Spillrom
Sjiraffen | 16 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 17 |
Mobilspill
Pågående | 8 836 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 22:59 | |
Ja enig OP. Og som du sier, likt verdigrunnlag er viktig og grunnleggende for et fint forhold. Noe av det første jeg skrev til henne var at jeg var 54 år, og det virket ikke som var noe negativt for henne. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 23:00 | |
Opprett gjerne en tråd Aran. Det er ingenting du ikke kan dele med dine trofaste Ordspillvenner! Om det blir alvor eller ikke mellom deg og Filippa (sorry, jeg må spøke litt, ikke vondt ment). | ||
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 23:02 | |
Filippa :-) :-) :-) Jeg har jo opprettet en sånn tråd. Jeg er som alltid på tilbudsiden, evig effektiv og alltid behjelpelig ;-) | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 23:06 | |
Av respekt for hun jeg er i kontakt med så velger jeg ikke å lage egen tråd om dette. | ||
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-25 23:20 | |
Men å skrive om det i denne tråden er innafor? ;-) Hva har jeg funnet? At jeg ønsker Aran lykke til med jakten :-) Ferdigsnakka. | ||
Cygnus | 2020-05-26 01:24 | |
At å komme frem etter lang dags ferd mot en sunnmørsk øy er vidunderlig! | ||
LilleLaila | 2020-05-26 10:50 | |
At jeg savner en tråd for de som vil prate normalt ... men tør ikke opprette en ... | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-26 11:27 | |
At nå skal jeg kjøpe melk, sjokolademelk, bananmelk og jordbærmelk i butikken. Kanskje har de andre typer melk også. Og jeg har hjemme en del vaniljefylte boller og kanelfylte boller. Så dette blir bra. | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-26 13:04 | |
At jeg ikke skjønner helt hva du mener med normalt LL. Eller, jeg skjønner det vel nesten... Og så er det tull å ikke opprette en tråd som du ønsker. OPPRETT! Ja, jeg kan fint greie å ikke tulle i en "normaltråd". Så der er det du som er sjef LL. | ||
LilleLaila | 2020-05-26 14:09 | |
At OP er både snill og morsom. Ja, det var vel ikke noe jeg nettopp fant ut det, da :) | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-27 07:44 | |
At jeg drakk melk for 70 kroner i går. 1 liter sjokolademelk, , 0,5 l bananmelk, og 0,5 l jordbærmelk. Med dette var det vaniljefylte boller, griflar med kanel og brødskiver med salami. | ||
LilleLaila | 2020-05-29 17:10 | |
At jeg tror Aran tror han er i en av mattrådene ... hvor mye melk kan man beskrive? | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 17:47 | |
Jeg ville bl.a. utbasunere i forum at jeg drakk melk for så mange kroner jeg aldri før i livet har gjort, den dagen. Synes det var litt morsomt bare det. Og det at man fråtset i mange ulike typer mel med slike Gifflar med kanel og små boller med herlig vaniljekrem. Var jo kjempegodt. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 19:44 | |
Cygnus , Darrang og Chiraff burde danne en egen surmuleklubb med spesialitet i å kritisere andre. Stemningsbilde Der kan de sitte i kjelleren sin med grønnmalte murvegger på sine trestoler imot et brunt trebord. Cygnus har med seg en eller annen pappvin fra Extra, Darrang en pose kamferdrops og en muggen spekeskinke fra Innlandet og Chiraff billig smuglervin fra hans siste sydentur. Dette mesker de seg med mens svetten sildrer nedover ansiktene deres i dette 28 grader varme kjellerrommet. Der sitter de og planlegger siste innlegg i ordspillforum, og Cygnus fikk e glimrende ide om å hente en gammel forumdeltaker, som hun trodde ville følge opp hennes ønsker, men han fant fort ut at det var for kjedelig. Stupfull på billig rødvin må Chiraff innrømme at han hadde mageproblemer som gikk utover det gamle brune trebordets overflate, uarghhh ... der fikk tastaturet fikk en dose oppkast fra en urolig pådrukken alkoholpåvirket chiraff I kroken står en gammel slitt sofa fra 1938 som i 1941 opplevde å unnfange et barn med Tysk gener, der Cygnus i pådreiset tilstand blinker søtt til Darrang med et lett nik mot sofaen.... | ||
Cygnus | 2020-05-29 20:56 | |
Vet du ikke at Chiraff, Darrang og jeg har en klubb - fremste formål er å slå ned på Aran som sinte måker og klage og klage. En koseklubb! | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 21:02 | |
Jo som du ser C, så beskrev jeg nettopp en av deres klubbmøter. Og som du vet så er jeg like paranoid som Trump. | ||
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 21:07 | |
At jeg kan ha spilt min siste match på ordspill.no. Heretter skal jeg bare komme innom for å skrive i forum. | ||
auau | 2020-05-29 22:14 | |
Ikke nettopp funnet ut, litt planlagt er det. Jeg drar til fjells en ukes tid eller velså det. Mulig vi kan oppleve lauvsprett nr to av året. God pinshelg til alle! | ||
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 22:23 | |
God tur auau! Jeg fant ut at det er fint her nede ved sjøen også. Måkeskrik! Savna det når vi er i Asker. Kan bli vekt opp veldig tidlig av måker på speed; men det er så herlig. Og så sjølukta. | ||
kda | 2020-05-30 09:55 | |
At jeg lurer på om Aran er en litt farlig person ... | ||