Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 16 |
Mobilspill
Pågående | 8 487 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Alina1960 | 2020-08-30 00:28 | |
Aran har jo vært ufin mot Emil lenge, OP, når andre blir lei av det, så skjønner jeg at Emil blir utrolig lei av det. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-30 00:42 | |
Vel, jeg har jo oppfatta det, men synes også at Emil har spilt en rolle i "dette spillet"; for å si det sånn. Det skal, ofte, to til for å danse tango. En noe underlig tango. | ||
Alina1960 | 2020-08-30 04:47 | |
Vi kan være enige om at vi ikke har samme syn, OP. Emil har svart på tiltale når Aran har kommentert. Har enda ikke sett at Emil har kommentert noen andre negativt her inne, uten å først å fått en kommentar. Aran er homofob, sånn er det med den saken. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-30 07:53 | |
Ja, enig i at han virker noe fobisk. Og det kommenterte jeg også for ikke så lenge siden. Dessverre så har noen av innleggene til Emil vært ganske negative, og jeg forstår på en måte at hun har fått reaksjoner. Så har da Aran dratt det noe lenger, og "vist frem" sine homofobiske sider; noe som jo grenser til flaut... Begge har forbedringspotensial. Og da slenger jeg med meg selv også egentlig! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-30 09:46 | |
Er jeg homofobisk ? Homofobi (redsel for homofile eller for homofili) er et begrep som på flere språk benyttes for å beskrive negative holdninger og handlinger rettet mot homofile. Jeg er nok ikke det . Men jeg ønsker ryste opp i enkelte homofile sine holdninger angående de som mener de er og definerer seg som en kuet og underpriviligert gruppe og herunder de som synes synd på seg selv fordi de er homofile. Fordi jeg mener det absolutt ikke er noen grunn til å tenke slik om man er homofil. Derfor har jeg erta Emil litt av og til. Samtidig kommer etter diskusjonene jeg subtilt frem til min mening nevnt ovenfor her. Jeg synes nemlig det er så veldig merkelig og unødvendig at voksne homofile mennesker fremdeles holder på det at å være homofil er noe negativt på ulike måter. Så til en annen sak: Når noen prøver å pådytte en person en legning vedkommende ikke har så er det rimelig at vedkommende svarer for seg om hen finner denne oppførselen unødvendig og det hele kan være en del av en slags forsøk på mobbing. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-30 10:34 | |
Hva er poenget med å være seriøs her egentlig ? Jeg tror nok ikke Emil føler seg så kuet fordi hun er homo, men det var generelt jeg tenkte på. | ||
Alina1960 | 2020-08-30 10:45 | |
Tenker at det er rart at de negative holdingene fortsatt eksisterer. Hadde ei tante som ble 101 år. Hun gikk bort like før covid utbruddet. Hun sa aldri noe stygt om homofili, ikke i min levetid. Oldebarnet er homofil,og gift, men faren aksepterer det ikke. Tror det har litt med å gjøre om man har kjent/kjenner noen?Tenk å ikke akseptere sin egen sønn? Det fremstår for meg som uforståelig. For Emil som har levd blant homofile og har hatt det flott, så må det være uvant at det er så få her inne. Jeg har sikkert forbedrings poensiale også, OP :) | ||
Alina1960 | 2020-08-30 10:49 | |
Så ikke ditt innlegg, Aran, før jeg trykka på «send inn» Godt du ikke er homofob. | ||
lind | 2020-08-30 13:21 | |
Trist det Alina at en far ikke aksepterer sønnen sin. Han er jo den samme uansett! Er jo derfor det må holdes PRIDE , (som mange klager på) for vi er ikke kommet langt nok. Min bestevenninne helt fra skolealder har to søsken som er homofile,flotte og gode gutter ! | ||
Alina1960 | 2020-08-30 13:47 | |
Ja, sånn er det, lind. Vi har fremdeles ikke kommet langt nok. Pride må fortsatt arrangeres. De fleste homofile menn og damer er både hyggelige, gode og snille! | ||
LilleLaila | 2020-08-30 16:30 | |
At det blir trist når man ikke kan spille ordspill på PC lenger, men at jeg neppe kommer til å savne forumet ;) (kanskje en håndfull av menneskene ...) | ||
AaseB | 2020-08-30 16:44 | |
Det er ikke sikkert at selve forumet blir borte. Jeg tror at det kun er selve spillromma som krever Adobe Flash. Det hadde ikke skada om admin her hadde tatt kontakt med folka som styrer dette i Sverige og fått litt informasjon om hva, når og hvordan. | ||
Ordspill no - Ikke medlem lenger | 2020-08-30 16:56 | |
Vi har selvfølgelig kontakt med utviklerne i Sverige, men så lenge de ikke har noen konkrete svar å gi, så har hverken norske eller svenske admins noe som helst å komme med utover det som allerede har blitt informert om her i forumet. Får vi vite noe konkret, så skal vi videreformidle dette med en gang. Adm | ||
Cygnus | 2020-08-31 11:06 | |
At her ruller Nordishavet rett inn på den lille fergen jeg er ombord i!! | ||
bris1 | 2020-08-31 17:03 | |
At det nå bare er 13 mil til Rognan. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-31 17:09 | |
At jeg har kjøpt EL-sparkesykkel... | ||
Lance - Ikke medlem lenger | 2020-08-31 17:18 | |
13 mil til Rognan..... Nå blir brodern vettskremt. | ||
auau | 2020-08-31 18:57 | |
At tyttebærskauen viste seg fra sin fineste side i dag. | ||
bris1 | 2020-08-31 20:35 | |
At det er ganske trivelig å sitte og brodere på nordlandsbunad på Saltfjellet i Nordland :-)) | ||
Lance - Ikke medlem lenger | 2020-08-31 20:46 | |
God tur videre. | ||