Spillrom
Sjiraffen | 20 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 20 |
Mobilspill
Pågående | 8 598 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2020-08-14 16:17 | |
Du spør jo Aran, men jeg har funnet ut at det ikke er en god ide! :) | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-14 18:03 | |
Alltid artig å høre hva Aran har å komme med ;-) | ||
Cygnus | 2020-08-14 18:09 | |
Ja hvis du ikke vil høre på meg så...!!! ; ) | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-14 18:11 | |
Jo Cyg, hører jo alltid på deg ;-), men Arans stemme må også med ;-). Godgutten fra nord, klin gal, men god. | ||
Cygnus | 2020-08-14 18:39 | |
: ) Bra, 3Tom (som definitivt ikke er 2Tom!) | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-14 18:40 | |
Det er sant. Nøyer meg ikke med to tom-er ;-) | ||
lind | 2020-08-14 19:01 | |
At æ fikk veldig lyst på grøt , med sukker,kanel og smør på,nam ! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-08-14 20:28 | |
Åh, det vekker mange fine minner TomTT. Må vel tilføye at det var lyseblå treningsdrakt med hvite striper. (Men blå/mørkeblå er også fint) At jeg skulle poste noe i denne tråden, men glemte helt hva da jeg ble litt satt ut av noe...., jo nå husker jeg, det var at jeg lurte på hvor fort Karsten Warholm springer 400 m hekk , stevnet er på TV akkurat nå.. | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-14 20:30 | |
;-) | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 16:29 | |
At Bris fikk rett........... og at spørsmålet står ubesvart........ | ||
lind | 2020-08-16 16:43 | |
Tom forsto ka du skulle frem til med ditt innlegg,men det er vel greit med flere profiler så lenge man oppfører seg vel ....Selv synes jeg ikke noe om det ,men dem plager jo ikke meg :) | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 18:13 | |
At jeg syns det er trist og faktisk ganske urovekkende at spillvertene stadig velger å stenge av tråder som ikke passer dem. At jeg lurer på hvilket punkt i regelverket er det de mener er brutt i den siste tråden som ble stengt. At jeg nok syns at en avstengelse krever en nærmere begrunnelse. | ||
bris1 | 2020-08-16 18:24 | |
Og nå som Erik virkelig hadde sjansen til å avklare situasjonen. Huff og huff. | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 18:35 | |
Ja, huff og huff :-) Og at konklusjonen må bli; ingen av spillvertene syns det er problematisk å ha flere profiler som skriver og støtter hverandre i en diskusjon. Det er fritt fram. Faktisk så kan en ha 10 -12 profiler, ja, enda flere, som diskuterer vilt med seg selv ;-). Og som heier på hverandre, berømmer hverandre for gode og fornuftige innlegg. Og som gir leserne inntrykk av at det er riktig mange som mener nettopp dette..... Flertallsknep kalles det visst ;-) | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 18:36 | |
Ja, huff og huff. Nei, det var det siste jeg hadde trodd, at han skulle komme med en innrømmelse. TTT oppretta tråden, og jeg ga beskjed om at ja, det er han som har alle disse profilene. Det får være en trøst da, at de fleste av oss ikke er så umodne, på den måten, her i vårt lille Forum. Når USA sin president er i den tilstanden som han er, så burde det vel egentlig ikke forundre noen at en stakkars liten administrator i et lite Ordspillsamfunn også oppfører seg som en 4-åring. Å så jeg som så lenge trodde at det var en annen det hadde rabla for; jeg tok feil. Ja TTT, det er trist at de andre adminene/spillvertene her inne ser ut til å bli styrt på den måten. Tragikomisk. | ||
Nixita | 2020-08-16 19:17 | |
At jeg blir så lei. | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 19:18 | |
At ja, det er så trist. At nå har spillvert Nix supplert litt i den stengte tråden. Så det går an. At jeg er så overrasket over at mange av Baltez sine herjinger med Aran fikk stå, ingen sletting, ingen spillvertkommentar. At hvis du, OP, ikke hadde nevnt alle de fire navnene du nevnte, så hadde kanskje ikke tråden blitt stengt. At tråden levde en god stund når kun tre navn var nevnt. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 19:19 | |
At, ja, det skjønner jeg godt. Dere burde vel egentlig rydde opp i egne rekker. | ||
TomTomTom - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 19:24 | |
At jeg er glad vi bor i et land med ytringsfrihet. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-08-16 19:25 | |
At jeg egentlig lurer på om det er greit at en såkalt administrator sender meldinger til en eller to Forumsdeltakere, med et innhold som ikke vitner om god administrering akkurat. Rett og slett lavmål. | ||