Spillrom
Sjiraffen | 22 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 22 |
Mobilspill
Pågående | 8 933 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Cygnus | 2020-12-22 18:05 | |
![]() | At jeg lurer på hva ‘alternative menn’ er - sldri hørt om (men alternative fakta har jo blitt en kjent frase!) | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-12-22 18:58 | |
![]() | Med alternative menn mener jeg slike som er alt for opptatt av ting som healing, krystaller, pyramider, , osv, ja hele facebookprofilen til slike er oppfylt av slike ting og samtidig når man leser ting de selv poster på facebookprofilen sin så ser man at de ikke er obs på grunnleggende vitenskapelige ting. Det blir for mye ussj for meg. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-12-22 19:00 | |
![]() | Ja det er så ille for meg dette at jeg til og med har ikke godtatt venneforespørsler fra tilsvarende type alternative kvinner. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-12-22 19:02 | |
![]() | .. men så det finnes unntak, den typen alternative mennesker som jeg oppfatter som mere ekte og som virker å ha en sunn oversikt over ting. slike liker jeg å få venneforespørsler fra. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-12-22 19:49 | |
![]() | Hehe- jeg har bare funnet ut at nå fikk jeg meg en god latter! Når du skal forklare noe Aran, så kan det bli ganske underlig av og til. Alternative forklaringer! | |
auau | 2020-12-22 20:13 | |
![]() | At nå er ribba saltet og pepret etter alle kunstens regler. | |
lind | 2020-12-22 22:46 | |
![]() | At vi går mot lysere tider,bare 1 mnd igjen til sola er tilbake! Blir aldeles nydelig! | |
Nixita | 2020-12-23 18:18 | |
![]() | At jeg irriterer meg over folk som finner noe positivt i at det skal hølje ned i dagevis. De har i hvert fall ikke hest! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-12-23 20:07 | |
![]() | Og kanskje ikke hund heller! Da vi hadde 4 våte voffer ble det mye tørking! | |
Nixita | 2020-12-23 22:14 | |
![]() | At OP har et veldig godt innspill her. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-12-23 22:21 | |
![]() | Hehe, vel... | |
Krepsefrua | 2020-12-25 09:38 | |
![]() | At det er godt å våkne , drikke kaffe og det er stille i heimen etter en begivenhetsrik juleaften ..Nyyyter ! | |
Cygnus | 2020-12-25 11:35 | |
![]() | At det er koselig at fru Kreps koser seg så intenst - kjenner følelsen! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-12-25 12:41 | |
![]() | .at . jeg må innrømme, at jeg ikke har fått noen venneforespørsler på FB fra den kategorien som jeg kunne tenke meg å få som nevnt tidligere i denne tråden, og når jeg ser meg m på FB så finnes disse bare i et lite mindretall og de har helt vanlige fb-profiler og det virker liksomt så tamt og unødvendig på noen måter å bli fb-venn med disse. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-12-25 16:56 | |
![]() | At jeg i dag avslørte noen ungdommer i bygda som lagde falske profiler på fb som de drev og herjet med i de lokale facebook-gruppene for kommunen. Så angret jeg etterpå fordi jeg syntes humoren deres var så artig. | |
Emil1960 | 2020-12-25 19:02 | |
![]() | At jeg ELSKET sola i dag ! | |
trymare | 2020-12-25 19:44 | |
![]() | Har funnet ut at smellfeite vaksinemotstandere umulig kan ha en IQ på over 80. De glefser i seg sukker og fett, og har minst 10% sjanse for å dø av blodpropp eller andre fedmerelaterte sykdommer. Dette driter de i, mens de sitter der og eser ut som et stadig større fettberg. Men når de får vite at man har typ 0.01% sjanse for å narkolepsi av en vaksine, så får de helt panikk og nekter å ta vaksinen. Tjukke egoister som ikke vil være gode mennesker og delta i dugnaden, men bare sitte og storspise til de dør av fedme. Folk som har en slik logikk, er i beste fall psykisk utviklingshemmede. Jeg fatter ikke hvordan det går an å være så dum. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-12-25 22:08 | |
![]() | Alltid hyggelige ord fra spillvertenes evige benådede Trymare. | |
trymare | 2020-12-26 00:53 | |
![]() | Evig benådet? Alt jeg gjør er å påpeke at fedme er farligere enn en vaksine. Men dette må man tydeligvis ha en viss IQ for å forstå. Syns det er så rart hvordan man kan bli hysterisk fordi man har 0.001% sjanse for en vaksinebivirkning, samtidig som man har en svært farlig livsstil. Det er så merkelig at jeg mistenker sånne folk for å ha visse medfødte kognitive begrensninger. Jeg er dog takknemlig for at de fleste av oss er fornuftige, gode mennesker som tenker på andre enn seg selv. Folk som har selvinnsikt og evne til refleksjon. Har funnet ut at at jeg setter svært stor pris på slike folk, de er det mange av! | |
LilleLaila | 2020-12-26 02:41 | |
![]() | SÅ du vil være et godt menneske du da, Trym .... hvordan synes du det går så langt? Selv har jeg nettopp funnet ut at jeg, selv om jeg er sykepleier, er litt skeptisk til å ta dette viruset inn i kroppen, og jeg er ikke smellfeit. | |