Spillrom
Sjiraffen | 12 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 12 |
Mobilspill
Pågående | 9 136 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-01-15 22:56 | |
![]() | Er selv admin på FB i flere grupper med til sammen over 20.000 medlemmer. Jeg blander meg ikke inn i diskusjoner der jeg presser på med mine meninger. Fordi jeg vet at dette kan virke ubehagelig for medlemmene fordi som admin har man datateknisk mulighet til å kaste ut profiler. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 01:00 | |
![]() | Se innlegget mitt om Norges mest intelligente mann. Leser man intervjuet og ser på videoen så finner man at han som voksen plages med ting som skjedde i barndommen, han ble mobba og sikkert andre ting skjedde. Virker som en snill og beskjeden fyr. Har prøvd å få kontakt med han for å få hans syn på enkelte vitenskapelige ting. Jobber med saken. | |
bris1 | 2019-01-16 10:43 | |
![]() | Jeg har nå lest gjennom den omtalte medietråden, og fant ut at jeg er 100% enig med AaseB i hennes kommentarer. At Cygnus la ut linken uten å knytte kommentarer til den skulle gi Erik75 grunn til å gå ut så voldsomt som han gjorde forundrer meg. Det kan oppfattes som om han anser ordspill medlemmer som inkompetente når det kommer til å imøtegå, evt si seg enig med artikkelforfatteren. Dette kunne virkelig ha ført til en god diskusjon her inne. Stengingen kan oppfattes som et ønske om å stå uimotsagt. Ikke bra! Man blir hele tiden oppfordret til å henvende seg direkte til spillvertene dersom det skjer noe i forum som man reagerer negativt på, men denne gangen har en spillvert tråkket over streken etter min mening. Hva gjør vi da? | |
Erik75 - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 10:49 | |
![]() | Da tar jeg først og fremst nok en gang selvkritikk på at jeg gikk såpass hardt ut. Og så starter jeg en ny tråd med det samme utgangspunktet. For det var virkelig ikke trådens tema som var grunnen til at tråden ble stengt, men derimot at det raskt utviklet seg til en ren personkrangel mellom to brukere som har vært i tottene på hverandre i lang tid. Og opplever man at en spillvert går over streken, så henvender man seg til en av de andre spillvertene. Vi er flere her inne. De andre spillvertene heter Nixita, CaB og Ave. | |
bris1 | 2019-01-16 10:51 | |
![]() | Voksent gjort, Erik. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 12:32 | |
![]() | Da har jeg fått fatt på muligens Norges mest intelligente kvinne i følge mensa, så får vi se hvordan dette går. Bedre det. Ny FB-venn. Har aldri hatt problemer med at kvinnen er mer intelligent på iq test enn meg. | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 13:01 | |
![]() | Har i skrivende stund nettopp funnet ut at: Aran prøvde seg først på landets mest intelligente mann, uten suksess. Og har nå gått over til landets mest intelligente kvinne. Men har ikke funnet ut: hva Aran skal med landets mest intelligente kvinne. (synd det røyk for deg med mannen da....) Og plutselig fant jeg ut at kunne tenkt meg å være en bitteliten flue på veggen når Aran og frk intelligent skal treffes :-) | |
Emil1960 | 2019-01-16 13:43 | |
![]() | At jeg syns denne tråden har blitt helt SVADA ! | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 14:45 | |
![]() | At jeg forventer at Emil skal bidra med innlegg som tar tråden til nye, kanskje uante, høyder. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 14:50 | |
![]() | Morsom den Talienxx. Ja nå har jeg fått fatt på Norges mest intelligente kvinne. Nå blir det spennende tider fremover. Vi hadde en felles bekjent på FB. Norges mest intelligente mann virket jo som en hyggelig fyr på videoen, men jeg står sterkt på at rent sånn legningsmessig så foretrekker jeg kvinner. Ha ha. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 15:41 | |
![]() | He he- mye bra her. Og til Aran: vi heier på deg! Så kan du jo kanskje gi oss litt info av og til, hvis du kommer i dialog med denne dama. Jeg har aldri vært borti "veldig intelligente folk" i særlig stor grad tror jeg... | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 15:50 | |
![]() | Joda, Ordputter. Du er rett som det er borte i veldig intelligente folk. Du har bare ikke skjønt det. (Ennå..) Hahhaha :-) :-) Men hvor har det blitt av Emil da? Måtte hun komme på banen og ta ansvar her. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-01-16 16:00 | |
![]() | Joda, har vel funnet ut etter hvert at han jeg periodevis hang sammen med i mange år var svært intelligent på EN måte, (programmerer)/dataeksper t; men var bedre til å håndtere datamaskiner enn mennesker. Jeg er bedre til å håndtere hunder. Akk ja. | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 10:52 | |
![]() | At jeg lurer på hvor høy iq landets mest intelligente kvinne har! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 18:37 | |
![]() | Jepp, det lurer jeg også på. Svaret får vi kanskje av Aran. | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 18:40 | |
![]() | Jeg er mest nysgjerrig på hva som får en ordspiller med lang fartstid til å ta kontakt med landets mest intelligente mann, og så følge opp med å kontakte landets mest intelligente kvinne. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 18:56 | |
![]() | Sant nok. Men jeg tenkte ikke så mye på det egentlig, for det er jo Aran vi snakker om her, og da skjer sånt! Men, enda viktigere: Erik ønsker en 10 år yngre Bernie Sanders som USA sin neste president; ikke Trumpi tassen. Og det betyr at det ikke finnes Trumpianere her i Forum! Det må feires med en liten likør. Skål! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 19:11 | |
![]() | Jeg vet ikke hvor høy iq hun har målt, jeg vet heller ikke om hun er målt til den kvinnen i Norge med høyest iq, men hun virker opptatt av slike iq-nøtter er medlem i mensa, har skrevet bok om matte-læring, og jeg har knapt kommunisert med henne og bare litt på fb-mail, bare fått henne som FB-venn, og sannsynligvis blir det alt, men likevel. alt har en start som man sier, og nå har jeg ingen planer om videre kontakt. så til ritalinas spørsmål, jeg synes det er morsomt rett å slett å kontakte ulike mennesker, derfor kontaktet jeg disse iq-gigantene. PÅ FB har jeg ulike typer fb-venner også fra alle deler av verden og det er mye å lære. Nå viser det seg at det er ei dame som er min FB-venn som viste seg være fra SF i California, der jeg har vært i forbindelse med ferier 5 ganger, så om jeg drar enda en gang dit kunne det vært morsomt å treffe henne fordi vi begge er veldig opptatt av et spesielt område som veldig få er opptatt av. | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 21:38 | |
![]() | Funnet ut: Ah! I går var selveste Einar Flydal her i byen ang smartmålergreiene. Men var jeg på folkemøtet? Nei, fordi det gikk meg hus forbi. Burde helt klart vært tilstede for kuriositetens skyld. Føler jo at jeg kjenner Einar litt etterhvert ;-) | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-17 21:43 | |
![]() | Jeg skulle sagt: "Hallo, Einar! Du er mer berømt og beryktet enn du kanskje aner. I et bittelite samfunn kalt Ordspill.no. Ja, det dreier seg om strålegreiene. Du har også spilt en sentral rolle i en krim-stafett. Hils til ordspills mann i Saltdal. Ja, du vet nok hvem jeg mener". Jeg skal følge bedre med på folkemøtevirksomheten heretter. | |