Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 1 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 14 |
Mobilspill
Pågående | 8 874 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
canis - Ikke medlem lenger | 2023-08-20 10:25 | |
Naboen sikrer seg vinterved, han har flere 1000 l sekker ståande. Så har vi de som er ute på tur med hannhunden sin og lar de få skvette/markere på sekkene, ikke snakk om å få de unna. Så det blir noen som får en "godlukt" inne til vinteren. Jeg bare lurer jeg, det er vel ikke helt sånn det bør være? Hannhunder som får skvette på hjula på parkerte biler ++ Jeg har hund selv , men den får ikke gjøre sånn. | ||
auau | 2023-08-22 15:20 | |
At det tid for å koke plommesyltetøy. | ||
Enny | 2023-08-23 09:48 | |
At det er underlig at vi i media ikke hører om rikinger som flytter til Sverige, men kun til Sveits. Sverige har jo ingen formueskatt, mens det faktisk er litt formueskatt i Sveits. Antar årsaken er at de fleste rikinger foretrekker den materielle luksusen de lettere finner i Sveits fremfor hva de kan finne i Sverige og at det er mer populært å flytte til Sveits sånn generelt. | ||
Enny | 2023-09-02 19:29 | |
Hva skal vi med MDG når Ap gjør jobben for dem ? | ||
Mira7 - Ikke medlem lenger | 2023-09-06 15:11 | |
At det er greit å være ferdig med borgerplikta!:) | ||
Enny | 2023-09-10 00:03 | |
Ja jeg har også stemt. Forhåndsstemt. Er ikke noe parti jeg syns er perfekt, men stemte på det som jeg syns var minst ille. | ||
Spar - Administrator | 2023-09-10 20:33 | |
At jeg har ennå ikke bestemt meg for hva jeg skal stemme i år. Enten, eller..... | ||
BeeJay | 2023-09-12 09:17 | |
At jeg mest sannsynlig kommer til å se et ordførerglis jeg hadde håpet å slippe de neste 4 årene. | ||
auau | 2023-09-13 21:18 | |
At jeg er kommet i ei skikkelig knipe: Bilen blir stående på verksted og jeg «strander» i de dype skoger inntil videre. Snakk om strek i regninga. | ||
Enny | 2023-09-14 22:11 | |
Ett hvert parti som går inn for å gi bort Norges naturressurser hører hjemme helst under sperregrensen. Den store fordelen norsk industri hadde med billig kraft er nå forsvunnet med dette medlemskapet i ACER. Med Norges geografiske plassering i utkanten av Europa og dermed et kaldt klima, så var billig kraft noe som veide opp for dette. Frp, H og Ap har gitt bort en av Norges store fordeler. Og hvorfor skal Norges være Europas batteri med digre vindturbiner i norsk natur som skaper mange problemer og som skaper overskudd for et fåtall personer gjerne knyttet til skatteparadiser? Videre er den grønne industrien blitt et tilskuddsparadis for folk som stikker av med millioner gitt i tilskudd fra staten. Og videre er det greit å gjøre oppmerksom på at det bare er 3 land i Europa som har formueskatt på nettoformue. Og Norge har klart størst formueskatt av disse tre landene. Det 3.landet er for øvrig Sveits som har kun litt formueskatt. Og er det rimelig at utenlandske selskaper i Norge skal slippe unna med skatt der norske selskaper i samme bransje må betale skatt. Dette skaper urimelige konkurransevilkår med mange negative ringvirkninger... | ||
Enny | 2023-09-17 11:42 | |
På en måte synd at Odd Nerdrum lærer fra seg slike merkelige holdninger til annen kunst og ellers. Kunstnerelevene til Nerdrum lirker jo fra seg fraser som får dem til å høres ut som forvente barn med den tillærte vokubularfrekkhet. De viderefører Odd Nerdrum sine tankefraser som om de ikke tenker selv. Det er som om Odd Nerdrum ønsker sine marionetter spredd utover verden. På den annen side er det jo morsomt og god underholdning å følge med på slike kunstnere og kunstmiljøet totalt sett blir jo på en måte beriket av slikt. Men i bakgrunnen ligger der alltid en følelse av at Odd Nerdrum har blandet seg inn med makt inn i deres kunstnersjel om de ikke uttrykker hans meninger så kan man tenke seg at da gir Odd Nerdrum subtilt uttrykk for at de ikke lengre er velkommen som hans elev. Dessuten, oppfattelsen av kunst er subjektivt. | ||
Spar - Administrator | 2023-09-17 21:00 | |
At det er litt fascinerende med alle disse inhabilitetssakene...... ;-) Hujedamej.. | ||
Krepsefrua | 2023-09-20 09:06 | |
At det er skikkelig moro at datteren min skal til Skaugum idag og lage mat til Håkon og Mette Marit , og så skal de ha Olabil race | ||
London Rose | 2023-09-20 13:19 | |
Minner for livet! Så koselig ;) | ||
Enny | 2023-10-09 18:31 | |
At det er mye behageligere å knaske tabletter med vond smak når man drikker saft ved i stedet for vann. | ||
Enny | 2023-10-14 14:10 | |
Om man rengjør brilleglassene med antibac og husholdningspapir eller dopapir så blir de skikkelig rene og man behøver ikke kjøpe inn midler beregnet på denne rengjøringen. | ||
auau | 2023-10-21 10:22 | |
At en fjernvarmeovn står på 0 og er glovarm! Da kan en snakke om fjernvarme. | ||
Enny | 2023-10-22 19:26 | |
El bil skal jeg forsøke unngå å kjøpe så lenge denne kroppen hopper avgårde. | ||
Enny | 2023-10-28 09:52 | |
Fizz har hele 61 av de hundre mest poenggivende bingoene på spesial lynrask. Jeg har 55 av de 100 på spesial panikk. | ||
auau | 2023-10-29 11:48 | |
At min kaktus med rosahvite blomster overgår seg selv etter opphold på balkongen i sommer. Kontinuerlig blomstring over en måned - og sannelig kommer det myldrende nye knopper stadig vekk. Aldri sett makan. | ||