Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 738 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Chiraff | 2021-02-13 23:28 | |
![]() | At det HAR vært deilig med pause fra .... innlegg!!! | |
Cygnus | 2021-02-13 23:31 | |
![]() | :) | |
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger | 2021-02-13 23:55 | |
![]() | At Chiraff virker å bare ha to innstillinger : a) Klage på andre b) Fryde seg over andres fravær. | |
Cygnus | 2021-02-14 00:17 | |
![]() | At Tørket Kvige virker å ha litt forvirrede innstillinger! | |
trymare | 2021-02-14 01:01 | |
![]() | Har akkurat funnet ut at Chiraff og Cygnus er veldig gode folk å ha her inne. Forresten, intervjuet mitt gikk greit, de stilte svært mange spørsmål og jeg måtte jo improvisere fordi jeg var ikke forberedt på alt. Men jeg håper de likte meg! Var tross alt 155 som søkte på stillingen, så det å bli tatt til intervju ser jeg på som et stort kompliment. | |
Cygnus | 2021-02-14 01:18 | |
![]() | Veldig bra, Trymare! Takk for oppdatering! | |
Cygnus | 2021-02-15 12:00 | |
![]() | At det er utrolig interessant at enkelte i forumet ikke tåler at noen sier dem i mot uten å bli rasende. | |
Darrang | 2021-02-15 12:17 | |
![]() | At Trymare er en ganske fornuftig ung mann, til tross for mange rare innspill he-he Håper han får jobben! | |
Tørket Kvige - Ikke medlem lenger | 2021-02-15 12:19 | |
![]() | At jeg regner med Cygnus inkluderer seg selv i sin siste kommentar Og heia Trymare! Tvi-tvi! | |
Cygnus | 2021-02-15 13:07 | |
![]() | ; ) | |
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-02-16 02:20 | |
![]() | At det er fint med snø når man sitter inne. | |
trymare | 2021-02-16 02:56 | |
![]() | Tusen takk for hyggelige kommentarer. Jeg tør egentlig ikke skrive så mye her inne lenger, fordi jeg vet at spillvertene etter å stenge meg ute for den minste bagatell, mens andre folk her inne går fri for tilsvarende utspill. Egentlig hadde jeg lyst å skrive at jeg er veldig glad for at det har vært snø denne vinteren. Men da kommer spillvertene sikkert til å kaste meg ut for å være rasistisk, liksom jeg sier jeg liker den hvite snøen... Det samme gjelder frokosten jeg spiste i dag, som var en salat. Men det kan jeg ikke skrive, fordi da blir jeg kastet ut for å ha krenket dem som liker fett. Dette har faktisk skjedd før, jeg ble regelrett kastet ut en hel måned fordi jeg sa jeg spiste fedmeforebyggende salat til frokost! Altså her er det ikke lov til å mane til god folkehelse. Hvert fall ikke for meg. Derfor har jeg ikke lyst til å bidra med så mye på forumet her lenger. De er bare ute etter å ta meg. Men dere andre som har andre spilleregler enn meg, får bare kose dere med kontroversielle utspill. Det kommer ikke til å få konsekvenser for dere, så bare kjør på! :) | |
trymare | 2021-02-16 03:06 | |
![]() | Faktisk så føler jeg meg ekstremt lite velkommen her inne. Har tatt opp dette med spillvertene, men de ignorerer meldingene mine. Derfor må jeg ta det opp her i forumet. Det virker som de klapper i hendene når andre folk her inne kommer med sterkt nedsettende kommentarer om andre, det får null konsekvenser. Mens jeg blir stengt ute en hel måned, ikke bare fra forum, men også fra spill! Det er bare så sykt. Jeg ville være med i en turnering, og fikk streng beskjed om at jeg ikke fikk lov til dette, selv om jeg aldri noen gang har kommet med kontroversielle utspill i spill eller turnering! Det er bare helt hinsides. Nei det er rett og slett svært urettferdig, mener jeg. Blir helt sikkert stengt ute for dette og, så lite velkommen som jeg er her inne. Ja dere andre er jammen heldige, som har spillvertene ved deres side. Kos dere som sagt, med heftige debatter, provoserende og kontroversielle utspill. Alt er lov, så lenge du ikke heter trymare. | |
LilleLaila | 2021-02-16 03:16 | |
![]() | Har du ikke lest alle de hyggelige meldingene til deg, Trymare? Skjønner ikke stort av det du sier nå ... | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-02-16 08:37 | |
![]() | Nå blir strømregningene enorme for folk i Norge. Takket være Erna (H) og Siv (Frp) sin iver etter å innordne seg etter EU. Når strømregninga for en måned nærmer seg husleiestørrelse for en måned så er det ille for folk. 😰🥺 ; Og disse forbaskede trådløse strømmålerne som sender ut stråling verre enn en mobiltelefon 24/7 er en del som gjør dette opplegget mulig. steigan.no/2021/02/n...Ma wRBjBzK4 | |
Cygnus | 2021-02-16 12:26 | |
![]() | At nå kan det se ut som om snøen forsvinner snart! | |
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2021-02-16 13:00 | |
![]() | At jeg håper Cygnus har rett! Glatt, samt snø passer ikke meg i vinter, da jeg har ny hofte og er livredd for å dette! | |
LilleLaila | 2021-02-16 14:16 | |
![]() | At sprengkulda sakte, men sikkert, slipper taket! | |
Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-02-17 02:06 | |
![]() | At LL har rett. Nå går det mot vår! | |
Cygnus | 2021-02-18 13:51 | |
![]() | At en stadig kan bli forundret! | |