Synes det er synd at folk ikke ser sannheten. Trådløsindustrien har sannelig arbeidet effektivt.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-04-17 22:33
Antall innlegg: 1630

Nå er dette en veldig, veldig, veldig seriøs debatt, så jeg forventer at du oppgir kilder, jensine.

Komme her og legge ut et fb-innlegg uten å kreditere skriveren! Makan, ass!
 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?