Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 6 |
Mobilspill
Pågående | 8 937 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Krepsefrua | 2020-01-06 18:14 | |
At Jennie er funnet !! Nå håper jeg av hele mitt hjerte at hun overlever ! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-06 18:34 | |
Jennie? | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-06 19:00 | |
Ja, dessverre treffer Angina spikeren. Men det ser ikke ut til at alle har fått med seg innlegget til spillvertene i Tålmodigtråden? LES DET, og helst forstå det; så kan det kanskje bli en slutt på dette. Og nei Cygnus, du trenger ikke si ærlig talt OP, denne gangen også. | ||
Cygnus | 2020-01-06 19:01 | |
Konstant Breivikmas, angina, har ikke jeg oppdaget, men sånn er det - det kommer ALLTID an på øynene som ser! Akkurat som jeg syntes det konstante tøvet spredt av et par forskjellige personer i stort sett alle tråder unntatt (og det er interessant!) ordlektrådene, var utrolig slitsomt. Men det var vel mine øyne som så! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-06 19:06 | |
PS Angina; man skal nok ikke skrive at: - Det åpenbart ikke finnes et fnugg av normale empatiske evner hos AaseB. Det er jo sant, men jeg antar at det blir sett på som personangrep; og det er regler for sånt her inne. Kunne jo ha skrevet det selv, men ville ikke bli "tesnakka" (som de sier i Risør) av admin. Godt at du skrev det, sannheten. | ||
Cygnus | 2020-01-06 19:13 | |
Nei nå er det nok! Er dere gale? Det får være måte på hetsing av Åse og vanvittige utsagn ! Skammelig! | ||
AaseB | 2020-01-06 19:14 | |
Jeg velger igjen å ignorere deg, OP. Ja, det er nok veldig vondt for noen at diverse fakta påpekes, men jeg kommer likevel ikke til å beklage det selv om det sårer noen sarte sjeler her. Document var en av favorittnettstedene til terroristen, ja. De har, som han hadde, en tydelig agenda og trykte også flere tekster han hadde produsert. Jeg så to episoder av NRKs serie 22. juli i går, derfor var det langt framme i minnet mitt nå. Jeg kommer ikke til å gi Documents sider flere visninger gjennom å trykke på linker som fører dit, uansett hva det handler om. Og tenker at folk bør være litt bevisste på hva de løfter fram i lyset. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-06 19:16 | |
Ja, man kan godt irritere seg over sånne som meg, som i Cygnus øyne skriver konstant tøv i stort sett alle tråder. At hun da ikke ser det som skaper splid og større ubehag enn litt tøv; vel, det er synd. Men jeg er ikke her inne for å krangle, så da hopper jeg over Cygnus innlegg også. Har ikke du forstått at det er mulig å hoppe over mine Cygnus? Jeg råder deg til det. | ||
Cygnus | 2020-01-06 19:18 | |
Jeg er stum! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-01-06 19:21 | |
Etter innlegget fra administratorene i TÅLMODIG-tråden, hva har skjedd? Mange har ikke lest det ser det ut som. Hva er grunnen til det? | ||
Cygnus | 2020-01-06 19:27 | |
Hva får deg til å tro at de ikke har lest det? | ||
Krepsefrua | 2020-01-06 19:40 | |
Ikke for å bryte temaet deres, men Jennie er en 13 års gammel jente herfra som har vært savnet siden kl 22 i går og ble funnet i kveld..vet ikke om hun kommer til å overleve ennå, men heldigvis funnet! Vært litt på nyhetsider på nettet også. | ||
pelagonia | 2020-01-06 19:42 | |
Det er vel strengt tatt de andre kranglefantene her som bryter temaet her, så jeg velger å si at jeg akkurat har funnet ut at jeg er glad for at Jennie er funnet. | ||
Cygnus | 2020-01-06 19:45 | |
Jeg sa til deg, angina, at det kommer an på øynene som ser. Og jeg synes at å hevde at en person (som du ikke kjenner) er uten empati, er å gå over en strek! I alle fall liker jeg det ikke når alle/mange ‘gang up’ på en person unisont. | ||
Cygnus | 2020-01-06 19:47 | |
Og krepsefrua, jeg beklager at jeg ikke responderte til det du skrev - men det var veldig flott at hun ble funnet og vi får håpe det går bra. | ||
AaseB | 2020-01-06 19:54 | |
Jeg er ganske kresen på hvem jeg lar fornærme meg, så dette går helt fint, Cygnus. Men takk. :) Om en kan få noen til å bli litt mer bevisst på hvilke kilder de videreformidler saker fra, så er det ganske nyttig. | ||
GreteSB | 2020-01-06 20:11 | |
Nå har jeg lest fort gjennom de siste innleggene i denne tråden og blir helt matt av personangrepene mot Aase her. Jeg har ikke lest at hun setter noen personer her i ledtog med ABB. Jeg kommer ikke til å delta mer i forumet, ihvertfall ikke på en stund. | ||
TiramB | 2020-01-06 20:18 | |
Aiaiaiaiaiai. Men hva med heller å kommentere innlegget som også har stått i Expressen? Det er jo temmelig komisk, syns jeg da. | ||
Nixita | 2020-01-06 21:26 | |
Nå er det nok!!! Jeg er enig i at AaseB gikk over streken med kommentere linken Aran la ut slik hun gjorde. Dette svarte Aran på og det kunne stoppet der, men så må "alle" mene noe om dette og det fortsetter og fortsetter og fortsetter. Kan dere ikke "alle" bare gå litt i dere selv og tenke, er dette greit å sende, før dere sender det! Og ja om noen lurer, så er dette tråden: Hva har du nettopp funnet ut? Med vennlig hilsen en veldig frustrert Nixita | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-01-06 21:31 | |
At min hjemmelagede hamburger er utrolig god. Kvalitetsløvbiff, kvalitets hamburgerbrød med sesamfrø, jarlsbergost, kinakål, paprika, gul løk, grillkrydder. Ketchup og sennep. | ||