Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående9 089

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:04
Antall innlegg: 1984

:)
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:05
Antall innlegg: 1630

Og både JamesO og Jensine er medlemmer der? Fort gjort å få høye medlemstall på den måten ....... ;-)
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:06
Antall innlegg: 1630

Hæ? Erik, fengselsstraff? For hva da?
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:09
Antall innlegg: 1984

Å være admin i en gruppe og å samtidig hinte om at folk er schizofrene . Denne kombinasjonen er sikkert straffbar.

Men det er greit for meg. Sikkert morsomt ment.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:11
Antall innlegg: 1630

Tror ikke det var et hint akkurat.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:13
Antall innlegg: 1630

Du må vel innrømme at å operere med to (flere?) profiler som støtter hverandre i ulike diskusjoner, i tråd etter tråd, år etter år............. har noe schizofrent over seg, eller hva`?
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:15
Antall innlegg: 1984

Ta det rolig har ingen planer om å levere inn kopi av denne tråden til politiet. Og når det er sagt så er det sikkert folk her som faktisk har 2 eller flere profiler.

 
Erik75 - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:15
Antall innlegg: 11608

Puh.
Nå ble jeg lettet her.
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:17
Antall innlegg: 1984

Elektromagnetisk stråling er fotoner som blir sendt avgårde fra en strålingskilde alltid med en og samme hastighet som er ca. 300.000 km/s på ulike frekvenser og med ulikt antall fotoner fra de ulike strålingskilder. (Dess flere fotoner dess høyere feltstyrke/effekt/watt /strålingsmengde) Synlig lys, som også er elektromagnetisk stråling, og som ligger på frekvensen ca.10 opphøyd i 15 Hz er en helsemessig ufarlig frekvens fra hverdagens teknologi fordi: Synlig lys fra lyspærer går ikke gjennom vegger, tak og ikke helt gjennom menneskekropper. Elektromagnetisk stråling fra moderne trådløs teknologi på for eksempel 1 GHz (10 opphøyd 9) har en frekvens som etter fysikkens lover går gjennom vegger , tak og igjennom menneskekropper og dermed forstyrres de elektrisitetsavhengige bindingene mellom ulike cellestrukturer . Dette medfører at det forekommer kjemiske reaksjoner i cellene som kan gi sykdom. For eksempel åpningen av kalsiumkanaler på bare en feltstyrke på 1,4 µW/m2 som medfører alt for mange kalsiumioner går inn i cellen som igjen medfører oksidering i cellen (oksidering = stoffer i cellen gir fra seg elektroner pga. økningen av positive kalsiumioner i cellen . Og ulike celleskader oppstår pga. disse kjemiske oksideringsprosessene). At synlig lys ikke går gjennom vegger ser vi i hverdagen lett. Og at stråling fra for eksempel mobiltelefoner går gjennom vegger ser vi også i hverdagen lett.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:18
Antall innlegg: 1630

Helt sikkert opptil flere som har to/flere profiler. Det er da ikke DET det dreier seg om........ det eiendommelige er praksisen; der J/J støtter hverandre osv osv.


Nå har du jo "truet" med anmeldelse av meg også, opptil flere ganger. Hva stopper deg?
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:20
Antall innlegg: 1984

Tror vi holder oss til trådens tema nå. Les innlegget ovenfor ritalina og sett deg inn i det grunnleggende, så får du mer oversikt.
 
ritalina - Ikke medlem lenger2018-03-09 16:21
Antall innlegg: 1630

En fantastisk tråd! Strålende morsom, faktisk ;-)
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-09 18:43
Antall innlegg: 1807


J/J : hvis du leser innlegget som jeg skrev klokka 15.03 i dag ;
høres ikke det egentlig litt fornuftig ut ?
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-09 19:25
Antall innlegg: 1807


Og må bare få sagt at vi alle er veldig glade for at Erik75 og ritalina , ikke blir satt i arresten . Jeg tenker da først og fremst på Forums fremtid selvfølgelig . Det er ritalina som , i hvert fall nå , bærer hele forumet på sine skuldre , og Erik75 som sørger for at det har en smak av honning ...

Men nok om det , jeg fortsetter det lille sidespranget jeg begynte på :
Altså : Bror til min samboer har en barndomsvenn som kan betegnes som litt spesiell ; kaller ham Ø . De hadde en "familieuenighet" om en eiendom hvor en gammel tante bodde . Hun fikk eiendommen for en billig penge , og det ble snakk om at den etter hvert skulle gå over til en stiftelse , og at Ø kunne få en viss borett der i perioder . Men ingenting av dette ble skrevet ned , og egentlig var det ingen som hadde en klar tanke om hva som skulle skje . Tanta solgte senere eiendommen . Og nå kommer jeg til HOVEDPOENGET ! følg med : Ø hadde nok hele tiden sett for seg at han skulle feriere/bo der . Og det er forståelig at han ble skuffa , selv om egentlig alt var uavklart i utgangspunktet ... Vel , han begynte å skrive brev til min samboers bror T , altså , han skrev brev om denne saken som tydeligvis plaga ham ; side opp og side ned . Forståelig nok . MEN , han nøyde seg ikke med å sende noen få brev for å få utløp for sin frustrasjon . Han bare fortsatte og fortsatte og fortsatte å sende brev til T . Og det er nesten ikke mulig å fatte det , men i løpet av rundt 5 år hadde han sendt FLERE TUSEN brev om akkurat det samme ; T hadde en søppelsekk og to bæreposer fulle . "Mot normal " kan man si da . Hva skjer i et menneskes hjerne når de blir så FULLSTENDIG opphengt i noe ? Og nyansene forsvinner helt .
 
bris12018-03-09 21:27
Antall innlegg: 2588

Sier du det. Høres ut som enkelte deltakere her i forum som er helt fiksert på enkelte temaet. Litt spesielle, altså.
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-13 18:25
Antall innlegg: 1807


Altså , vi har sikkert roa oss ned nå , både Jensine1 og jeg ...
Da har jeg lyst til å si , sånn pent og rolig , 14.000 personer over atten/nitten år er bare 3,5 promille , altså 0,35 prosent . Det er veldig få . Hvis det blir over 10 prosent , da kan man begynne å snakke om at de til en viss grad "representerer folket" ; så hvorfor navnet : Folkets strålevern ? Er det FOLKET mot staten man "prøver seg på" ? Helt greit at det opprettes grupper på FB for dem som ikke vil ha smartmålere . Men ikke riktig å kalle det Folkets Strålevern , når det bare er for "spesielt interesserte" . Lyder i hvert fall ikke helt klokt ut i mine ører ... Nå har visstnok omtrent halvparten av norske husstander installert disse smartmålerne , og av dem som de ikke er installert hos ennå , er det bare omtrent 0,35 prosent som protesterer . Er det noen som tror at det vill bikke 1 prosent om "en kort eller lang stund" ?
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-13 22:16
Antall innlegg: 1984

abelon . Om folket hadde vist faktum i saken . Nemlig at de får en strømmåler som hvert eneste sekund året rundt sender biologisk helsefarlige pulser i alle retninger som går gjennom vegger, gulv og menneskekropper, så ville alle vært motstandere av slike smartmålere.

Videre er det alltid sånn at en folkebevegelse starter alltid med en eller to personer. Å kritisere 15000 FB-medlemmer for bare å være 0.3 % av befolkningen er merkelig når det bare for et par måneder siden var 7000 FB-medlemmer.

Det er ikke "spesielt" interesserte. Du driver fremdeles å beveger deg i denne verden at dette bare er urealisme. Det er reelt. Det er forskning. som en del av forvaltningsmyndighetene ikke vil ta inn over seg fordi trådløsindustrien har lobbyvirksomhet-operert.

Spør det selv. Vil du ha en boks som sender stråling gjennom kroppen din i ditt hus. stråling som kan i teorien avleses 50 km unna ? Der det er tusenvis av forskningsrapporter som viser at denne skarp-bølede strålingen er helsefarlig.

Denne strålingen medfører celledød, oppsamling av stoffer i cellene som ikke skal være der, dannelse av vakuoler i celler, fortykkelse av nervelag og mange andre celleskader som gir alvorlige sykdomsproblemer (Labforsøk på rotter utført av folk med doktorgrader i biologi og cellebiologi)


 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-13 22:17
Antall innlegg: 1984

skal være skarp-bølgede, ikke skarp-bølede
 
abelon - Ikke medlem lenger2018-03-14 00:24
Antall innlegg: 1807


Sant nok det du sier om Folkebevegelse , det må starte et sted .
Men , de fleste av oss stoler på Statens Strålevern . Kan ikke se noen grunn til at de ikke gir innbyggerne riktig informasjon . Altså , vi bor i Norge , og vi stoler på at vi får riktig informasjon . Et fåtall mener det dere mener ; som du skriver : Det er forskning , som en del av forvaltningsmyndighetene ikke vil ta inn over seg fordi trådløsindustrien har lobbyvirksomhet-operert . Det mener du og disse ca. 14.000 andre i FB gruppen ; MEN , det mener ikke vi andre . Så der er vi totalt uenige .
De tusenvis av forskningsrapporter som du snakker om ; de fleste av oss tror ikke at Statens Strålevern kunne skjule så viktig informasjon . At de ville utsette seg selv og hele Norges befolkning for ett så vanvittig scenario som du beskriver , nei , det mener vi ikke er tilfelle . Og VI , det er Norges befolkning . Vi kan kalle Statens strålevern for Folkets strålevern ; for vi tviler ikke på at de gjør jobben sin . Men at du og de andre som mener noe annet ; det er jo greit . Men dere representerer ikke folket .
 
Jensine1 - Ikke medlem lenger2018-03-14 00:55
Antall innlegg: 1984

Ok, ja det du beskriver er det folk flest i Norge i dag tror. I dag, men ikke om 10 år- Paradigmeskifter tar tid. Men les nå hva han der Einar Flydal skriver. på bloggen sin. Han er den ærligste og redeligste karen jeg har vært borte i. Hvorfor skulle han lyve ? Han har jobbe i en mannsalder i trådløsindustrien som forsker i Telenor og universitetslektor i emnet. Han oppdaget at trådløsindustrien har ført politikere bak lyset, at trådløsindustrien har kuppet setene i internasjonale råd ang.stråling, who, icnirp,

Det har vært skrevet hundre bøker der det har vært tatt opp det at trådløsindustrien har holdt tilbake informasjon og forpurret forskning. Trådløsindustrien har kuttet bevilgninger til forskere som finner skadevirkninger av stråling og girpenger til forskere som ikke finner skadevirkninger. Noe som kan påvirke forskningsresultater fordi forskere må ha penger til å overleve de også.

Og når det gjelder forskning så har jeg selv lest forskningsrapporter som klart viser at stråling fra hverdagens teknologi helt klart gir helseskader.

Det som foregår med Norske strålevernmyndigheter som neglisjerer forskningen er for tøft for den vanlige borger å begripe og å forstå og å ta inn over seg.

Ansatte i norske Statens strålevern tør ikke annet enn å følge de politiske retningslinjer som per i dag går ut på at norske hjem skal få montert en slik smartmåler som stråler hele tiden. Unntaket er de som har fått legeerklæring for el-overfølsomhet, disse slipper å få montert senderdelen i smartmåleren og dermed er det ingen stråling fra smartmåleren og disse må selv lese av strømmen hver måned. Og på denne måten at enkelte får slippe slik smartmåler som stråler så har jo myndighetene faktisk tatt hensyn til disse el-overfølsomme.

Her skal jeg linke til noen forskningsrapporter, informasjonssider og dokumenter som helt klart viser at stråling fra hverdagens teknologi ir helseskader :

einarflydal.com/2014...er -sykdom/

www.sciencedirect.co...9X 17300731

www.ehs-mcs.org/fich...ar kers.pdf

www.ncbi.nlm.nih.gov...d/ 29331319

www.ncbi.nlm.nih.gov...d/ 28747141

www.ncbi.nlm.nih.gov...d/ 29268055

www.ncbi.nlm.nih.gov...d/ 27430379

www.ncbi.nlm.nih.gov...d/ 26686296

Skal avslutte her, men kunne lagt inn 100 ganger dette her. Og hver enkelt av disse linkene viser helt klart at stråling fra hverdagens teknologi gir helseskader.




 
Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?