Spillrom
Sjiraffen | 3 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 3 |
Mobilspill
Pågående | 8 938 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AaseB | 2021-04-10 01:52 | |
![]() | Signeres! | |
The kid - Ikke medlem lenger | 2021-04-10 01:57 | |
![]() | Også enig men gidder ikke og bry meg mere,hva hjelper det her liksom | |
LilleLaila | 2021-04-10 02:43 | |
![]() | Enig med Barmen. Det er liksom ikke fritt ord her lenger, og da blir det ganske kjedelig. Litt sånn Sovjet. | |
LilleLaila | 2021-04-10 02:45 | |
![]() | Jeg har fått meldinger fra spillvertene, men jeg synes ikke de er så veldig underholdende. Er jo her for å ha det gøy jeg da ... Har nettopp oppdaget at jeg også holder meg unna forum heretter | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2021-04-10 06:22 | |
![]() | At jeg skriver av og til på engelsk av flere grunner. Skal prøve å liste dem opp her. 1. Det gir et spesielt kulturelt preg som jeg ønsker videreformidle. 2. Ang. the ripple effect - kommentaren så var det også for å understreke at ringvirkningene av det du gjør sprer seg i verden. 3. I den ene jobben min er engelsk ofte et arbeidsspråk da jeg ofte har kontakt med nordmenn som ikke snakker norsk. Så det er vanlig for meg å snakke engelsk. 4. I tillegg blir man jo påvirket av engelsk fra filmer og dokumentarer fra TV, så det språket blir lett en del av livet. 5. Av og til bare føler jeg at engelsk er bedre å uttrykke seg på enn norsk. Når det gjelder engelsk er jeg nok bedre muntlig enn skriftlig, men man kan jo uttrykke seg likevel. | |
Nixita | 2021-04-10 08:57 | |
![]() | At grunner til at du skriver på engelsk er irrelevante og av hensyn til andre ber vi deg skrive på norsk her. | |
bris1 | 2021-04-10 09:05 | |
![]() | Det blir færre og færre å ta hensyn til her inne, Nixita, så det at Aran skriver på engelsk er det minste problemet. | |
Alina1960 | 2021-04-10 09:08 | |
![]() | Signeres. | |
Alina1960 | 2021-04-10 09:09 | |
![]() | (Innlegget til Cygnus) | |
Krepsefrua | 2021-04-10 09:33 | |
![]() | at det er forbasket irriterende når man har en knallgod bingo men ingen steder å legge den..grr ! hehe. | |
Nixita | 2021-04-10 09:49 | |
![]() | At det er jeg helt enig i. Har i det siste og hatt flere tilfeller hvor jeg har trengt en bokstav for å få det legget. Så utrolig frustrerende! | |
auau | 2021-04-10 11:50 | |
![]() | At grundig vask på balkongen var absolutt nødvendig. Uhyggelig beksvart etter vinteren. Les: Forurensing. | |
kda | 2021-04-10 13:24 | |
![]() | At jeg må passe meg for hva jeg skriver heretter. Vil jo ikke bli kastet ut. | |
Barmen - Ikke medlem lenger | 2021-04-10 16:34 | |
![]() | Akkurat funnet ut at jeg sletter brukeren. Vi har en råtten forumskultur her inne, hvor spillvertene er grovt arrogante, nekter å jusere sin svært stygge oppførsel overfor enkelte spillere. Det er så tydelig at de har en agenda. Ble i natt hudflettet av ordspill no, fikk advarsel om permanent utestengelse fordi jeg påpekte spamming. Advarselen var full av løgner, grove hersketeknikker og personlig hat mot meg, og enkelte andre brukere. Ordlyden i spillvertens advarsel er helt grotesk, sier mye mer om avsender enn om mottaker. Prøvde å ta opp dette med en annen spillvert, men ble ignorert. Så da skriver jeg det her, før jeg sletter brukeren. Jeg blir advart for den minste ting her inne, det er helt sykt. Og nei, jeg har ikke gjort noe galt, hvert fall ikke ille nok til å bli advart. Andre folk her inne har gjort verre ting, men slipper unna. Lista er svært lav for oss andre å bli advart, kastet ut. Bare du ikke heter Aran, Stekt suppe eller Tørket kvige. Dette har folk påpekt i lang tid. At spillvertene ikke har endret sin agenda og uønskede oppførsel tross utallige klager, sier mye om dem dessverre. Jeg har NULL tillit til spillvertene, de har seg selv å takke. Da er det ikke vits å lytte til dem heller. De endrer ikke sin oppførsel eller tolkning av forumreglene, selv om de burde gjøre det. Savner spillvertene fra 2008-2010, de var flinke, rettferdige, og hadde en fin tone mot spillerne. Nå har vi med noe helt annet å gjøre... Hvis dere hadde lest tonen i ordspill nos advarsel til meg, hadde dere skjønt hva jeg mener. Som svært mange sier her, snart blir det bare Aran og Stekt suppe og spillvertene igjen her inne. Agendaen er åpenbar, jeg har aldri noen sinne sett spillvertene ha den samme biske tonen mot den kanten, som de har mot flere andre. De fikk sjansen til å vise et fnugg av rettferdighet i går, men feila. Da gir jeg opp. Skulle gjerne hatt et hyggelig forum, men det er umulig slik det er nå. (Og nei, disse klagene er ikke mer irriterende enn det som klages på. Spillvertene påstår dette selvsagt, det er jo en del av agendaen. Men det er feil. Masseklaging kommer av en grunn, kanskje man heller bør ta klaginga på alvor og fjerne roten til klaginga.) Skjerp dere, spillverter! Dere er en av grunnene til at jeg, og flere andre mistrives her inne. Ha det. | |
Cygnus | 2021-04-10 16:58 | |
![]() | Veldig trist å miste Barmen - ikke minst fordi vi ikke har så mange unge her. <3 | |
Emil1960 | 2021-04-10 18:38 | |
![]() | Shit , TIX ‘s låt på Norsk fikk meg til å felle en tåre i dag ! | |
TrixiBell - Ikke medlem lenger | 2021-04-10 18:51 | |
![]() | Enig Cygnus. | |
Darrang | 2021-04-10 20:24 | |
![]() | At vi trenger alle de unge vi kan få her inne ja, Barmen var et friskt pust! | |
TrixiBell - Ikke medlem lenger | 2021-04-10 23:07 | |
![]() | Dessverre har jeg samme erfaring med spillvertene som Barmen. | |
auau | 2021-04-10 23:12 | |
![]() | En dåre spør: Hvem oppnevner (velger) spillvert? | |