Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 9 065 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
AaseB | 2019-01-27 17:11 | |
![]() | Nei det er det ikke, BrittP. Men, du kan velge å la være å lese hva folk skriver. Eller koke i hop noen skikkelige skrøner til dem som svar på flørten. ;) | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-01-27 17:19 | |
![]() | Gå for det siste rådet! For det er bra. Kok i hop og flørt i vei tilbake, husk menn er enkle skapninger. Flørteren blir helt satt ut og mest opptatt av flørtingen. Du vinner kampen (+ gir balla i mr Flørt) :-) | |
auau | 2019-01-27 18:56 | |
![]() | At jeg må finne på noe annet enn å se VM-finalen i håndball - det ble utklassing for Norges lag. Men det er ganske sikkert herlig å være dansk i Herning i kveld! (Dette er skrevet litt uti andre omgang...) | |
Cygnus | 2019-01-30 13:10 | |
![]() | At det skjer ofte at flere av spillene mine (på appen) går tom for vokaler på samme tid! | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-01-31 20:33 | |
![]() | At jeg ble trøtt nå og må legge meg At den billige sjokoladen fra Coop extra snart er slutt her i huset At strømmen blir stadig dyrere fordi Norge legger ut strømkabler til andre land og politikerne tror dette er miljøvennlig, men årsaken er at det er noen få menneskers profittjag som er årsaken bak. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-03 18:22 | |
![]() | At jeg vurderer å legge ut profilbilde. Har et bilde der man med et underliggende spørrende skøyeraktig uttrykk ser ut som en slags smurfeaktig gnom med brun topplue og lyseblå genser. På det andre bildet ser jeg ut som barnebarnet til en nordisk fjellheim- Buddah og en blanding mellom en skjeggløs Einar Flydal og en amerikansk Hollywood-skuespiller jeg ikke vet navnet på. | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-03 18:23 | |
![]() | Legg ut begge! Du har vel flere profiler? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-03 18:42 | |
![]() | Tja... | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-03 20:39 | |
![]() | Nå må vi ikke bli kravstore her! Hvis du legger ut ETT bilde Aran, så er vi fornøyde. Du kan jo alltids legge ut det andre en gang senere hvis du føler for det. Og jeg må gjenta meg selv: Artig beskrivelse; veldig god latter!!! Utrolig hvordan du kan uttrykke deg. Jeg bøyer meg i støvet for gnomen eller buddah eller hva du nå ligner på! Vi vil se bilde! | |
bris1 | 2019-02-03 23:08 | |
![]() | Du har da hatt profilbilde her på ordspill, Aran. Den gang du kalte deg James. Og det var slik jeg kjente deg igjen i ei lokalavis i ditt nærområde. Fint bilde, forresten. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2019-02-03 23:28 | |
![]() | Nå avslører du mitt hemmelige opplegg her på ordspill bris1. Det der bildet ble vel tatt i en hotell-lobby i Utah USA da man var på en guidet bussferie der i flere stater sammen med ca 30 andre nordmenn. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-03 23:34 | |
![]() | Hvis du legger ut et Gnome eller Buddha eller Flydallignende bilde, så lover jeg på tro og ære å legge ut noe av meg selv "i samme gata". Jeg må be sambo om hjelp til å ta "et pent" bilde; som jeg skal "glede" dere med... | |
Flyt - Ikke medlem lenger | 2019-02-04 14:05 | |
![]() | Det er vel ikke hemmelig når informasjonen er tilgjengelig på ordspill og i avisen? Eller spøkte du? | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-04 15:05 | |
![]() | Han spøker. Aran skal legge ut et fint gnomelignende bilde. og jeg skal legge ut et fint gnomelignende bilde. | |
auau | 2019-02-05 15:56 | |
![]() | - at snøen fortsetter å lave ned og bilister blir advart mot usedvanlig mye elg langs veier på Østlandet. | |
Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-02-05 18:32 | |
![]() | At jeg savner en kraftig regnskyll som kan vaske bort resten av klinkisen. | |
Cygnus | 2019-02-05 18:37 | |
![]() | At nå skal jeg slappe av! | |
Nixita | 2019-02-06 22:10 | |
![]() | At yr ikke helt klarer å bli enig med seg selv. | |
Cygnus | 2019-02-06 23:24 | |
![]() | At nå har jeg laget to paier! Til i morgen! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-02-06 23:35 | |
![]() | At, på en måte, hadde det vært hyggelig, en dag..., å treffe dere som man, nesten, føler at man kjenner. | |